eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleTP.D.DT.31.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem sprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP.D.DT.31.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem sprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 53

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-372

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 33 121; 77 44 33 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidlg@szpital.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP.D.DT.31.24_Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem sprzętu medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e01d8a90-136d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027744/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzenia do zalewania pobranych materiałów do badań dla potrzeb Bloku Operacyjnego

1.2.25 Zakup wraz z dostawą, uruchomieniem i konfiguracją centrali monitorującej z 3 kardiomonitorami dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.D.DT.31.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550925,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem urządzenia do zalewania pobranych materiałów do badań dla potrzeb Bloku Operacyjnego - ZADANIE NR 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem detektora cyfrowego dla potrzeb Działu Diagnostyki Obrazowej - ZADANIE NR 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.2 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą, uruchomieniem i konfiguracją centrali monitorującej z 3 kardiomonitorami dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego - ZADANIE NR 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.3 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem napędu ortopedycznego z wyposażeniem dla potrzeb Bloku Operacyjnego - ZADANIE NR 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.4 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem zasilaczy do opasek zaciskowych
z wyposażeniem (2 szt.) dla potrzeb Bloku Operacyjnego - ZADANIE NR 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.5 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i uruchomieniem aparatu do hemodializy dla potrzeb Stacji Dializ - ZADANIE NR 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został:
1) we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik nr 2.6 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do zawartej umowy,
3) w FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożone przez uczestników przedmiotowego postępowania kolejne odwołania na rozstrzygnięcie postępowania potwierdzają, iż opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zadania nr 1 jest dla Wykonawców nieprecyzyjny i budzi wiele wątpliwości co do właściwej interpretacji wymogów Zamawiającego określonych w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej określonej w Załączniku nr 2.1 do SWZ. Z tego też powodu wymagania Zamawiającego wymagają takiego doprecyzowania, aby każdy z Wykonawców był pewien jakie urządzenie i o jakich parametrach jest przedmiotem postepowania.
Na tym etapie tj prowadzonego postępowania i po upływie terminu składania ofert nie ma już możliwości doprecyzowania poszczególnych zapisów opisu przedmiotu zamówienia zawartych w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej (Załącznik nr 2.1 do SWZ), dlatego też przedmiotowe postępowania obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z tym, iż celem wszczęcia i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zawarcie ważnej i niepodlegającej unieważnieniu umowy z wykonawcą wybranym zgodnie z przepisami ustawy oraz mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie dla Zadania nr 1 – „Zakup wraz
z dostawą i uruchomieniem urządzenia do zalewania pobranych materiałów do badań dla potrzeb Bloku Operacyjnego” w ramach postępowania: Znak/Sygnatura sprawy: TP.D.DT.31.24 pn. „Zakup wraz z dostawą
i uruchomieniem sprzętu medycznego” z zamiarem wszczęcia kolejnego, które wyeliminuje wszystkie wątpliwości Wykonawców ujawnionych w tym postępowaniu.

Wobec powyższego, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, przez co podlega ono unieważnieniu zgodnie z zapisami art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2023 poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej PZP, w następstwie Zamawiający podjął decyzję
o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.