eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa ledonów i oświetlenia LED do Podkarpackiego Centrum Innowacji - zamówienie z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ledonów i oświetlenia LED do Podkarpackiego Centrum Innowacji – zamówienie z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798144097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ledonów i oświetlenia LED do Podkarpackiego Centrum Innowacji – zamówienie z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4de9e21d-77c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, umowa o dofinansowanie z dnia 29 grudnia 2017 roku, nr RPPK.01.02.00-18-0085/17-00 z późniejszymi aneksami. - Podkarpackie Centrum Innowacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.48.2023.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18553,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wraz z montażem ledonów, o których mowa w załączniku nr 1 do Rozdziału III SWZ. Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia przykładową wizualizację wraz ze szczegółowymi parametrami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia projektu, zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527000-6 - Reflektory punktowe

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy

31521000-4 - Lampy

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14275 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oświetlenia LED, o którym mowa w załączniku nr 2 do Rozdziału III SWZ. Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia przykładową wizualizację oraz szczegółowe parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527000-6 - Reflektory punktowe

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy

31521000-4 - Lampy

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4278,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. - działając na podstawie artykułu 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - dalej zwaną ustawą Pzp - informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia fakultatywnych negocjacji, o czym stanowi art. 275 pkt 2) ustawy Pzp, pn. „Dostawa ledonów i oświetlenia LED do Podkarpackiego Centrum Innowacji – zamówienie z podziałem na 2 części”, dokonano czynności unieważnienia postępowania w zakresie obu części.


Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09 listopada 2023 roku, do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie obu części niniejszego postępowania. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. - działając na podstawie artykułu 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - dalej zwaną ustawą Pzp - informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia fakultatywnych negocjacji, o czym stanowi art. 275 pkt 2) ustawy Pzp, pn. „Dostawa ledonów i oświetlenia LED do Podkarpackiego Centrum Innowacji – zamówienie z podziałem na 2 części”, dokonano czynności unieważnienia postępowania w zakresie obu części.


Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09 listopada 2023 roku, do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie obu części niniejszego postępowania. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.