Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432915/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej poprzez budowę zbiornika wody czystej” realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-075adebe-b854-41aa-a1b0-07796a9d36431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej poprzez budowę zbiornika wody czystej” realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-075adebe-b854-41aa-a1b0-07796a9d3643
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja infrastruktury wodnokanalizacyjnej poprzez budowę zbiornika wody czystej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 657403,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19147,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi w zakresie modernizacji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej poprzez budowę zbiornika wody czystej
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem , obejmującym wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Zbiornika wyrównawczego wody pitnej częściowo podziemny, zbiornika początkowego sieci - okopcowany, o pojemności 400m3. Zbiornik wykonany jako żelbetowy, oparty na rzucie dwunastokąta, przekryty zwieńczeniem żelbetowym o nachyleniu 2% na zewnątrz zbiornika.
Parametry techniczne: objętość całkowita zbiornika: 400m3, / długość zbiornika: 17,25m, / szerokość zbiornika: 17,25m, / wysokość całkowita zbiornika: 5,92m, / wysokość zbiornika powyżej projektowanego terenu: 2,62m, / rzędna dna projektowanego zbiornika – 531,30m n.p.m..
W ramach inwestycji dojdzie do połączenia zbiornika z istniejącą siecią wodociągowo który zapewni pracę równoległą jak również niezależną między zbiornikami. Ponad to znacznie bezpieczeństwo użytkowania, zwiększa zapas gromadzonej wody co zapewnia dłuższy czas działania w przypadku konieczności wyłączenia ujęcia wody. (w przypadku konieczności zatrzymania pracy ujęcia). Zapewni również, możliwość przeprowadzenie inspekcji i konserwacji istniejącego zbiornika oraz jego czasowe wyłączenie z eksploatacji przy zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw.
W związku z tym, że prace będą wykonywane w obrębie szlaku oraz wieży widokowej - granice terenu budowy należy oznakować za pomocą tablic ostrzegawczych. Strefy niebezpieczne,
w których istnieje możliwość upadku, należy ogrodzić balustradami i oznakować w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym. Przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonać przekopy kontrolne (szczególnie w miejscach skrzyżowań i zbliżeń do kabli energetycznych
i gazociągu) celem potwierdzenia rzeczywistego przebiegu uzbrojenia. Roboty w obrębie sieci uzbrojenia podziemnego prowadzić ręcznie pod nadzorem przedstawicieli jednostek eksploatujących poszczególne rodzaje uzbrojenia. Przed przystąpieniem do w/w robót kierownik budowy/zarządca sieci po zwróceniu się przez wykonawcę określi bezpieczną odległość w jakiej mogą one być wykonywane od istniejącej sieci i sposób wykonania tych robót. Wykopy w miejscach dostępnych dla osób nie zatrudnionych przy robotach, należy zabezpieczyć poręczami ochronnymi zaopatrzonymi
w napis „Osobom postronnym wstęp wzbroniony”, a w nocy - czerwonymi światłami ostrzegawczymi. Poręcze powinny być umieszczone na wysokości 1,1 m ponad terenem i ustawione w odległości nie mniej niż 1,0 m od krawędzi wykopu. W sytuacjach uzasadnionych względami bezpieczeństwa wykop należy przykryć balami. Nie można dopuścić do wykonywania robót ziemnych i montażowych bez ich zabezpieczenia przed osobami postronnymi, zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie wykopów przed dostępem dzieci. Przed realizacją robót wyznaczyć strefy niebezpiecznej oraz odpowiednio je oznakować. Uwaga: Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przestrzegać zawartych w przepisach zasad BHP.
- realizacja na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia i opisie technicznym .
,Zadanie obejmuje sprawowanie nadzoru przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych.
Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.
Główny kod CPV:71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi,
Usługa kod CPV: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego,
Usługa kod CPV: 71521000-6 - usługi nadzorowania placu budowy,
Usługa kod CPV: 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi.
1. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 5% wartości Inwestycji.
Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy.
2. Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu łączy zamówienia dotyczące robót budowalnych oraz dotyczące usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego, co jest następstwem zapisów Programowych.
3. Zamawiający wymaga realizacji zadania na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻ Obsługa Budownictwa Rafał Czyrnek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351169343
7.3.3) Ulica: Skomielna Biała 577
7.3.4) Miejscowość: Skomielna Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 32-434
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻ Obsługa Budownictwa Rafał Czyrnek
jakie przetargi wygrała firma
INŻ Obsługa Budownictwa Rafał Czyrnek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Modernizacja budynku przedszkola z dostosowaniem do wymagań p.poż
- Modernizacja oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Jordanów
- Modernizacja wodociągu w rejonie ul. Malejowskiej wraz z przepięciem starych przyłączy do nowej sieci
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Jordanów
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych A B C z parkingiem w poziomie parteru i zagospodarowaniem terenu-ul. Szlak Chrobrego w Nysie
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulicy bez nazwy, bocznej ulicy Wierzbowej w Lubartowie, wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W GMINIE GARWOLIN"
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi w Pyskowicach
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.