Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411310/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi ppoż. leśnej nr 924 w Leśnictwie Garncarska Góra (ppoż. 24)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA 17
1.5.2.) Miejscowość: Kaczory
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672831461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaczory@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaczory.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/pn/lasy/demand/165304/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi ppoż. leśnej nr 924 w Leśnictwie Garncarska Góra (ppoż. 24)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cc8904d-3913-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00340128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi ppoż. leśnej nr 924 w leśnictwie Garncarska Góa (ppoż. 24)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411310
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1646335,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi pożarowej leśnej nr 924 w Leśnictwie Garncarska Góra (ppoż. 24).
Początek projektowanej trasy przyjęto na włączeniu w drogę powiatową nr 1229P natomiast koniec na działce leśnej nr 8175/1. Długość projektowanej trasy wynosi 3.263,00 m. Nawierzchnię projektowanej drogi przeciwpożarowej zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie zaklinowanego warstwą mieszanki gliny i piasku. Szerokość jezdni w ciągu głównym przyjęto 3,50 m z poszerzeniem w km 0+199,42 - 0+367,10 oraz 0+564,07 - 0+672,89 do 7,50 m. Wzdłuż projektowanej drogi zaprojektowano obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,75 m (grunt z wykopu) oraz rowy odwadniające o przekroju trójkątnym, głębokości 0,50 m i nachyleniu skarp 1:1,5, wraz z drewnianymi przegrodami o parametrach zgodnych z decyzją wodnoprawną nr BD.ZUZ.2.4210.226.2023.ML z 05.01.2024 r. Na odcinkach rowów o spadku podłużnym powyżej 4%, dno i skarpy zostaną umocnione narzutem kamiennym. Na projektowanych rowach przewidziano wykonanie grobli z drewnianych bali o średnicy 12 cm zakotwionych palikami drewnianymi o średnicy 8 cm oraz obsypanych z dwóch stron narzutem kamiennym. Szczegółowe rozwiązanie przedstawiono w projekcie technicznym. W celu zminimalizowania zjawiska wypłukiwania nawierzchni na odcinkach trasy o dużych spadkach podłużnych, założono wykonanie wodospustów pełniących funkcję wylotów z otwartych systemów kanalizacji deszczowej o konstrukcji z krawężnika betonowego o wym. 15 x 30 cm na ławie z betonu C 12/15 gr. 10 cm i długości 2 x 2,50 m (światło 4 cm) o spadku w kierunku rowu 3 – 8 %. Miejsca wylotów wodospustów należy umocnić brukiem kamiennym o wys. 15 – 17 cm ułożonym na warstwie z betonu C 16/20 gr. 15 cm o parametrach zgodnych z decyzją wodnoprawną nr BD.ZUZ.2.4210.226.2023.ML z 05.01.2024 r. Wzdłuż projektowanej trasy zaprojektowano skrzyżowania oraz zjazdy o szerokości jezdni 3,00 – 18,60 m wyokrąglone łukami kołowymi o promieniach w przedziale R = 3 - 15 m. Na całym odcinku projektowanej drogi zaprojektowano mijanki o szerokości 2,50 m zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1065) w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. Długość mijanek nie licząc skosów przyjęto 23,00 m. Skosy mijanek przyjęto 1:7 wyokrąglone promieniem R = 30 m. Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w istniejące pobocza gruntowe, rowy odparowujące oraz w przyległy teren w granicach działek inwestora. Projektowane odwodnienie nie powoduje negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo – wodne przyległych działek. W km 0+070,00 pod projektowaną jezdnią zaprojektowano przepust z rury HDPE ∅ 600 mm o długości L=7,50 m i spadku podłużnym i=1%. Wlot i wylot projektowanej rury należy dociąć do pochylenia projektowanej skarpy (nachylenie 1:1). Skarpy nasypu oraz wlot i wylot przepustu należy umocnić brukiem kamiennym o wys. 15 – 17 cm ułożonym na warstwie betonu C 16/20 gr. 15 cm. Posadowienie przepustu zaprojektowano na fundamencie z kruszywa łamanego (naturalnego) stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 50 cm. Na wykonanym fundamencie rurę HDPE należy ułożyć na warstwie wyrównawczej z piasku gr. 10 cm. Ułożoną na fundamencie rurę należy zasypać piaskiem lub pospółką. Całą projektowaną trasę maksymalnie wpisano w istniejący układ geometryczny wprowadzając jedynie drobne korekty wynikające z konieczności wprowadzenia normatywnych parametrów geometrii trasy. W ramach projektowanej inwestycji założono także odmulenie istniejącego przepustu zlokalizowanego w km 0+026,73 oraz wykonanie umocnienia skarp nasypu brukiem kamiennym o wys. 15 – 17 cm ułożonym na warstwie betonu C 16/20 gr. 15 cm. Na połączeniu projektowanej drogi leśnej z drogą powiatową nr 1229P zaprojektowano odcięcie nawierzchni, poprzez ustawienie wzdłuż istniejącej jezdni bitumicznej krawężnika betonowego o wym. 15x22 cm (światło 3 cm) ustawionego na ławie z betonu C 12/15. Szczelinę powstałą pomiędzy projektowanym krawężnikiem, a istniejącą nawierzchnią bitumiczną należy wypełnić bitumiczną masą zalewową. Projektowany zjazd na drogę powiatową nr 1229P został pozytywnie uzgodniony przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pile (uzgodnienie nr PZD.DT.4052.314.2023 z 10.11.2023 r.). Na odcinku 0+300,00 – 1+500,00 wzdłuż prawej krawędzi drogi przebiega istniejąca napowietrzna linia elektroenergetyczna, która nie koliduje z projektowaną inwestycją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w zał. nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia:
1) Dokumentacja projektowa:
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
3) Przedmiar Robót.
Przedmiar robót nie może stanowić wyłącznej podstawy wyceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1989719,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2965264,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1989719,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H.”HURTTRANS, KAWIKO” Władysław Szyling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.3) Ulica: ZABARTOWO 38A
7.3.4) Miejscowość: Zabartowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1989719,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
- Rozbudowa ul. Bochnaka
- Przebudowa drogi gminnej nr 114301E w miejscowości Inczew.
- Przebudowa drogi leśnej od km 0+875,00 do km 3+965,00 w leśnictwach Mierzwice i Zabuże, odcinek o długości 3090 m.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przeradz, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.