eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieSukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a40b533-32cd-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a40b533-32cd-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Materiały do utrzymania czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/23/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142522,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Ręcznik papierowy z celulozy:
1. Jednorazowy ręcznik do kąpieli:
- 1-5 warstwowy,
- gramatura minimum 40 g/m²,
- wykonany z celulozy,
- kolor biały,
- długość po rozwinięciu 65-80 cm,
- szerokość po rozwinięciu 25-40 cm.
Opakowanie: maksymalnie 250 sztuk
Ilość: 10 000 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 11316,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2:
1. Preparat w płynie przeznaczony do usuwania powłok polimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych. Preparat musi posiadać właściwości rozpuszczające tłuszcze, sadzę, zaschnięty brud oraz ulegać biodegradacji. Wartość pH koncentratu: 12.8-13.8. Nie zawierający w swoim składzie wodorotlenków. Z uwagi na specyfikę pracy szpitala oraz fakt, iż aplikacja preparatu dokonywana będzie w czasie pracy personelu, zamawiający wymaga klasyfikacji substancji
lub mieszaniny wg Rozporządzenia wg 1272/2008 (CLP) co najmniej na poziomie: zagrożenie dla podrażnienia skóry: kategoria 1A, zagrożenie dla podrażnienia oczu: kategoria 1.
Wielkość opakowania: 5 l
Ilość: 60 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 7158,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3:
1. Jednorazowa sterylna nakładka na mopa płaskiego o długości 40 cm z kieszeniami, przystosowany do uchwytu SPRINT PLUS 40. Wykonana z 100% poliestru, przeznaczona do pomieszczeń klasy czystości B, o wadze nie mniejszej niż 45 g. Gotowa do użycia, pakowana pojedynczo, Sterylizowana radiacyjnie, wytrzymała na substancje chemiczne oraz środki dezynfekcyjne.
Ilość: 2600 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 65111,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4:
1. Ściereczki wielorazowego użytku do czyszczenia, dopuszczone do kontaktu z żywnością. Ściereczki muszą być odporne na odbarwianie i farbowanie. Ściereczki w kolorze niebieskim, żółtym, zielonym, czerwonym, wykonane z włókniny. Gramatura 75 g/m² (+ 5 g), wymiary listka rozłożonego: dł. 30 cm (+/- 2 cm), szer. 38 cm (+/- 2 cm).
Ilość: 58 240 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

4.5.5.) Wartość części: 59457,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5:
1. Ściereczka z mikrofibry przeznaczona do mycia wszelkich powierzchni zmywalnych na sucho jak i na mokro. Dobrze wchłaniająca wodę, charakteryzująca się dużą odpornością i wytrzymałością, w rozmiarze 40 cm (+/- 2 cm) x 40 cm (+/- 2 cm). Możliwość wielokrotnego prania w temp. 95°C, skład materiału: poliamid 15-20%, poliester 80-85%, gramatura: nie mniej niż 250 g/m². Ściereczka musi posiadać wszywkę z instrukcją prania. Ściereczki w kolorze: niebieskim, żółtym, zielonym.
Ilość: 250 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

4.5.5.) Wartość części: 744,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6:
1. Ściągaczka do szyb z antypoślizgową rękojeścią. Szyna stalowa nierdzewna szerokości 35 cm (+/-1 cm) nie posiadająca ostrych krawędzi, z wymienną, elastyczną gumą. Rękojeść z tworzywa sztucznego. Mocowanie szyny wraz z gumą wykluczające wysunięcie podczas pracy. Kompatybilna z kijem teleskopowym o średnicy 23,5 mm.
Ilość: 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 330,08 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7:
1. Gumy zbierające do ssawy metalowej pasujące do posiadanego przez Zamawiającego odkurzacza Taski Vacumat 22. Wymiary: dł. 39 cm, szer. 3 cm. Odporne na kontakt ze środkami chemicznymi.
Ilość: 1 sztuka.
2. Zestaw gum zbierających: Gumy zbierające: przednia i tylna, trwałe w użyciu, 4-stronnego zastosowania pasujące do posiadanej przez Zamawiającego maszyny szorująco-zbierającej Taski Swingo 855b. Odporne na kontakt ze środkami chemicznymi.
Ilość: 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy

