eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzimekDowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół/ przedszkoli/ ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno - wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół/ przedszkoli/ ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno – wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B

1.5.2.) Miejscowość: Ozimek

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ed0bfc2-2fcb-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół/ przedszkoli/ ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno – wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed0bfc2-2fcb-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044979/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół/przedszkoli/ośrodków opiekuńczych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.8.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Ozimek do i z:
1) Zespołu Niepublicznych Szkół im. „Alicji po drugiej stronie lustra”, ul. Karola Miarki 10-12,46-082 Kup;
2) Zespołu Szkół Specjalnych przy Domu Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 5, 47-175 Kadłub;
3) Zespołu Szkół Specjalnych przy Domu Pomocy Społecznej, ul. Czarna 2, 47-120 Zawadzkie;
4) Publicznej Szkoły Podstawowej numer 13 im J. Korczaka, ul. Książąt Opolskich 21, 46-020 Opole;
5) Szkoły Przysposabiającej Do Pracy w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Torowa 7, 45-073 Opole;
6) Przedszkola Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku ul. Korczaka 10, 46-040 Ozimek;
7) Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej, ul. Daniecka 12a, 46-040 Ozimek.
2. Przewóz do szkół i ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno-wychowawczych będzie realizowany w dniach, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2024/2025 tj. od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r., a do przedszkola od 02.09.2024 r. do 29.08.2025 r.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery linie, na których będzie odbywał się przewóz. Każda z linii podlega osobnej wycenie.
4. Dowóz uczniów zgodnie z przewidywanym harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 3 do wzoru umowy. Na liniach do Opola, do Kadłuba i Zawadzkiego oraz do PP2 i SP2 w Ozimku należy uwzględnić dwie godziny powrotu (około godz. 13:00 i około godz. 15:00). Harmonogram zostanie doprecyzowany po przekazaniu przewoźnikowi dokładnych adresów uczniów, a także po otrzymaniu od jednostek wymienionych w ust. 1 planów zajęć uczniów.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 6.
6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511203,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAMBOR - Jerzy Jambor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543211199

7.3.3) Ulica: Małgorzaty 9

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-680

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.