Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00379715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do badań, diagnostyki izabiegów operacyjnych (urologicznego, chirurgicznego) .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.med.torun.pl; https;//miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do badań, diagnostyki izabiegów operacyjnych (urologicznego, chirurgicznego) .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f349a9b-3ff3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016822/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.106 Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku do badań, diagnostyki i zabiegów operacyjnych (urologicznego, chirurgicznego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.159.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272287,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku I4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38002,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10381,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku III4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8067,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku IV4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 63417,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku V4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5360,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku VI4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 55843,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku VII4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3562,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku VIII4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11280,24 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku IX4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 16000,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku X4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38515,65 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku XI4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6196,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku XII4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33140000-3 - Materiały medyczne
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 15661,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 1 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
część nr 2 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 prawo zamówień publicznych, ponieważ w tej części nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12191,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12191,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12191,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12191,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 4 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 5 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 6 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 7 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 prawo zamówień publicznych, ponieważ w tym zadaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13400,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13400,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13400,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: ul. Strefowa22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13400,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 9 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
część nr 10 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 prawo zamówień publicznych, ponieważ w tym zadaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
część nr 11 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 prawo zamówień publicznych, ponieważ w tym zadaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 12 unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone w tej części oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ciechocin
- Dostawa elektrod do stymulacji serca i elektrod do koablacji tkanek miękkich
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Zaprojektowanie oraz budowa parkingu przy ul. Strzałowej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- powtórka
- Dostawa wyrobów medycznych do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu w 2025r.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.