Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00435859/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja istniejących stacji uzdatniania wody na terenie gminy Studzienice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ea99ad9-f956-4e69-9d1f-61903dbe51801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja istniejących stacji uzdatniania wody na terenie gminy Studzienice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea99ad9-f956-4e69-9d1f-61903dbe5180
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja istniejących stacji uzdatniania wody na terenie Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4860325,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3377980,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Budowa wodociągu rozdzielczego, modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch zbiorników terenowych wody uzdatnionej w Półcznie, gm. StudzienicePrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej, budowa dwóch zbiorników terenowych wody uzdatnionej wraz z uzbrojeniem (przyłącza rurociągów wod-kan), wymiana układu technologii stacji uzdatniania wody dla potrzeb zaopatrzenia w wodę mieszkańców wsi Półczno, Półczenko, Łąkie i Czarna Dąbrowa w gminie Studzienice, nr dz. ew. 183, 84/2, 84/4, 72, 181, 179.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
Dla cz. Nr 1 - Budowa wodociągu rozdzielczego, modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch zbiorników terenowych wody uzdatnionej w Półcznie, gm. Studzienice:
a) Zakres robót budowlanych dla stacji uzdatniania wody:
• Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• Wykonanie fundamentów, posadzek, malowanie ścian i sufitu w budynku SUW,
• Wykonanie robót ziemnych – drogi , chodniki, opaska zbiorników ret. i studni głębinowych z kostki brukowej,
• Rozbiórka ogrodzenia z siatki i wykonanie ogrodzenia SUW i ujęcia wody z paneli systemowych drutu na słupkach stalowych obsadzonych w cokole wraz z furtką i bramą ogrodzeniową,
b) Roboty ziemne, demontażowe i montażowe dla istniejącej studni głębinowej SW1/A,
c) Roboty demontażowe i montażowe istniejącej studni SW2 oraz wykonanie opaski wokół studni SW2 z kostki brukowej,
d) Zakres robót dot. instalacji technologicznych:
• Roboty demontażowe istniejącej instalacji SUW oraz montaż z rozbiórką i utylizacją polowej stacji uzdatniania wody na czas rozbudowy stacji,
• Technologia stacji uzdatniania wody,
e) Wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan,
f) Wykonanie instalacji zewnętrznych (kanalizacja zewnętrzna, rurociągi technologiczne zewnętrzne),
g) Budowa zbiorników retencyjnych,
h) Zakres robót dot. instalacji elektrycznych:
• Rozdzielnia, bateria kondensatorów,
• Linie kablowe,
• Układy sterowania i sygnalizacji alarmowej,
• Gniazda wtyczkowe +koryta kablowe,
• Instalacje oświetlenia elektrycznego,
• Połączenia wyrównawcze, inst. odgromowa,
• Instalacja ekwipotencjalna,
• Badanie instalacji elektrycznej,
• Monitoring i wizualizacja,
i) Rozbudowa wodociągu rozdzielczego PE100 RC dz110/90 mm L= 404,9/4,8 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2094665,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest • budowa dwóch zbiorników terenowych wody uzdatnionych wraz z uzbrojeniem (przyłącza rurociągów wod-kan), rozbudowa budynku stacji uzdatniania wody i wymiana układu technologii stacji uzdatniania wody dla potrzeb zaopatrzenia w wodę mieszkańców wsi Sominy, nr dz. ew. 20/5.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
a) Zakres robót budowlanych dla stacji uzdatniania wody:
• Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
• Wykonanie fundamentów i posadzek w budynku SUW,
• Wykonanie stanu surowego,
• Wykonanie płytek na ścianach i posadzkach, roboty malarskie,
• Demontaż i montaż okna,
• Wykonanie termomodernizacji budynku,
• Wykonanie robót ziemnych – drogi , chodniki, opaska budynku z kostki brukowej,
• Wykonanie ogrodzenia SUW i ujęcia wody,
b) Roboty ziemne, demontażowe i montażowe dla istniejącej studni głębinowej SW1/95,
c) Roboty montażowe dla nowoprojektowanej studni głębinowej SW2 (m.in. montaż rurociągów stalowych do agregatu pompowego, montaż pompy głębinowej w studni wierconej),
d) Zakres robót dot. instalacji technologicznych:
• Roboty demontażowe istniejącej instalacji SUW i przygotowanie polowej stacji uzdatniania wody na czas rozbudowy stacji,
• Technologia stacji uzdatniania wody,
e) Wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan,
f) Wykonanie instalacji zewnętrznych (kanalizacja zewnętrzna, rurociągi technologiczne zewnętrzne),
g) Budowa zbiorników retencyjnych,
h) Zakres robót dot. instalacji elektrycznych:
• Rozdzielnia, bateria kondensatorów,
• Linie kablowe,
• Układy sterowania i sygnalizacji alarmowej,
• Gniazda wtyczkowe +koryta kablowe,
• Instalacje oświetlenia elektrycznego,
• Połączenia wyrównawcze, inst. odgromowa,
• Instalacja ekwipotencjalna,
• Badanie instalacji elektrycznej,
• Monitoring i wizualizacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2060250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2094665,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2767500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2094665,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ" Stanisław Hirsz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190620755
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 9
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ" Stanisław Hirsz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ" Stanisław Hirsz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2094665,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1949550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3376350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2060250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon: 385657687
7.3.3) Ulica: Kawalerów Maltańskich 13/2
7.3.4) Miejscowość: Rabowice
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2060250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.