Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00440711/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00453752/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zestawu ratownictwa drogowego dla OSP w Mirachowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8309361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zestawu ratownictwa drogowego dla OSP w Mirachowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f9cf2c7-68df-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045719/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa zestawu ratownictwa drogowego dla OSP w Mirachowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawu ratownictwa drogowego dla OSP w Mirachowie.
2. Zestaw ratownictwa drogowego objęty przedmiotem niniejszego zamówienia powinien zawierać:
1) Nożyce hydrauliczne, rozpieracz ramieniowy, rozpieracz kolumnowy, akumulator, zasilacz sieciowy, ładowarka, mata narzędziowa);
2) Zestaw Basic (poduszka, reduktor butlowy, sterownik podwójny, wąż napełniający;
3) Podporę UltraLight aluminiowa z torbą;
4) Butlę stalową 6l;
5) Zestaw Airbag (zabezpieczenie poduszki kierowcy sam. osobowego, zabezpieczenie poduszki kierowcy sam. ciężarowego, torba transportowa);
6) Zestaw do stabilizacji;
7) Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów (przecinacz do pedałów wyważarka do drzwi, pompka ręczna hydrauliczna, wąż zasilający, walizka) ;
8) Wspornik samozaciskający;
9) Zestaw drewna do stabilizacji pojazdów;
10) Zestaw do stabilizacji pojazdów mechanicznych (2x klin schodkowy , 2x mały klin, 2x duży klin);
11) Zestaw łańcuchów do rozpieraczy ramieniowych (2 x łańcuch pośredni z zaczepami skracającymi, 2 x łańcuch do ciągnięcia);
12) Wspornik progowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 5 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415320-7 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire-Max Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210083845
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 224
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-23INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - część II
- Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach - SEGMENT 1
- Remont ulicy Rajskiej w Staniszewie- etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
- ,,Dostawa sprzętu strażackiego dla OSP w ramach zadania : Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem"
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gostomiu
- Dostawa mobilnego laboratorium operacyjnego wraz z wyposażeniem dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa POSRM w Szczecinie
- Zakup lekkiego pojazdu wielozadaniowego Buggy UTV dla OSP Skłoby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.