Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399586/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jerzmanowice-Przeginia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387816664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rajska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122887450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@jerzmanowice-przeginia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-333315f8-3aa7-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333315f8-3aa7-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082165/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.” w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1211).
1. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z wyznaczonych punktów zbiórki lub/i przystanków w miejscu zamieszkania do szkół oraz odwóz uczniów ze szkół do wyznaczonych punktów zbiórki lub/i przystanków w miejscu zamieszkania.
2. W przypadku zmiany organizacji zajęć wynikającej ze: skrócenia godzin nauki, sprawdzianu klas ósmych, rekolekcji i innych, odpracowania zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn Wykonawca zostaje powiadomiony przez Dyrektora szkoły lub Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów.
3. Usługi będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie – odpowiednio dla danej trasy. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
5. Dokładny wykaz tras oraz godziny przywozów i odwozów dzieci z poszczególnych miejscowości, leżących przy tych trasach, ustalony zostanie przez Wykonawcę z Zamawiającym lub wskazaną przez niego osobą. Dokładne wskazanie przedziałów czasowych i punktów zbiórki lub/i przystanków, w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych, ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym lub wskazaną przez niego osobą do dnia rozpoczęcia realizacji umowy.
6. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w godzinach dowozu i odwozu. Najpóźniej z chwilą zawarcia umowy Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu i odwozu, uwzględniając rozkład zajęć lekcyjnych.
8. Wykaz kursów, miejscowości, liczba dzieci do odwiezienia po lekcjach może ulec zmianie w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach.
9. Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do:
a) Stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz jego oznakowanie zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami.
b) Ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.
c) Sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi przedstawia Część II SWZ zawierająca wzór umowy oraz Część III SWZ zawierająca Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKA BUS sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372194920
7.3.3) Ulica: Pogodna 10
7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-048
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.