eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza MariańskaGospodarka wodno-ściekowa w Gminie Puszcza Mariańska -Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Puszcza Mariańska -Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Puszcza Mariańska -Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc90fe8-3463-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031598/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długokąty w ciągu drogi gminnej nr 470245W położonej na działkach nr ewid. 127 i 128.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385695

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Gospodarka wodno-ściekowa w gminie Puszcza Mariańska -Etap I” w zakresie, którego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Długokąty gmina Puszcza Mariańska.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwe-stycji Strategicznych.
2. Zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac budowlanych:
1) Roboty demontażowe i rozbiórkowe.
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ist. studni S42 do nowoprojektowanej S 58 wraz z odejściami sieci do granicy pasa drogowego o łącznej długości ok. 946 m z rur PVC, w tym: rury Ø 200 mm o długości ok. 770 m, rury Ø 160 mm o długości ok. 176 m, rury Ø 110 mm - kanał tłoczny o długości ok. 5 m.
3) Budowa studni betonowych kanalizacyjnych dn1200 mm w ilości 18 szt. oraz z PE dn 200 mm w ilości 52 szt., wraz z włazami nastudziennymi żeliwnymi typ ciężki o nośności 40t.
4) Dostawa i montaż nowej przepompowni ścieków o mocy co najmniej 1,1 kW wraz z szafą elektryczną (rozdzielnią) i podłączeniem do sieci energetycznej.
5) Trasa kanalizacji sanitarnej została zaprojekowana w pasie drogi gminnej o nawierzchni bi-tumicznej o szerokości 3 m, nawierzchni gruntowej ulepszonej tłuczniem, nawierzchni grun-towej oraz terenach zielonych;
6) W zakresie przedmiotu zamówienia jest demontaż istniejącej nawierzchni z masy bitumicz-nej wraz z podbudową oraz odtworzenie podbudowy i nawierzchni jezdni ( z nowych mate-riałów) na szerokości jezdni co najmniej 3,5 m i długości drogi naruszonej podczas prowa-dzenia prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej poprzez wykonanie:
- nawierzchni z masy min.-asf. AC11S dla KR2 gr. 4 cm ścieralna ,
- nawierzchni z masy min.-asf. AC16W gr. 5 cm dla KR2 wiążąca,
- podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm
gr. 22 cm,
- podsypki piaskowej gr. 20 cm.
7) Roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej;
8) Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną.
9) Opracowanie i wdrożenie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzo-nej/ych na czas trwania robót wraz z poniesieniem opłaty za zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót i uzyskaniem wymaganych opinii i uzgodnień,
10) Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w powiatowym ośrodku Geodezyjnym w Żyrardowie- Oryginały w wersji papierowej co najmniej w ilości 2 egz. dla zamawiającego),
11) Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych, jeśli to będzie konieczne do wykonania robót budowlanych,
12) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego z naniesionymi w sposób czytelny zmianami wprowadzonymi w trakcie prowadzenia robót budowalnych,
13) Doprowadzenie terenu budowy oraz terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót w tym nawierzchni ulep-szonej tłuczniem, nawierzchni gruntowej oraz terenów zielonych.
14) Zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy przebudowie i rozbudowie obiek-tów wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich odpowiedniego zagospodarowania,
15) Próby szczelności, rozruch przepompowni, inspekcja kamerą TV wykonanej kanalizacji sani-tarnej wraz z pomiarem m.in. odległości w mb, spadków w % oraz częścią opisową w ilości 2 egz. na płycie CD dla Zamawiającego;
16) Użyte do realizacji materiały i urządzenia muszą być nowe posiadać atesty, certyfikaty ze-zwalające na stosowanie w budownictwie.
17) inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1.,
2.1. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia w tym wymagania dotyczące jakości materiałów, urządzeń oraz wykonania robót określone zostały w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanym - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, od studni nr S 42 do studni S 58 w m. Długokąty gmina Puszcza Mariańska,
2) Projekcie technicznym,
3) Opinia geotechniczna wraz z dokumentacją z badań podłoża gruntowego,
4) STWiORB,
5) Przedmiarze robót.
2.2. Kolejność obowiązywania dokumentów przy realizacji zakresu robót w ramach przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Projekt zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany - budowa sieci kanalizacji sanitarnej, od studni nr S 42 do studni S 58 w m. Długokąty gmina Puszcza Mariańska
2) Projekt techniczny,
3) Opinia geotechniczna wraz z dokumentacją z badań podłoża gruntowego,
4) STWiORB,
5) Przedmiar robót.
Powyższe oznacza, że w przypadku wątpliwości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace wynikające z ww. dokumentów z uwzględnieniem zakresu wynikającego z Projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego - budowa sieci kanalizacji sanitarnej od studni nr S 42 do studni S 58 w m. Długokąty gmina Puszcza Mariańska, Projektu technicznego, Opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją z badań podłoża gruntowego i STWiORB.
W przypadku rozbieżności między Projektem zagospodarowania terenu, Projektem technicznym, Opinią geotechniczną wraz z dokumentacją z badań podłoża gruntowego i STWiORB a przedmiarem robót należy zawsze uznać, że przedmiar może być obarczony błędem i powinno się go doprowadzić do zgodności z ww. dokumentami.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty.
Przedmiar należy traktować jako dokument pomocniczy.
2.3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ, Projekcie technicznym stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ, Opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją z badań podłoża gruntowego stanowiącej Załączniki nr 15 do SWZ, STWiOB stanowiącej Załącznik nr 16 do SWZ, Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 17 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1797725,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2963682,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1797725,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „SOWIK” Łukasz Sowik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351524951

7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 19A

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1797725,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.