Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zimowe dokarmianie żubrów – zakup karmy wraz z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO AUGUSTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 19
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87-643-99-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe dokarmianie żubrów – zakup karmy wraz z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4103324e-6a5b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173471/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: Zimowe dokarmianie żubrów- dostawa karmy wraz z jej rozwiezieniem w latach 2022 - 2023 na terenie Nadleśnictwa Augustów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa karmy wraz z jej rozwiezieniem na miejsce zimowego dokarmiania stada żubrów na terenie Nadleśnictwa Augustów w ramach realizacji projektu pn. „ Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020).
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia we wskazanych miejscach w łącznej ilości:
a. 3,5 ton owsa
b. 25 bel siana
c. 20 ton kiszonki z kukurydzy;
d. Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 36 szt.
Okresem realizacji dostawy jest okres zimowego dokarmiania żubrów przypadający:
a. 2022 rok ( miesiąc grudzień)
b. 2023 rok (miesiące od stycznia do marca).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03114200-5 - Siano
03211600-9 - Owies
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22029,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22029,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22029,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Dariusz Wojewnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461203679
7.3.4) Miejscowość: Lebiedzin 8
7.3.5) Kod pocztowy: 16-310
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ WOJEWNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ WOJEWNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22029,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Zakup oleju opałowego oraz paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w 2025 roku
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIASTA AUGUSTÓW WRAZ Z WYBRANYMI SPÓŁKAMI KOMUNALNYMI"
- "Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Augustów"
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów PT NECKO sp. z o.o."
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy siana łąkowego, siana z lucerny , słomy jęczmiennej i kiszonki z lucerny w roku 2025
- Dostawy żywności dla zwierząt ogrodu zoologicznego w Lubinie.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r." - granulat dla liściożerców
więcej: Siano »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.