eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeźnioInwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 44

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/27/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c983db0-2d4a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002007/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Inwestycje i remonty bazy oświatowej i sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Brzeźnio

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe oraz naprawcze wnętrza budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Barczewie

Zakres robót remontowych wewnątrz budynku obejmuje przede wszystkim:
- remont podłogi korytarzy głównych oraz sal lekcyjnych poprzez wymianę wykładzin podłogowych na płytki gresowe,
- renowacja podłogi sali gimnastycznej (cyklinowanie i lakierowanie parkietu),
- wymiana wykładzin ściennych i podłogowych w węzłach sanitarnych oraz kuchennych,
- wymiana wykładzin PCV w pomieszczeniach przedszkola,
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz drzwi zewnętrznych,
- zabudowa ciągów ciepłowniczych,
- prace malarskie.

Remont instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Barczewie objęty jest następującym zakresem:
- remont, wymianę instalacji elektrycznej zasilającej gniazda wtykowe i obwody zasilające instalacje jednofazowe i trójfazowe
- remont, wymianę szkolnej instalacji dzwonkowej
- remont, wymianę instalacji nagłośniającej radiowęzła z przeniesieniem radiowęzła do pomieszczenia 0.34
- remont, wymianę instalacji strukturalnej teleinformatycznej
- wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN

Uwaga: W cenie oferty należy uwzględnić wymianę wszystkich istniejących łączników oświetleniowych, które nie zostały ujęte w projekcie i przedmiarze modernizacji oświetlenia.
Ponadto w pomieszczeniach kuchni należy dostosować instalację elektryczną do rozmieszczenia i ilości elektrycznych urządzeń kuchennych. Niezbędne materiały zostały uwzględnione w przedmiarze robót.



Z uwagi, że prace remontowe wykonywane będą w placówce oświatowej wskazane jest, aby większość prac remontowych w budynku szkoły wykonywać w okresie wakacyjnym.

I etap: W 2024 roku w okresie sierpień - październik wykonać należy roboty remontowe (budowlane i elektryczne) w poniższej kolejności:
- wymianę instalacji elektrycznej w pomieszczeniach korytarzy głównych, sanitariatach, szatni, jadalni, (lipiec/sierpień 2024)
- wymiana stolarki drzwiowej w korytarzach głównych, (lipiec/sierpień 2024)
- położenie płytek podłogowych w korytarzach głównych oraz wiatrołapie, (lipiec/sierpień 2024)
- remont głównego węzła sanitarnego szkoły, szatni, (lipiec/sierpień 2024)
- roboty malarskie w/w pomieszczeń, (lipiec/sierpień 2024)
- remont sali gimnastycznej poprzez wymianę instalacji elektrycznej, remont podłogi, oraz prace malarskie (lipiec/październik 2024)
- remont węzła sanitarnego przy sali gimnastycznej (lipiec/październik 2024)


II etap: od m-ca czerwca 2025 do końca realizacji umowy:
- roboty budowlane i elektryczne pozostałych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 1619022,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Brzeźniu – prace naprawcze i odnowieniowe elewacji budynku szkoły i przedszkola

a) Zakres robót remontowych elewacji budynku szkoły:
- zewnętrzne czyszczenie budynków - mycie elewacji,
- naprawa uszkodzeń warstwy ocieplenia, uzupełnienie ubytków,
- naprawa pęknięć, złuszczeń, rozwarstwień cegły ceramicznej,
- gruntowanie gruntem stabilizującym,
- malowanie elewacji farbami silikonowymi.
b) Zakres robót remontowych i naprawczych elewacji budynku przedszkola:
- zewnętrzne czyszczenie budynków - mycie elewacji,
- demontaż elementów elewacyjnych wykonanych z desek,
- wykonanie oczepu budynku z blachy trapezowej o niskim profilu,
- uzupełnienie docieplenia cokołu wraz z wykonaniem tynku żywicznego,
- uzupełnienie docieplenia elewacji wraz z wykonanie tynku mineralnego,
- naprawa słupów żelbetowych,
- malowanie elewacji farbami silikonowymi.

Z uwagi, że prace remontowe wykonywane będą w placówce oświatowej wskazane jest, aby większość prac remontowych na budynku szkoły wykonywać w okresie wakacyjnym 2025 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 304843,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Brzeźniu - wykonanie oświetlenia boiska trawiastego

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na istniejącym boisku szkolnym przy Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak przy ul. Szkolnej 2 w Brzeźniu.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonana zostanie wewnętrzna linia zasilająca WLZ zasilająca szafkę zasilająco sterująca oświetleniem i wewnętrzne linie zasilające łączące poszczególne słupy oświetleniowe. Oświetlenie boiska szkolnego oparte będzie na zespole sześciu słupów o wysokości 12m. Na każdym słupie umieszczone zostaną na systemowej głowicy po trzy oprawy specjalistyczne z źródłem światła LED o stopniu ochrony IP 66.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 284485,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 przedmiotu zamówienia:
Budowa toru rowerowo-rolkowo-deskorolkowego – pumptrack’a o nawierzchni asfaltowej wraz z placem, oświetleniem, monitoringiem i elementami małej architektury oraz budowa placów zabaw w formule zaprojektuj – wybuduj

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. „Budowa toru rowerowo-rolkowo-deskorolkowego - pumptrack’a o nawierzchni asfaltowej w Brzeźniu” obejmujących asfaltowy tor rowerowy pumptrack (Easy Pump składający się z garbów, zakrętów profilowanych oraz małych „hopek” ułożonych w takiej kolejności, by możliwe było rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez pedałowania, przeszkody toru wraz z zakrętami tworzą zamkniętą pętlę po której można jeździć w obu kierunkach) wraz z placem do wypoczynku i przygotowania do jazdy wyposażonego w elementy małej architektury w postaci ławek, kosza na śmieci, stojaków rowerowych oraz tablicy informacyjnej zawierającej regulamin korzystania z obiektu, oświetleniem, monitoringiem oraz montaż nowych urządzeń na placach zabaw w trzech lokalizacjach.

Place zabaw:
- Barczew: zestaw zabawowy - wieża, huśtawka sprężynowa (realizacja sierpień/wrzesień 2024 rok)
- Brzeźnio: zestaw zabawowy (dwie wieże z dachami dwuspadowymi, ześlizg ze stali nierdzewnej, most z barierami, trap wejściowy z linią, rurę wąż, schodki i balkon), zestaw zabawowy - wieża, huśtawka, huśtawka ważka (realizacja 2025 rok).
- Stefanów Ruszkowski: zestaw zabawowy (dwie wieże z dachami dwuspadowymi, ześlizg ze stali nierdzewnej, most z barierami, trap wejściowy z linią, rurę wąż, schodki i balkon), huśtawka wieloosobowa (realizacja 2025 rok)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

33141642-2 - Akcesoria do drenażu

43124100-9 - Drenaże

4.5.5.) Wartość części: 781927,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1772669,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2458770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1928640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Defero Sp. z o.o.”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) część robót branży elektrycznej,


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1928640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428297,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388693,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SodaFast Szymon Owczarek” ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272289817

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 63

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388693,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173676,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386971,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173676,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DETEKTOR Paweł Przyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271928273

7.3.3) Ulica: Antonin 19

7.3.4) Miejscowość: Burzenin

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173676,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1760492,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arek Bike Camp Arkadiusz Perin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482514845

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 59

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.