Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00598630/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąkolewnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-302
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 372-20-10
1.5.8.) Numer faksu: 83 372-20-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kakolewnica.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9643641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f1bfed0-d601-4a09-ab0b-d26c246254b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222381/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Brzozowicy Małej4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 10749,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa garażu blaszanego przy Świetlicy wiejskiej w Jurkach4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 12499,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ogrodzenia placu zabaw w Kąkolewnicy, ul. Rudnik4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 20515,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Polskowoli4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 32395,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja pomieszczeń w Świetlicy wiejskiej w Sokulu4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 13502,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa garażu blaszanego przy Domu Kultury i OSP w Turowie4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie utwardzenia przy altanie Domu Kultury i OSP w Wygnance4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 24920,27 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Zosinowie4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 9241,28 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa wiaty użytkowej przy Świetlicy wiejskiej w Żakowoli Poprzecznej4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 15936,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17385,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17385,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17385,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW PARAFINIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW PARAFINIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17385,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty przez firmy:
Oferta nr 1: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki,
Oferta nr 2: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk, ul. Brzeska 35A, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia – pozycje przedstawionego kosztorysu ofertowego nie odpowiadają pozycjom przedmiaru robót.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 2, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25163,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25163,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25163,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25163,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55926,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55926,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55926,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW PARAFINIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW PARAFINIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55926,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty przez firmy:
Oferta nr 1: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki,
Oferta nr 3: Usługi Budowlane Wedziuk Grzegorz, ul. Leśna 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny
poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Oferta nr 3 spełniła warunki określone przez Zamawiającego w SWZ, nie podlegała odrzuceniu, jej cena brutto wynosiła: 21 871,00 zł. W dniu 21.08.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 15 688,37 zł brutto.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 5, ponieważ cena oferty nr 3 przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7488,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7488,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7488,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW PARAFINIUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW PARAFINIUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7488,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty przez firmy:
Oferta nr 1: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki,
Oferta nr 3: Usługi Budowlane Wedziuk Grzegorz, ul. Leśna 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny
poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Oferta nr 3 spełniła warunki określone przez Zamawiającego w SWZ, nie podlegała odrzuceniu, jej cena brutto wynosiła: 38 807,67 zł. W dniu 21.08.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 30 945,55 zł brutto.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 7, ponieważ cena oferty nr 3 przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13634,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13634,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13634,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13634,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę przez firmę: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 9, ponieważ jedna złożona oferta podlegała odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowości Żegocina, Gmina Żegocina
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Rodzinna gralnia plenerowa - wiklinowy zakątek".
- Rozbudowa dróg w Czarnowie: ulicy Nefrytowej i ulicy Topazowej T1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.