Og³oszenie z dnia 2022-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00007856/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Szko³y Podstawowej
w Korczynie w 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. A.FREDRY W KORCZYNIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SP Korczyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000629755
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Fredry 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Korczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134354025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.korczyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zs.korczyna.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Szko³y Podstawowej
w Korczynie w 2023 r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d0e2070-7b91-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494724
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00440819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej w Korczynie w 2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://spkorczyna.bip.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniPortal.uzp.gov.pl/ za po¶rednictwem
ePUAP dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawcy mog± te¿ komunikowaæ siê z zamawiaj±cym przy u¿yciu poczty e-mail: sekretariat@zs.korczyna.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób po¶wiadczenia zgodno¶ci
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej zosta³ okre¶lony w § 6 i 7 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 r. poz. 2452),
2) Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± wskazuj± w sposób jednoznaczny nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce
wykonawcê,
3) Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U.2017, poz. 2247 ze zm.),
4) Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach: .com; .exe; .bat; .msi,
5) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatu .pdf. Dodatkowo mo¿na wykorzystaæ .doc .docx .xls .xlsx.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): okre¶lone w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZEA.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej w Korczynie w 2023 r.
2. Z dostarczonych artyku³ów ¿ywno¶ciowych bêd± przygotowywane posi³ki dla dzieci szkolnych i dla dzieci z Przedszkola Samorz±dowego w Korczynie.
3. Artyku³y ¿ywno¶ciowe bêd± dostarczane do Szko³y Podstawowej w Korczynie, ul. A. Fredry 2, 38-420 Korczyna w zale¿no¶ci od potrzeb w ilo¶ciach zamawianych przez przedstawiciela szko³y. Dostawa nast±piæ musi nastêpnego dnia roboczego od dnia z³o¿enia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
2. W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
3. Je¿eli oferta wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln± (konsorcjum), zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy mog± byæ dokonane zgodnie z zapisami art. 439 i 455 ustawy Pzp oraz w innych przypadkach, w szczególno¶ci wyst±pienia zdarzenia si³y wy¿szej, jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia izapobie¿enia mu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI KORCZYNA
wiêcej: przetargi KORCZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów w spo¿ywczych - ¿ywno¶ciowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystañ Pluskowêsy" w Pluskowêsach w Gminie Che³m¿a
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROC£AWIU
- Sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci do Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w Brañsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mro¿onek, jajek, artyku³ów spo¿ywczych, mleka, miêsa i pieczywa
- ZP/CZD/024/25 Dostawa wody i jaj kurzych - 2 pakiety
- Dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do Aresztu ¦ledczego w Katowicach
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.