eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówNASZ ZABYTEK - DWOREK W UNIEJOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NASZ ZABYTEK – DWOREK W UNIEJOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NASZ ZABYTEK – DWOREK W UNIEJOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de18a513-5d39-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Nasz Zabytek -Dworek w Uniejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2023 EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3044114,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy budynku zabytkowego dworku pełniącego funkcję miejsko – gminnego ośrodka kultury oraz szkoły muzycznej, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania pn.: „Nasz zabytek – dworek w Uniejowie”
2. Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1522/1 w m. Uniejów, w strefie „B” ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów. Budynek jest chroniony na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod nr 360/102 z dnia 10.08.1984 r.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wymianę konstrukcji dachu i pokrycia dachowego;
- wymianę stropów i prace konserwatorskie belek stropowych;
- roboty murowe (w tym rozbiórkowe, uzupełnienia ścian, wykonanie nowych ścianek działowych);
- nadproża stalowe i betonowe;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty posadzkowe i okładzinowe;
- okładziny ścienne (w tym również prace konserwatorskie szaf wnękowych);
- okładziny sufitowe i sufity podwieszane;
- prace elewacyjne (w tym m. in. Prace tynkarskie nad cokołem, obróbki blacharskie i odwodnienie, odtworzenie sztukaterii, naprawa gzymsów);
- instalacje elektryczne wewnętrzne (demontaż istniejących instalacji, wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej budynku, montaż nowych rozdzielnic elektrycznych, wykonanie tras kabelkowych elektrycznych i teletechnicznych, montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie wypustów i przewodów, wykonanie instalacji przyzywowej, instalacji SSP, instalacji SSWiN i robót budowlanych);
- instalacje sanitarne (w tym w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacyjna, kanalizacji sanitarnej, instalacji wodociągowa)
- prace w zakresie zagospodarowania terenu(prace rozbiórkowe, prace w zakresie schodów zewnętrznych i pochylni- instalacji sanitarne zewnętrzne ( w tym w zakresie kanalizacji deszczowej), instalacji elektrycznych zewnętrznych – w tym prace demontażowe i wykonanie nowych linii kablowych zasilających oraz linii kablowej zasilającej słup oświetleniowy);
Zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków znak WUOZ-ZN.5142.286.2023.HG z dnia 04.04.2023 r. w czasie prowadzenia prac ziemnych konieczne jest przeprowadzenie badań archeologicznych. O wydanie pozwolenia na prowadzenie powyższych badań należy wystąpić do Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Do wykonania tych i ewentualnych innych obowiązków wynikających z decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zobowiązany jest wykonawca.
W przypadku konieczności udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby pełniącej funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej udział w realizacji zamówienia .
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie w trakcie realizacji robót tymczasowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most a następnie wykonanie i umieszczenie docelowej tablicy informacyjnej o przekazaniu grantu na realizację projektu przez Fundację Most the Most.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej oraz w udostępnionym zaktualizowanym w dniu 13.10.2023 r. przedmiarze robót , stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, ewentualne drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w dokumentacji projektowej oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z grantu w Konkursie „Nasz Zabytek” organizowanego przez Fundację Most the Most z siedzibą przy ul. Chmielnej 73, 00-801 Warszawa
Zamawiającego.
15. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia, w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych;
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
16. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
17. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262690-4 - Remont starych budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert, które nastąpiło w dniu 23 października 2023 r. o godz. 10:30 opublikował informację, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1.700.000,00 PLN brutto.
W postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy:
1. Topatotera Sp. z o. o., ul. Floriana 7, 44 – 190 Knurów za cenę brutto 7.467.483,75 PLN;
2. Przedsiębiorstwo Budowlane „Król” Sp. z o. o. Sp. K., ul. Cegielniana 1, 62 – 650 Kłodawa za cenę brutto 6.128.520,66 PLN;
3. BAU-ACOUSTIC Sp. z o.o., Głodno 48A, 62 – 513 Krzymów za cenę brutto 4.000.000,00 PLN
4. Urbański Sp. z o. o., ul. Bolesława Chrobrego 151, 87 – 100 Toruń za cenę brutto 3.397.867,79 PLN
5. MBI Sp. z o. o., ul. Wojskowa 11, 87 – 800 Włocławek za cenę brutto 4.569.634,98 PLN
6. Przedsiębiorstwo KJS – Krzysztof Szurgot, ul. Stanisława Konarskiego 26, 62 – 600 Koło za cenę brutto 4.488.813,66 PLN.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.