Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00062575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na terenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850490500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 3
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6823598
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mks.debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fc29de8-ba8f-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na terenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fc29de8-ba8f-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MKS/3526/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544644 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie wykonywanie kompleksowej ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych , w tym:
1. stały, całodobowy monitoring systemu alarmowego kasy, sklepu oraz pozostałych pomieszczeń Zamawiającego,
2. całodobowa ochrona mienia i wszystkich obiektów ,budowli oraz ruchomości położonych na działkach o numerach ewidencyjnych nr 139 , 139/24, 137/19 będących w użytkowaniu Spółki przed każdą formą usiłowania jego uszkodzenia, zniszczenia lub zaboru jako jednoosobowy posterunek obchodowy obejmujący teren o powierzchni 1,2 ha,
3. obsługą kotłowni gazowej w okresie grzewczym przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
4. przewóz inkasa Zamawiającego w ilości ok.20 miesięcznie przy wykorzystaniu pojazdu specjalistycznego Oferenta. Zamawiający poprzez pojazd specjalistyczny rozumie pojazd którym Wykonawca będzie wykonywał przewóz inkasa posiadający zabezpieczenia, wyposażenie i obsługę pozwalającą na wykonanie tego typu usługi. Najwyższa konwojowana jednostka będzie miała wartość poniżej 0,2 jednostki rozliczeniowej.
5. utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych i socjalnych Spółki o łącznej powierzchni 630m2 w dni robocze oraz w pomieszczeniach biurowych i socjalnych użytkowanych przez Spółkę w budynku Dworca PKP w Dębicy dwa razy w tygodniu w dni robocze wskazane przez Zamawiającego o łącznej powierzchni 51 m2,
6. utrzymanie czystości wnętrz autobusów będących w użytkowaniu Spółki w ilości do 6 szt. na jeden dzień roboczy (łączna powierzchnia do 180 m2),
7. utrzymanie w okresie wiosenno - letnim skwerów, zieleńców, rabat znajdujących się na terenie Spółki o łącznej powierzchni ok. 0,5 ha w tym: wykonywanie zleconych prac porządkowych takich jak np.: koszenie trawy (sprzęt do koszenia zapewnia Oferent), przycinanie gałęzi krzewów, zamiatanie drogi dojazdowej i placów wewnętrznych, zbieranie śmieci, w zimie odśnieżanie dróg wjazdowych i wewnętrznych oraz posypywanie solą i piaskiem,
8. gotowość grupy interwencyjnej, przy czym czas interwencji nie może przekraczać 15 minut od czasu włączenia instalacji alarmowej.
9. Obiekt ma być chroniony całodobowo przez strażnika w systemie patrolowo - obchodowym.
10. Oferent winien podać łączną wartość przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt. 1 – 9
11. Zleceniodawca w razie potrzeby może udostępnić Oferentowi za odpłatnością 200 zł (dwieście złotych) brutto miesięcznie, ogrzewane pomieszczenie dla pracownika ochrony i osób sprzątających, w tym: użytkowanie wyposażenia i sprzętu znajdującego się w pomieszczeniu, korzystanie z telefonu do celów służbowych (numery alarmowe). Ponadto Zleceniodawca udostępnia pracownikom Oferenta sanitariaty oraz zabezpiecza sprzęt p.poż. ze wskazaniem punktów związanych z dopływem wody i energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
35121700-5 - Systemy alarmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544644 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544644 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544644 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FU Błysk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722027320
7.3.3) Ulica: Gawrzyłowska 37
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544644 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w Dębicy"
- MODERNIZACJA SZPIT. ODDZ. RAT. W ZOZ W DĘBICY-RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. "MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT. ODDZ. RAT. ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY"
- PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY HIGIENICZNE W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji przebudowy instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem nowego oświetlenia LED oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż budynków Przedszkoli Miejskich w Dębicy
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Świadczenie usług ochrony obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 1.06.2025 r. do 31.05.2026 r.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.