eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KąkolewnicaPrzebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąkolewnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-302

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 372-20-10

1.5.8.) Numer faksu: 83 372-20-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kakolewnica.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/964364

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f1bfed0-d601-4a09-ab0b-d26c246254b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222381/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa, modernizacja i remont świetlic wiejskich na terenie gminy Kąkolewnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Brzozowicy Małej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 10749,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa garażu blaszanego przy Świetlicy wiejskiej w Jurkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 12499,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie ogrodzenia placu zabaw w Kąkolewnicy, ul. Rudnik

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 20515,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja sanitariatów w Domu Ludowym w Polskowoli

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 32395,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja pomieszczeń w Świetlicy wiejskiej w Sokulu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 13502,21 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa garażu blaszanego przy Domu Kultury i OSP w Turowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie utwardzenia przy altanie Domu Kultury i OSP w Wygnance

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 24920,27 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa Świetlicy wiejskiej w Zosinowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 9241,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa wiaty użytkowej przy Świetlicy wiejskiej w Żakowoli Poprzecznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 15936,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17385,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17385,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17385,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17385,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty przez firmy:
Oferta nr 1: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki,
Oferta nr 2: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk, ul. Brzeska 35A, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia – pozycje przedstawionego kosztorysu ofertowego nie odpowiadają pozycjom przedmiaru robót.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 2, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25163,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25163,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25163,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25163,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55926,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55926,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55926,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55926,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty przez firmy:
Oferta nr 1: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki,
Oferta nr 3: Usługi Budowlane Wedziuk Grzegorz, ul. Leśna 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny
poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Oferta nr 3 spełniła warunki określone przez Zamawiającego w SWZ, nie podlegała odrzuceniu, jej cena brutto wynosiła: 21 871,00 zł. W dniu 21.08.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 15 688,37 zł brutto.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 5, ponieważ cena oferty nr 3 przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7488,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7488,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7488,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7488,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty przez firmy:
Oferta nr 1: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki,
Oferta nr 3: Usługi Budowlane Wedziuk Grzegorz, ul. Leśna 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski.
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny
poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Oferta nr 3 spełniła warunki określone przez Zamawiającego w SWZ, nie podlegała odrzuceniu, jej cena brutto wynosiła: 38 807,67 zł. W dniu 21.08.2024 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 30 945,55 zł brutto.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 7, ponieważ cena oferty nr 3 przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13634,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13634,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13634,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „PODLASIE” Wiesław Parafiniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381209023

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13634,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę przez firmę: J&W BAU Sp. z o. o., Nowiny 48, 21-345 Borki. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść w zakresie ustalenia wartości robót jest niezgodna z warunkami zamówienia. Sposób obliczania ceny oferty nie odpowiada zasadom przyjętym w Rozdziale XV SWZ. Przedstawiony dokument nie zawiera wyceny poszczególnych pozycji przedmiaru robót przez co nie jest kosztorysem ofertowym, który należało załączyć do formularza oferty (Rozdział XIV ust. 25 pkt 6 SWZ).
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w CZĘŚCI 9, ponieważ jedna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.