Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, wyporcjowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w poszczególnych grupach przedszkolnych i oddziałach „zerowych” w okresie od 01.09.2024. do 31.12.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386734384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleeberga 4
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6.zosolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp6.zosolesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-784bc664-f0fb-4235-8ced-bf98cbafc0061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wyporcjowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w poszczególnych grupach przedszkolnych i oddziałach „zerowych” w okresie od 01.09.2024. do 31.12.2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-784bc664-f0fb-4235-8ced-bf98cbafc006
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00426430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie, wyporcjowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w poszczególnych grupach przedszkolnych i oddziałach „zerowych” w okresie od 01.09.2024. do 31.12.2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wyporcjowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w poszczególnych grupach przedszkolnych i oddziałach „zerowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Oleśnicy, ul. Kleeberga 4, w ilości szacunkowej 200 szt. dziennie. Szacunkowa łączna ilość wydawanych porcji w trakcie trwania zamówienia wynosi 16 600 posiłków.
2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.09.2024r., do 31.12.2024r., z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w przypadku wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy, określonych w § 3 ust. 1 umowy.
3. Przygotowane posiłki winny składać się ze śniadania, obiadu (zupy, II dania i napoju) oraz podwieczorku.
4. Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za stan higieniczno – sanitarny sprzętu wykorzystanego do wykonania zamówienia.
5. Ilość posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej liczbie śniadań, obiadów i podwieczorków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem poprzedniego dnia, do godz. 15:15.
6. Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i innych dni wolnych od zajęć edukacyjnych. Posiłki będą wydawane w godzinach ustalonych z Dyrektorem szkoły, z tym, że :
- śniadania do godz. 8.30
- obiad do godz. 12.30
- podwieczorek do godz. 13.00
Po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostarczanie obiadu razem z podwieczorkiem, jeśli składa się on z produktów, które umożliwiają wydanie go w późniejszej godzinie. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy przedszkola, dostawa posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
7. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć posiłki. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków (żywności). Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków na własny koszt usunąć z terenu szkoły brudne naczynia wielorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe po każdym posiłku.
8. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości dyrektora szkoły w pierwszy dzień tygodnia z podaniem gramatury potraw, jakościowego wykazu składników pokarmowych znajdujących się w potrawie z zaznaczeniem składników alergennych oraz wartości energetycznej jednej porcji stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów.
9. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w:
1) Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
2) Załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267592,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BISTRO CATERING WALDEMAR MICHALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383438320
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BISTRO CATERING WALDEMAR MICHALSKI
jakie przetargi wygrała firma
BISTRO CATERING WALDEMAR MICHALSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- "Remont elewacji budynku Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy".
- Usługa całodobowej ochrony Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Gminy Oleśnica
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DW 757 w m. Strzelce
- REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ NA DROGACH POWIATOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.