eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniecRemont ul. Parkowej w ¦wierklañcu



Og³oszenie z dnia 2023-11-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ul. Parkowej w ¦wierklañcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Parkowej w ¦wierklañcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e8577c96-8394-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00494865

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030215/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Remont ul. Parkowej w ¦wierklañcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,147334,ceed547d51a5fd70d9c2ffd3f8e42789.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, tj.: poczt± elektroniczn± na adres e-mail barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl


Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wroc³aw; numer telefonu 71/787 35 34 (od poniedzia³ku do pi±tku, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00); adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): informacja zawarta w rozdziale 22 specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacja zawarta w rozdziale 22 specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Parkowej w ¦wierklañcu przewiduje siê wykonaæ na powierzchni 2400 m2 jezdni i 190 m2 chodnika.
W zakres remontu wchodzi:
• wykonanie operatu wysoko¶ciowego w celu korekty profilu jezdni,
• frezowanie korekcyjne istniej±cej nawierzchni,
• odcinkowa wymiana podbudowy,
• wymiana istniej±cych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami,
• odcinkowa wymiana nawierzchni chodnika wraz z podbudow±,
• odcinkowa wymiana krawê¿ników i obrze¿y,
• regulacja wysoko¶ciowa zjazdów w tym prze³o¿enie trylinki,
• wykonanie nowych warstw bitumicznych,
• odtworzenie oznakowania poziomego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±:
• za³±cznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
• za³±cznik nr 1a do SWZ – przedmiar robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Do¶wiadczenie wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie nawierzchni jezdni bitumicznej o warto¶ci co najmniej 500.000 z³otych.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, warunek dotycz±cy do¶wiadczenia musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê) lub jeden podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

Uwaga!
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci wykazania wiêkszej ilo¶ci robót o ³±cznej warto¶ci 500.000 z³otych.
Potencja³ osobowy:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy.
Wykonawca mo¿e przedstawiæ wa¿ne uprawnienia odpowiadaj±ce wy¿ej wymienionym, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, pod warunkiem, ¿e uprawnienia te potwierdzaj±, ¿e osoba w nich wskazana posiada przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie dla wymaganej specjalno¶ci oraz zachowa³a uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Osoba legitymuj±ca siê wymaganymi uprawnieniami musi:
byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa
lub
spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - jej kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³nia wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
Kierownik budowy wskazany przez wykonawcê musi pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie, a w przypadku braku znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do zapewnienia t³umacza jêzyka polskiego w celu sta³ego t³umaczenia w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a personelem Wykonawcy.
Potencja³ techniczny:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi pojazdami niezbêdnymi do realizacji zamówienia:
samochodem ciê¿arowym samowy³adowczym z przykryciem brezentowym lub termosem – min. 1 szt.,
urz±dzeniem pozwalaj±cym na równe, niepostrzêpione przycinanie krawêdzi uszkodzonych warstw prostopadle do powierzchni nawierzchni – min. 1 szt.,
szczotk± mechaniczn± – min. 1 szt.,
innym urz±dzeniem czyszcz±cym – min. 1 szt.,
skrapiark± – min. 1 szt.,
frezark± umo¿liwiaj±c± frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno, mo¿e byæ sterowana mechanicznie – min. 1 szt.,
uk³adark± g±sienicow± ze sterowaniem równo¶ci uk³adanej warstwy – min. 1 szt.,
walcem samojezdnym stalowym g³adkim – min. 1 szt.,
zagêszczark± o wadze min. 120 kg - min.1 szt.,
zalewark± spoin, spêkañ – min. 1 szt.
Pojazdy powinny byæ zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadaæ aktualne badania techniczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) udokumentowanego opó¼nienia w dostawie niezbêdnych materia³ów – dokonanie zmiany wymaga udokumentowania z³o¿enia zamówienia na zakup tych materia³ów w terminie pozwalaj±cym na wykonanie zamówienia w terminie okre¶lonym w § 2
2) wyst±pienia si³y wy¿szej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. Pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê, w szczególno¶ci, zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, ograniczenia w przemieszczaniu siê lub prowadzeniu dzia³alno¶ci gospodarczej wywo³ane epidemi± lub stanem zagro¿enia epidemicznego - a tak¿e wszystkie pozosta³e zdarzenia o charakterze powszechnym i wyj±tkowym, niezwi±zane z realizacj± inwestycji, itp.,
3) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy. Fakt ten musi zostaæ udokumentowany przez Wykonawcê oraz niezw³ocznie zg³oszony Zamawiaj±cemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru - w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o okres, w jakim realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcê nie by³a mo¿liwa, do którego nale¿y dodaæ okres 3 dni na usuniêcie skutków niekorzystnych warunków atmosferycznych. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne Strony przyjmuj± wyst±pienie ¶redniej dziennej temperatury poni¿ej -5°C przez okres minimum 5 dni, wyst±pienie nieprzerwanych intensywnych opadów przez okres minimum 3 dni. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie siê tak¿e nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawa³nice, wichury – uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie zewnêtrznych robót budowlanych w ogóle b±d¼ bez niewspó³miernych nak³adów. O wyst±pieniu opadów atmosferycznych (¶nieg, deszcz) lub zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezw³ocznie poinformuje Zamawiaj±cego,
4) których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ (uzasadnione wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji przedmiotu Umowy) i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
5) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp,
6) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych niezbêdnych do wykonania i ukoñczenia przedmiotu zamówienia, a nie bêd±cych wynikiem zaniechania lub niew³a¶ciwego dzia³ania Wykonawcy,
7) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do wykonania i ukoñczenia przedmiotu zamówienia, a nie bêd±cych wynikiem zaniechania lub niew³a¶ciwego dzia³ania Wykonawcy,
8) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót,
9) innych okoliczno¶ci, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a które uniemo¿liwiaj± terminowe wykonania prac

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-30 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.