eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna GórnaBudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134619009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3630c301-2898-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3630c301-2898-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083224/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6480487,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna”. Zaplanowany zakres inwestycji będzie polegał na budowie i rozbudowie mechaniczno–biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarna Górna zlokalizowanej na działce o nr ew.: 28/2 oraz 28/3, obręb 0004 Czarna Górna. Oczyszczalnia ścieków będzie pracować w oparciu o osad czynny z wykorzystaniem modułów membranowych (technologia MBR). Oczyszczalnia będzie składać się m.in. z zespołu urządzeń oczyszczania mechanicznego, wielofunkcyjnych reaktorów biologicznych oraz urządzeń do przeróbki osadu. Technologia oczyszczania ścieków po przeprowadzonej rozbudowie zapewni usunięcie ze ścieków zanieczyszczeń w stopniu zapewniającym osiągnięcie efektów oczyszczania zgodnych z obowiązującymi przepisami. Ponadto, planuje się wykonać przyłącz wodociągowy do oczyszczalni ścieków z istniejącej sieci wodociągowej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU (Załącznik nr 11 do SWZ), który podaje sposób wykonania przedmiotu umowy, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne.
2. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności:
1) sporządzenie projektu budowlanego,
2) sporządzenie projektu wykonawczego,
3) sporządzenie kosztorysów inwestorskich,
4) sporządzenie przedmiarów robót,
5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego,
7) uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, niezbędnych warunków i opinii do sporządzenia projektu, opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych prawem,
8) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnego pozwolenie na budowę obejmującego roboty budowlane o nazwie: „Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna",
9) obsługa geodezyjna,
10) wykonanie robót rozbiórkowych,
11) wykonanie robót budowalnych i montażowych w oparciu o dokumenty wymienione w punktach 2 do 8,
12) dostawa materiałów i urządzeń na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów,
13) dostarczenie kompletu oznakowań, instrukcji z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów,
14) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
15) wykonanie instrukcji obsługi, eksploatacji, bhp i p.poż. niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów budowlanych,
16) poniesienie w ramach wynagrodzenia Wykonawcy wszelkich opłat za nadzory obce (za wyjątkiem kosztów wynagrodzenia inspektora nadzoru inwestorskiego) i badania wymagane dla uzyskania efektu i pozwolenia na użytkowanie itp.,
17) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
18) wykonanie tablic informacyjnych spełniających wymogi rozporządzenia właściwego w sprawie działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych,
19) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia wodno-prawnego oraz pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia,
20) dokonanie rozruchu technologicznego, przeszkolenie min. 5 pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi oczyszczalni i zakupionego oprogramowania. Dokonanie czynności wskazanych w zdaniu poprzedzającym musi być potwierdzone pozytywnym protokołem podpisanym przez obie strony niniejszej umowy.
21) demontaż nie działającej części istniejącej oczyszczalni oraz złożenie jej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przekierowanie ścieków z działającej części oczyszczalni do nowo wybudowanej oczyszczalni, rozbiórka i utylizacja działającej części oczyszczalni,
22) zaprojektowanie i wykonanie systemu sterowania, pomiaru, wizualizacji i automatyki zgodnie z punktem 6.3 PFU,
23) rozebranie istniejącego ogrodzenia, złożenie elementów nadających się do dalszego wykorzystania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wybudowanie nowego ogrodzenia.
3. Celem przedmiotu zamówienia jest:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej robót budowlanych o nazwie: „Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Czarna Górna",
2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenie na budowę/zgłoszenia obejmującego roboty budowlane o nazwie wskazanej w pkt 1,
3) wykonanie robót rozbiórkowych, budowalnych i montażowych w oparciu o sporządzoną dokumentację i pozwolenie na budowę/zgłoszenie,
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich prawem wymaganych pozwoleń niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji przedmiotu zamówienia,
5) dokonanie skutecznego rozruchu oczyszczalni i wykazanie wymaganego efektu oczyszczania.
W przypadku rozbieżności wewnątrz PFU lub pomiędzy treścią PFU a niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia przewidzianego w niniejszej umowie, wykonać rozwiązanie korzystniejsze dla Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45247270-3 - Budowa zbiorników

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCHWANDER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122638716 NIP 7343516422

7.3.4) Miejscowość: STADŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 33-386

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.