Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00415969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00428243/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00434552/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00441262/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Uzupełnienie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miączyn i Miączyn-Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miączyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miączyn
1.5.2.) Miejscowość: Miączyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-455
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6180005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miaczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/miaczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzupełnienie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miączyn i Miączyn-Kolonia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f44bd80c-5d1d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065205/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Uzupełnienie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miaczyni Miaczyn-Kolonia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ-III.2710.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe,
2) dostawa i montaż słupów,
3) dostawa i montaż opraw na wysięgnikach w układzie hybrydowym,
4) dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych z regulatorami,
5) dostawa i montaż siłowni wiatrowej z regulatorami,
6) dostawa i montaż szafki sterowniczej i akumulatorów,
7) dostawa i montaż instalacji uziemiającej słupy,
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach (lampy będą usytuowane zgodnie z lokalizacją wskazaną w dokumentacji projektowej) maksymalnej ilości lamp hybrydowych zasilanych przy pomocy paneli PV oraz za pomocą turbiny wiatrowej za cenę nie przekraczającą kwoty 375 020,00 zł brutto (miejsca posadowienia lamp będą uzależnione od ilości zaoferowanych lamp).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31521200-6 - Lampy stojące
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
31527210-1 - Latarnie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375012 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375012 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solumen Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720
7.3.4) Miejscowość: Zajączkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-111
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375012 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 położonego w Nowej Dębie dz. nr ewid. 235
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na DK woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zad.: 1: Poprawa BRD na DK50 na odc. Słabomierz-Zbiroża; 2: Poprawa BRD na DK92 w m. Wójtówka.
- Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.