Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424982/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00444846/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Domu Kultury i Strażaka w Orchowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORCHOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Orchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-436
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@orchowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orchowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://orchowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Domu Kultury i Strażaka w Orchowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09f08d1-5c40-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023147/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja budynku Domu Kultury i Strażaka w Orchowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424982/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF.DGZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1484390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Domu Kultury i Strażaka w Orchowie. W ramach inwestycji planuje się wykonanie następujących zadań:
- ocieplenie ścian zewnętrznych i piwnic wraz z rozbiórką i utylizacją starej 5cm warstwy;
- remont i ocieplenie stropadachu,
- wymiana systemu rynnowego,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich,
- montaż nowej instalacji odgromowej,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana parapetów zewnętrznych,
- wymiana źródła ciepła na nowe – powietrzna pompa ciepła oraz instalacji c.o.,
- wymiana oświetlenia na LEDowe we wszystkich pomieszczeniach oraz montaż systemu zarządzania energią i oświetleniem,
- montaż instalacji PV (fotowoltaicznej) na dachu obiektu,
- dostosowanie wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych,
- prace towarzyszące: remont murka oporowego znajdującego się z tyłu budynku, remont chodnika znajdującego się z lewej strony budynku, malowanie elementów metalowych, malowanie elementów drewnianych, remont doświetli okien piwnicznych, remont kominów, wymiana kratek wentylacyjnych, montaż nowej drabiny elewacyjnej, demontaż krat okiennych, remont daszków nad drzwiami, remont schodów zewnętrznych, wykonanie nowej opaski wokół budynku, wymiana lamp zewnętrznych, utylizacja wszystkich zdemontowanych elementów oraz gruzu budowlanego itp.
Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych Nr Edycja2/2021/541/PolskiLad.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Przedmiar robót,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1581939,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2284938,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1581939,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa Wiktor Słowiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BS HOUSE Krzysztof Bogdziewicz, Wiktor Słowiński Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842291438
7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 20
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa Wiktor Słowiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa Wiktor Słowiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1581939,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.