Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00332872/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie mieszkania chronionego
z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5165038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://giby.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie mieszkania chronionegoz dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e35e09-2f72-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lokalu mieszkalnego w budynku po byłej szkole podstawowej w Karolinie usytuowanym na działce nr 34/7 obręb 0008 Karolin, poprzez przekształcenie klasy o powierzchni 36 m2. Pomieszczenie znajduje się na parterze budynku adres Karolin 32. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż pompy ciepła (załącznik nr 4 a) ze zbiornikiem cwu.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
-likwidacja okna i stworzenie oddzielnego wejścia z zewnątrz bez barier architektonicznych, konieczny będzie zakup i zamontowanie nowych drzwi wejściowych;
- wybudowanie ścianek działowych w celu wydzielania następujących pomieszczeń:
- wiatrołapu - zakres prac: tynkowanie, gładzenie i malowanie ścian i sufitu, wykonanie podłogi, montaż oświetlenia, montaż drzwi wewnętrznych;
- łazienki – zakres prac: dostosowanie i podłączenie sieci wodnej, elektrycznej i odpływu ścieków, instalacja ogrzewania podłogowego, położenie płytek ściennych i podłogowych; tynkowanie, gładzenie i malowanie sufitu; montaż oświetlenia i kontaktów elektrycznych, montaż elementów grzewczych (kaloryfer); montaż drzwi wewnętrznych, zakup i montaż wyposażenia: kabina prysznicowa dla osób niepełnosprawnych z natryskiem, uchwytem dla osób niepełnosprawnych i krzesełkiem prysznicowym dla osób niepełnosprawnych, umywalka, kran, miska ustępowa z uchwytem dla osób niepełnosprawnych, pralka automatyczna;
-pokoju dla 2 osób- zakres prac: tynkowanie, gładzenie i malowanie ścian i sufitu, wykonanie podłogi, dostosowanie instalacji elektrycznej oraz montaż oświetlenia i kontaktów elektrycznych; montaż drzwi wewnętrznych, montaż elementów grzewczych (kaloryfer),
- kuchni - zakres prac: tynkowanie, gładzenie i malowanie ścian i sufitu, wykonanie podłogi, dostosowanie instalacji elektrycznej oraz montaż oświetlenia i kontaktów elektrycznych; montaż elementów grzewczych (kaloryfer); dostosowanie i podłączenie sieci wodnej i odpływu ścieków, montaż i podłączenie wyposażenia: meble, zlew, kran, chłodziarka, kuchenka, okap,
-zakup z dostawą i montażem pompy ciepła około 5 kw jednostki zewnętrznej wybranego producenta wraz ze zbiornikiem C.W.U. 300 litrowym i przystosowanym do współpracy z pompą ciepła.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wyposażenie lokalu mieszkalnych w meble oraz sprzęt niezbędny do zamieszkania. Wykaz wyposażenia lokalu mieszkalnego stanowi odpowiednio Załącznik nr 5 do SWZ
Wiatrołap: wieszaki na odzież wierzchnią, szafka/półka na buty, wycieraczka, oświetlenie.
Pokój: 2 łóżka z materacami, 2 szafy ubraniowe, 2 szafki nocne, 2 lampki, 2 fotele, mały stolik, regał z półkami, telewizor, karnisze, zasłony, firanki, dywan, lampy oświetleniowe.
Łazienka: pralka automatyczna, lampy oświetleniowe.
Kuchnia: kuchenka elektryczna, okap kuchenny, zlewozmywak z kranem, chłodziarka, meble kuchenne, czajnik, naczynia do przygotowywania posiłków (zestaw garnków, patelnie, talerze, sztućce, kubki, itp.), stolik do spożywania posiłków, 4 krzesła.
Prace remontowe wykonywane w lokalu przez Wykonawcę muszą być uniwersalne i uwzględniać potrzeby różnych użytkowników, w tym użytkowników z niepełnosprawnościami, winny uwzględniać zapisy art. 100 Ustawy Pzp (Dz.U. 2022, poz. 1710)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
•Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
•Przedmiar pompa c.w.u. Załącznik nr 4a
•Wykaz wyposażenia lokalu mieszkalnego stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
•Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD Krzysztof Citkowski Siedziba: Stary Folwark 2, 16-402 Suwałki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200129101
7.3.3) Ulica: Stary Folwark 2
7.3.4) Miejscowość: Stary Folwark
7.3.5) Kod pocztowy: 16-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI GIBY
więcej: przetargi GIBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.