Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole nr 1 w Osielsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364266173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 21
1.5.2.) Miejscowość: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole1osielsko.pl; kamila.kowalska@zdso.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole1osielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e2f8e11-770d-4479-a7d5-df49070428271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2f8e11-770d-4479-a7d5-df4907042827
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028745/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 1 w Osielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP1O.1.2024.ZP.2/24/240
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanego pomieszczenia w przedszkolu, całodziennego wyżywienia ( dalej w treści SWZ – posiłków ) wraz z napojami dla maksymalnie około 150 dzieci dziennie w wieku od 2,5-6 lat przez okres 24 miesięcy (z wyłączeniem dwóch miesięcy wakacji, po jednym w każdym roku).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przygotowanie trzech posiłków dziennie (tj. śniadania I, śniadania II, dwudaniowe obiady, oraz napoje) dla około 150 dzieci (liczba dzieci może ulec zmianie),
b) możliwości zamawiania posiłków w dwóch wariantach: Wariant I - posiłki całodzienne + napoje, Wariant II – śniadania I i II + napoje,
c) wartość kaloryczna posiłków: 1200-1450 kcal.
Posiłki wraz z napojami będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: śniadanie I + śniadanie II do 7:00, dwudaniowy obiad do 12:00.
Powyższe dane mogą ulec zmianie w zależności od okresu i frekwencji dzieci w przedszkolu oraz zmian dokonywanych przez rodziców w trakcie roku szkolnego, dotyczących godzin pobytu dziecka w przedszkolu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, wakacji letnich (w terminie podanym wcześniej przez Dyrektora Przedszkola), koniecznością czasowego zamknięcia przedszkola lub zawieszenia zajęć oraz sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego.
Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych oraz w czasie ferii zimowych i ferii letnich.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa rozdział IV SWZ oraz Szczegóły składu posiłków zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1212750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1244628,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1212750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRYKA SMAKÓW ARTUR KALISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542268635
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska, nr 24, lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Kusowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-022
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA SMAKÓW ARTUR KALISZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA SMAKÓW ARTUR KALISZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1212750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
umowa na okres od01.10.2024 r. do 30.09.2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2025/2026 oraz wykonywania usług cateringowych dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.