Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371880/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00392620/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 44
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/27/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c983db0-2d4a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002007/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe oraz naprawcze wnętrza budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w BarczewieZakres robót remontowych wewnątrz budynku obejmuje przede wszystkim:
- remont podłogi korytarzy głównych oraz sal lekcyjnych poprzez wymianę wykładzin podłogowych na płytki gresowe,
- renowacja podłogi sali gimnastycznej (cyklinowanie i lakierowanie parkietu),
- wymiana wykładzin ściennych i podłogowych w węzłach sanitarnych oraz kuchennych,
- wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach przedszkola,
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz drzwi zewnętrznych,
- zabudowa ciągów ciepłowniczych,
- prace malarskie.
Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Barczewie objęty jest następującym zakresem:
- remont, wymianę instalacji elektrycznej zasilającej gniazda wtykowe i obwody zasilające instalacje jednofazowe i trójfazowe
- remont, wymianę szkolnej instalacji dzwonkowej
- remont, wymianę instalacji nagłośniającej radiowęzła z przeniesieniem radiowęzła do pomieszczenia 0.34
- remont, wymianę instalacji strukturalnej teleinformatycznej
- wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN
Uwaga: W cenie oferty należy uwzględnić wymianę wszystkich istniejących łączników oświetleniowych, które nie zostały ujęte w projekcie i przedmiarze modernizacji oświetlenia.
Ponadto w pomieszczeniach kuchni należy dostosować instalację elektryczną do rozmieszczenia i ilości elektrycznych urządzeń kuchennych. Niezbędne materiały zostały uwzględnione w przedmiarze robót.
Z uwagi, że prace remontowe wykonywane będą w placówce oświatowej wskazane jest, aby większość prac remontowych w budynku szkoły wykonywać w okresie wakacyjnym.
I etap: W 2024 roku w okresie sierpień - październik wykonać należy roboty remontowe (budowlane i elektryczne) w poniższej kolejności:
- wymianę instalacji elektrycznej w pomieszczeniach korytarzy głównych, sanitariatach, szatni, jadalni, (lipiec/sierpień 2024)
- wymiana stolarki drzwiowej w korytarzach głównych, (lipiec/sierpień 2024)
- położenie płytek podłogowych w korytarzach głównych oraz wiatrołapie, (lipiec/sierpień 2024)
- remont głównego węzła sanitarnego szkoły, szatni, (lipiec/sierpień 2024)
- roboty malarskie w/w pomieszczeń, (lipiec/sierpień 2024)
- remont sali gimnastycznej poprzez wymianę instalacji elektrycznej, remont podłogi, oraz prace malarskie (lipiec/październik 2024)
- remont węzła sanitarnego przy sali gimnastycznej (lipiec/październik 2024)
II etap: od m-ca czerwca 2025 do końca realizacji umowy:
- roboty budowlane i elektryczne pozostałych pomieszczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 1619022,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Brzeźniu – prace naprawcze i odnowieniowe elewacji budynku szkoły i przedszkolaa) Zakres robót remontowych elewacji budynku szkoły:
- zewnętrzne czyszczenie budynków - mycie elewacji,
- naprawa uszkodzeń warstwy ocieplenia, uzupełnienie ubytków,
- naprawa pęknięć, złuszczeń, rozwarstwień cegły ceramicznej,
- gruntowanie gruntem stabilizującym,
- malowanie elewacji farbami silikonowymi.
b) Zakres robót remontowych i naprawczych elewacji budynku przedszkola:
- zewnętrzne czyszczenie budynków - mycie elewacji,
- demontaż elementów elewacyjnych wykonanych z desek,
- wykonanie oczepu budynku z blachy trapezowej o niskim profilu,
- uzupełnienie docieplenia cokołu wraz z wykonaniem tynku żywicznego,
- uzupełnienie docieplenia elewacji wraz z wykonanie tynku mineralnego,
- naprawa słupów żelbetowych,
- malowanie elewacji farbami silikonowymi.
Z uwagi, że prace remontowe wykonywane będą w placówce oświatowej wskazane jest, aby większość prac remontowych na budynku szkoły wykonywać w okresie wakacyjnym 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 304843,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Brzeźniu - wykonanie oświetlenia boiska trawiastegoPrzedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na istniejącym boisku szkolnym przy Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak przy ul. Szkolnej 2 w Brzeźniu.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonana zostanie wewnętrzna linia zasilająca WLZ zasilająca szafkę zasilająco sterująca oświetleniem i wewnętrzne linie zasilające łączące poszczególne słupy oświetleniowe. Oświetlenie boiska szkolnego oparte będzie na zespole sześciu słupów o wysokości 12m. Na każdym słupie umieszczone zostaną na systemowej głowicy po trzy oprawy specjalistyczne z źródłem światła LED o stopniu ochrony IP 66.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 284485,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 przedmiotu zamówienia:Budowa toru rowerowo-rolkowo-deskorolkowego – pumptrack’a o nawierzchni asfaltowej wraz z placem, oświetleniem, monitoringiem i elementami małej architektury oraz budowa placów zabaw w formule zaprojektuj – wybuduj
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. „Budowa toru rowerowo-rolkowo-deskorolkowego - pumptrack’a o nawierzchni asfaltowej w Brzeźniu” obejmujących asfaltowy tor rowerowy pumptrack (Easy Pump składający się z garbów, zakrętów profilowanych oraz małych „hopek” ułożonych w takiej kolejności, by możliwe było rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez pedałowania, przeszkody toru wraz z zakrętami tworzą zamkniętą pętlę po której można jeździć w obu kierunkach) wraz z placem do wypoczynku i przygotowania do jazdy wyposażonego w elementy małej architektury w postaci ławek, kosza na śmieci, stojaków rowerowych oraz tablicy informacyjnej zawierającej regulamin korzystania z obiektu, oświetleniem, monitoringiem oraz montaż nowych urządzeń na placach zabaw w trzech lokalizacjach.
Place zabaw:
- Barczew: zestaw zabawowy - wieża, huśtawka sprężynowa (realizacja sierpień/wrzesień 2024 rok)
- Brzeźnio: zestaw zabawowy (dwie wieże z dachami dwuspadowymi, ześlizg ze stali nierdzewnej, most z barierami, trap wejściowy z linią, rurę wąż, schodki i balkon), zestaw zabawowy - wieża, huśtawka, huśtawka ważka (realizacja 2025 rok).
- Stefanów Ruszkowski: zestaw zabawowy (dwie wieże z dachami dwuspadowymi, ześlizg ze stali nierdzewnej, most z barierami, trap wejściowy z linią, rurę wąż, schodki i balkon), huśtawka wieloosobowa (realizacja 2025 rok)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
33141642-2 - Akcesoria do drenażu
43124100-9 - Drenaże
4.5.5.) Wartość części: 781927,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1772669,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2458770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1928640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Defero Sp. z o.o.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102 lok. 112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) część robót branży elektrycznej,
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1928640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428297,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388693,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SodaFast Szymon Owczarek” ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272289817
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 63
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388693,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173676,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386971,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173676,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DETEKTOR Paweł Przyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271928273
7.3.3) Ulica: Antonin 19
7.3.4) Miejscowość: Burzenin
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173676,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1760492,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arek Bike Camp Arkadiusz Perin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482514845
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 59
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-450
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Perin AREK BIKE CAMP
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Perin AREK BIKE CAMP
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
więcej: Akcesoria do drenażu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.