4.5.5.) Wartość części: 959,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8:
1. Mop z dwoma niezależnymi „odnogami”. Uchwyt wykonany z polipropylenu, część robocza 100% akryl. Wyposażony w rączkę kompatybilną z posiadanym przez Zamawiającego kijem teleskopowym o średnicy 23,5 mm. Długość mopa 67 cm.
Ilość: 1 sztuka.
2. Mop z dwoma niezależnymi „odnogami”. Uchwyt wykonany z polipropylenu, część robocza 100% akryl. Wyposażony w rączkę kompatybilną z posiadanym przez Zamawiającego kijem teleskopowym o średnicy 23,5 mm. Długość mopa 39 cm.
Ilość: 1 sztuka.
3. Mop z dwoma niezależnymi „odnogami”. Część robocza 100% akryl. Elastyczny, wyginający się, co umożliwia dopasowanie mopa do powierzchni. Długość mopa 50 cm.
Ilość: 3 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 307,75 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9:
1. Zestaw do zamiatania (szufelka i zmiotka), wykonany z polipropylenu i włosia syntetycznego, wyposażony w gumę ułatwiającą usuwanie nieczystości z wszelkich powierzchni gładkich. Wymiary zestawu: długość: 32 cm (+/- 4 cm), szerokość 23 cm (+/- 4 cm).
Ilość: 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 26,96 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 10:
1. Podajnik na ręczniki składane w systemie ZZ
Wykonany z tworzywa ABS, kolor: biały lub biało-szary. Pojemność minimum 400 listków ręczników jednowarstwowych. System podajnika umożliwiający wyciągnięcie jednej sztuki papieru i powoduje wysunięcie się kolejnej. Pojemnik wyposażony w okienko kontrolne informujące o ilości ręczników. Montowany naściennie - przykręcany (dołączony zestaw wkrętów). Podajnik zamykany na kluczyk.
Wymiary:
- wysokość maksymalnie 27-30 cm,
- szerokość maksymalnie 27-30 cm,
- głębokość maksymalnie 11-13 cm.
Ilość: 30 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39514400-2 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe

4.5.5.) Wartość części: 1676,37 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 11:
1. Kosz na odpady okrągły z nierdzewnej stali. Otwieranie z pomocą stalowego pedała nożnego. Wyposażony w wyjmowany wkład z tworzywa sztucznego z uchwytem. Ukryte mocowanie worka. Posiada mechanizm pozwalający na zatrzymanie pokrywy w pozycji pionowej – na stałe otwartej. Szczelne i ciche domykanie pokrywy. Antypoślizgowy spód zapewniający stabilność i zapobiegający rysowaniu podłogi. Zamocowany uchwyt do przenoszenia całego kosza.
Wymiary: Szerokość: 29 cm (+/-2 cm), wysokość: 67 cm (+/-2 cm). Pojemność: 30 litrów.
Ilość: 40 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 19762,16 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 12:
1. Pojedynczy wózek (stelaż) mobilny na odpady wykonany ze stali nierdzewnej, odporny na korozję oraz dezynfekcję. Wózek wyposażony w pokrywę i pedał nożny do otwierania pokrywy (zapewniając bezdotykową obsługę). Wyposażony w 4 koła w tym minimum 2 kółka z opcją blokady, przeznaczony do worków od 60-120 litrów. Wózek posiadający system uniemożliwiający zsunięcie się worka. Na dole zabezpieczenie niepozwalające dotykaniu worka o podłogę. Wymiary stelaża: wysokość: 92 cm (+/-2cm), długość: 42 cm (+/- 2 cm), szerokość 42 cm (+/- 2 cm), wymiary pokrywy: długość: 42 cm (+/- 2 cm), szerokość 42 cm (+/- 2 cm),
Ilość: 3 sztuki.
2. Podwójny wózek (stelaż) mobilny na odpady wykonany ze stali nierdzewnej, odporny na korozję oraz dezynfekcję.
Wózek wyposażony w pokrywę i pedał nożny do otwierania pokrywy (zapewniając bezdotykową obsługę). Wyposażony w 4 koła w tym minimum 2 kółka z opcją blokady, przeznaczony do worków od 60-120 litrów. Wózek posiadający system uniemożliwiający zsunięcie się worka. Na dole zabezpieczenie niepozwalające dotykaniu worka o podłogę. Wymiary: wysokość: 92 cm (+/- 2cm), długość: 42 cm (+/- 2 cm), szerokość: 90 cm (+/- 2 cm), wymiary pokrywy: długość: 42 cm (+/- 2 cm), szerokość 42 cm (+/- 2 cm),
Ilość: 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 8452,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9471,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9471,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5412,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Pakiecie 3 przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 65.111,28 zł brutto. W zakresie pakietu 3 jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu została złożona przez Wykonawcę Henry Kruse sp. z o.o., ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce (cena oferty brutto – 73.138,26 zł). Cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49428,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52293,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49428,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49428,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-27 do 2025-08-27

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 7 jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 8 jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1562,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2288,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1562,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Henry Kruse” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1562,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6137,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16568,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6137,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „NOVAX” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236418

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-004

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6137,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11851,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11851,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11851,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „NOVAX” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236418

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-004

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11851,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-20 do 2025-08-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartości części i wartości umów podano w kwotach brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.