eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów UkazowyŚwiadczenie usług społecznych na rzecz mieszkańców Gminy Gościeradów w wieku 65+



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych na rzecz mieszkańców Gminy Gościeradów w wieku 65+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Ukazowy 61

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158381105

1.5.8.) Numer faksu: 158381140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goscieradow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goscieradow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goscieradow.ezamawiajacy.pl/pn/goscieradow/demand/170892/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług społecznych na rzecz mieszkańców Gminy Gościeradów w wieku 65+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1f16b98-2d93-492c-859f-0aca20ae9351

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Polityka Senioralna EFS+”, Nr: FELU.08.05-IZ.00-0001/23 realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Działanie FELU.08.05, Działanie w celu zwiększenia równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości trwałych i przystępnych cenowo usług, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus:

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473703

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 342000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”, :
1) usług sąsiedzkich w łącznym wymiarze 4 800 godzin dla 20 mieszkańców gminy Gościeradów; usługi sąsiedzkie zgodnie z uchwałą nr III/12/2024 Rady Gminy Gościeradów z dnia 13 czerwca 2024 roku obejmują: pomoc w utrzymaniu czystości w domu, przygotowaniu posiłków, dokonywaniu zakupów, gotowych posiłków, środków higienicznych, leków, przynoszenie opału i palenie w piecu, pomoc w toalecie ciała, pomoc w zmianie bielizny osobistej i pościelowej, przesłanie łóżka, zamawianie wizyt lekarskich, - inicjowanie oraz ułatwianie kontaktu z rodziną , środowiskiem lokalnym, organizowanie wyjść z miejsca zamieszkania, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych.
2) usług wolontariatu opiekuńczego w łącznym wymiarze 50 godzin dla 5 mieszkańców gminy Gościeradów, polegających w szczególności na pomocy podczas zabiegów pielęgnacyjnych, spożywania posiłków, towarzyszenie podopiecznemu i jego rodzinie, pomoc w drobnych pracach porządkowych, czytanie książek lub gazet,
3) usług wsparcia psychologicznego w łącznym wymiarze 360 godzin dla 37 mieszkańców gminy Gościeradów polegających na pomocy osobom korzystającym ze wsparcia w odzyskaniu równowagi emocjonalnej i poczucia wpływu na swoje życie, a także korzystaniu ze wsparcia innych bliskich czy instytucji,
4) usług towarzyszących w łącznym wymiarze 240 godzin polegających na świadczeniu mobilnych usług pielęgnacyjnych (fryzjer i kosmetyczka).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Annopolska Spółdzielnia Socjalna "PERSPEKTYWA "

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151940495

7.3.3) Ulica: Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Annopol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-235

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.