eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielbarkModernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wielbark



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wielbark

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELBARK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 2

1.5.2.) Miejscowość: Wielbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-160

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896218106

1.5.8.) Numer faksu: 896218106 wew. 130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielbark.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielbark.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wielbark

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae2e165-573b-4173-a4be-9840f31b42a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071267/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wielbark

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dae2e165-573b-4173-a4be-9840f31b42a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo opisano w Rozdziale XVIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Wielbark” polegającego na wymianie 380 sztuk nieenergooszczędnych opraw na energooszczędne oprawy typu LED.
2. Zadanie będzie realizowane na oprawach stanowiących majątek własny Gminy Wielbark, znajdujących się na słupach energetycznych należących w części do Gminy Wielbark oraz Energa Operator SA, zlokalizowanych na terenie Gminy Wielbark.
3. Zakres zadania obejmuje wymianę i montaż opraw oświetleniowych na odcinkach dróg (gminnych, powiatowych i krajowych) oraz w miejscach publicznych na terenie Gminy Wielbark, w celu spełnienia wymagań oświetleniowych. Modernizacja oświetlenia ma zapewnić jak największy efekt ekologiczny oraz energetyczny.
4. Zakres prac obejmuje:
1) uzyskanie wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii/pozwoleń/uzgodnień, we własnym zakresie i na własny koszt,
2) przygotowanie dokumentacji powykonawczej „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Wielbark poprzez wymianę opraw oświetleniowych”,
3) wymiana istniejących wyeksploatowanych kompletnych opraw na oprawy typu LED celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia zgodnie z normą PN-EN13201,
4) utylizacja materiałów z demontażu będących własnością Gminy Wielbark,
5) wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji.
5. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie wykonywanych prac, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego oraz do uzyskania zgód na zajęcie odcinków pasa drogowego od zarządców zajmowanych dróg.
6. Wszystkie materiały i wyroby budowlane powinny być zgodne z Polskimi Normami lub posiadać zgodnie z zaleceniami Zamawiającego Certyfikaty Zgodności z Polską Normą (CE ). Materiały i prefabrykaty stosowane przy robotach to:
 Oprawy oświetleniowe drogowe LED wyposażone w przewód przyłączeniowy typu YDY 2x1,5mm2 -750V z zaciskiem przyłączeniowym i gniazdem bezpiecznikowym typu BNo-z bezpiecznikiem 6A.
7. Do wykonania niniejszego zamówienia należy zastosować oprawy oświetlenia drogowego, o parametrach technicznych, użytkowych i fotometrycznych nie gorszych niż opisane poniżej:

Lp. Opis wymaganego parametru Potwierdzenie wymaganego parametru
1. Obudowa oprawy ( korpus , pokrywa , uchwyt ) wykonana ze stopu aluminium metodą wtrysku ciśnieniowego na gorąco zgodnie z normą PN-EN 1706: 2011 lub równoważnym systemem odniesienia
oprawa dwukomorowa :osobno komora optyczna i komora zasilania ( dostęp do komory układu zasilającego nie może rozszczelniać komory układu optycznego Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
2. Uchwyt montażowy zintegrowany z oprawą φ48-60 mm. powinien umożliwić montaż oprawy na wysięgniku lub bezpośrednio na słupie z regulacją położenia min. +-45° na wysięgniku i min. °-+45° bezpośrednio na wierzchołu słupa ze stopniem co 5°- nie dopuszcza się opraw wyposażonych w osobne uchwyty regulowane Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
3. Oprawa wyposażona w przeźroczystą szybę zabezpieczającą układ optyczny przed uszkodzeniem o odporności na uderzenia min. IK 09 i zawór zapobiegający kondensacji pary wodnej w oprawie Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
4. Stopień szczelności powinien wynosić IP66 dla całej oprawy Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
5. Oprawa wyposażona w wewnętrzny radiator zabezpieczony pokrywą przed promieniowaniem słonecznym o gładkiej powierzchni zewnętrznej Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
6. Oprawy wykonane w kl. II ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym i zaopatrzona w rozłącznik nożowy odcinający zasilanie po uniesieniu pokrywy oprawy Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
7. Całkowita rzeczywista sprawność oprawy powinna wynosić min. 140 lm/W Karta inwestycyjna i krzywe rozsyłu w formie edytowalnej do programu DIALUX
8. Oprawy LED muszą być wyposażone w wielosoczewkowy układ optyczny rozsył światłości zgodnie z PN EN -13201;2016 Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
9. Emitowana przez oprawy barwa światła (CCT) powinna mieścić się w przedziale 3800K –4200 K- CRI ≥ 70 Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
10. Oprawy wyposażone w diody o podłożu ceramicznym o trwałości min.145 000 godzin - raport IES LM80-L90/B10 TM-21 Sprawozdanie badania źródeł światła LED LM-80-L90 zastosowanych w oprawie dla temp. Ts (Tc) =85°C, wraz z prognozą zgodną ze wzorem Memorandum Technicznym TM 21, lub inny dokument równoważny
11. Wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009 Karta inwestycyjna
12. Oprawy wyposażone w układy zasilające przystosowane do pracy AC 230V-50Hz)- prąd zasilający panel LED max – 700 mA z funkcją DALI 2 – w standardzie D4i Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
13. Panel LED wyposażony w czujnik temperatury połączony z zasilaczem zabezpieczający przed przegrzaniem panelu LED Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
14. Oprawy wyposażone w zabezpieczenie przed przepięciami Vmax.10 kV i Imax.10 kA .przed zasilaczem Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
15. Dostęp do wnętrza oprawy bez użycia narzędzi a wymiana modułu zasilania i panelu LED na sieci również bez użycia narzędzi Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
16. Oprawy posiadają certyfikat jakości nadany przez niezależne laboratorium badawcze, w zakresie spełnienia norm PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3 ; oraz PN-EN- 62722-1-2; PN-EN -62471-2010 oraz wprowadzony i potwierdzony certyfikatem system zarządzania jakością wg.PNEN-ISOU9001;2015 potwierdzający miejsce produkcji opraw Certyfikat jakości wydany przez niezależne laboratorium badawcze na ternie UE. np. ENEC i ENEC+
17. Oprawa musi posiadać układ zasilający z możliwością dopasowania poboru mocy oraz strumienia świetlnego do indywidualnych wymagań klienta poprzez fabryczne zaprogramowanie do 3 poziomów oświetlenia w wybranych odstępach czasowych uzgodnionych przed montażem opraw Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
18. Układy zasilające powinny być skompensowane i mieć min. cos φ 0,93 przy redukcji mocy 50% Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
19. Oprawy powinny stanowić jednakowy model z możliwością wariantu różnych wymiarów w obrębie jednego modelu Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
20. Oprawa musi być wykonana w technologii LED z bryłą fotometryczną kształtowaną za pomocą płaskiej wielosoczewkowej matrycy LED. Każda z soczewek matrycy musi emitować taką samą krzywą światłości, a całkowity strumień oprawy jest sumą strumieni poszczególnych soczewek. Oprawa musi posiadać pliki fotometryczne (np. format .Ldt, .les). zamieszczone na stronie internetowej producenta lub dystrybutora pozwalające wykonać sprawdzające obliczenia fotometryczne w ogólnodostępnych oświetleniowych programach komputerowych Krzywe użyte do obliczeń w formacie LTD
21. Panel LED wyposażony w diody elektroluminescencyjne z opisanymi w sposób trwały danymi : Producent diod i typ zastosowanych diod Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
22. Oprawa wyposażona i podłączona w gniazdo Zhaga przystosowana do komunikacji w standardzie Dali 2- D4i Certyfikat zgodności z ZD4i lub równoważny
23. Oprawa montowane na liniach nN wyposażona w przewód zasilający YDY 2x1,5mm2-750V zakończony zaciskami przyłączeniowymi oraz gniazdem bezpiecznikowy i wkładką 6A na zacisku prądowym o długości 3,0m Karta inwestycyjna i próbki po podpisaniu umowy
24 Gwarancja na oprawy powinna wynosić min.60 miesięcy. Oświadczenie wykonawcy na formularzu oferty

