eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza MariańskaPoprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Puszcza Mariańska.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy
Puszcza Mariańska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy
Puszcza Mariańska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a521dc6-3453-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031598/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa mostu w ciągu ul. Rzecznej w Radziwiłłowie oraz budowa chodnika w ciągu ul. Turystycznej w miejscowości Bartniki i ul. Dużej w miejscowości Grabina Radz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Puszcza Mariańska w zakresie której realizowana będzie przebudowa drogi gminnej nr 470201 w miejsco-wości: Bartniki i Grabina Radziwiłłowska gmina Puszcza Mariańska.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwe-stycji Strategicznych.
2. Zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac budowlanych:
1) Budowa i przebudowa jezdni,
2) Budowa i przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych,
3) Budowa odwodnienia w postaci: kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych,
4) Budowa przepustów, osadników i przykanalików deszczowych,
5) Modernizacja rowów przydrożnych poprzez ich odtworzenie i regulację oraz umocnienie skarp i dna rowu płytami,
6) Budowa chodnika,
7) Przebudowa sieci telekomunikacyjnej,
8) Wykonanie nowej stałej organizacji ruchu,
9) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną (o ile będzie konieczne),
10) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
11) Opracowanie i wdrożenie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzo-nej/ych na czas trwania robót wraz z poniesieniem opłaty za zajęcia pasa drogowego na czas pro-wadzenia robót i uzyskaniem wymaganych opinii i uzgodnień,
12) Zagęszczenie gruntu naruszonego w wyniku prowadzonych robót w ramach realizacji przedmio-tu zamówienia, o którym mowa w pkt.1 do uzyskania stopnia zagęszczenia gruntu, co najmniej Is = 0,98. Potwierdzeniem uzyskania wskaźnika będą badania zagęszczenia gruntu wykonane przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań (sporządzone w ilości 3 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie powyższego wskaźnika wymaganego przez Zama-wiającego,
13) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w powiatowym ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie- Oryginały w wersji papierowej co najmniej w ilości 2 egz. dla zamawiającego),
14) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych, jeśli to będzie konieczne do wykonania robót budowlanych,
15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego z naniesionymi w sposób czytelny zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzenia robót budowalnych,
16) Doprowadzenie terenu budowy oraz terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót,
17) Zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy przebudowie i rozbudowie obiek-tów wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich od-powiedniego zagospodarowania,
18) inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1.,
2.1. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia w tym wymagania dotyczące jakości materiałów, urządzeń oraz wykonania robót określone zostały w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu, projektach architektoniczno-budowlanych i projekcie budowlanym,
2) Projektach technicznych,
3) Opinii geotechnicznej,
4) STWiORB,
5) Przedmiarach robót.

2.2. Kolejność obowiązywania dokumentów przy realizacji zakresu robót w ramach przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Projekt zagospodarowania terenu, projekty architektoniczno-budowlanych i projekt budowlany,
2) Projekty techniczne,
3) Opinia geotechniczna,
4) STWiORB,
5) Przedmiary robót.
Powyższe oznacza, że w przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace wynikające z ww. dokumentów z uwzględnieniem zakresu wynikającego z Projektu zagospodarowania terenu, Projektów architektoniczno-budowlanych, Projektu budowlanego, Projektów technicznych, Opinii geotechnicznej i STWiORB. W przypadku rozbieżności między Projektem zagospodarowania terenu, Projektem architektoniczno-budowlanym, projektem budowlanym, projektami technicznymi, Opinią geotechniczną i STWiORB a przedmiarami robót należy zawsze uznać, że dany przedmiar może być obarczony błędem i powinno się go doprowadzić do zgodności z ww. dokumentami.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwag na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty.
Przedmiary należy traktować jako dokumenty pomocnicze.
2.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie zagospodarowania terenu – TOM I stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ, Projektach architektoniczno-budowlanych: branża drogowa TOM II stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ, branża kanalizacja deszczowa -TOM III stanowiącym Załącznik nr 16 do SWZ, Projekcie budowlanym branża telekomunikacyjna – TOM IV stanowiącym Załącznik nr 18 do SWZ, Projektach technicznych: branża drogowa stanowiącym Załącznik nr 15 do SWZ, branża kanalizacja deszczowa TOM III stanowiącym Załącznik 17 do SWZ, branża telekomunikacyjna TOM IV stanowiącym Załącznik nr 19 do SWZ, STWiORB stanowiących Załączniki nr: 20, 21 i 22 do SWZ, Opinii geotechnicznej stanowiącej Załącznik nr 24 do SWZ, Projekcie zmian w stałej organizacji ruchu drogowego stanowiącej Załącznik nr 25 do SWZ, Operacie wodno-prawnym stanowiącym Załącznik nr 27 do SWZ oraz Przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 23 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3007938,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3746223,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3007938,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM Mirex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361858079

7.3.3) Ulica: ul. Czerwona 9

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instal Konrad Skiba, ul. Budowlana 1/32, 96-100 Skierniewice - prace branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3007938,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.