8. Oprawy oświetleniowe należy instalować na słupach, na istniejących wysięgnikach rurowych. Montaż opraw na wysięgnikach należy wykonywać przy pomocy samochodu z balkonem. Każdą oprawę przed zmontowaniem należy podłączyć do sieci i sprawdzić jej działanie (sprawdzenie zaświecenia się lampy). Oprawy należy montować po uprzednim wciągnięciu przewodów zasilających do słupów. Należy prowadzić przewody kabelkowe miedziane YDY 2x1,5 mm2 - 750 V. Oprawy powinny być mocowane w sposób trwały, aby nie zmieniły swego położenia pod wpływem warunków atmosferycznych i parcia wiatru. Elementy regulacyjne opraw kształtujące rozsył światła powinny być ustawione zgodnie z pozycjami wskazanymi w projekcie oświetleniowym w wydrukach raportu obliczeń parametrów oświetleniowych. Maksymalny kąt podniesienia oprawy powinien wynosić 10 st.
9. Oprawy powinny mieć ochronę przeciwporażeniową zapewnioną poprzez zastosowanie opraw oświetleniowych i bezpieczników w II klasie izolacji oraz zasilanie ich w sposób równoważny II klasie izolacji.
10. Wykonawca przeprowadzi badania i kontrolne pomiary:
1) ciągłości żył roboczych i powrotnych,
2) rezystancji izolacji, dokonując odczytu po czasie ustalenia się mierzonej wartości,
3) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej przed przystąpieniem jak również po zakończeniu prac
4) oporność uziemień,
5) zgodności z wymaganiami norm, dokumentów, według których zostały wykonane. Wyniki przeprowadzonych badań i pomiarów muszą być udokumentowane pisemnymi protokółami. Do przeprowadzenia powyższych badań i pomiarów należy zaangażować osobę mającą odpowiednie aktualne uprawnienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII, Rozdziale VIII i Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie wykształcenia:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) w zakresie doświadczenia:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) w zakresie potencjału technicznego Wykonawcy:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
e) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.:
- kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej do 1kV, grupy G1, w tym: 1 osobą posiadającą uprawnienia eksploatacyjne „E” w zakresie wykonywania prac kontrolno-pomiarowych, 1 osobą posiadającą uprawnienia dozoru „D” w zakresie wykonywania prac kontrolno-pomiarowych.
Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
3. Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykorzystaniu zamówienia,
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniających zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
8) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
9) Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej dla Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej a mianowicie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
8) W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 4 ppkt. c) i ust. 4 pkt. 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i zero groszy).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział Wielbark nr 61 8838 1057 2008 0500 0202 0021 z dopiskiem „wadium znak sprawy IZ.271.9.2024”.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę jego wpływu na rachunek Zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Wielbark, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark NIP: 745-18-11-247,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe wymagania dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie określono
w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy eZamówień. Sposób złożenia oferty opisano w Rozdziale XXII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.