Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00273475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00288273/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00314809/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
- 2022/BZP 00320437/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00325685/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2023/BZP 00575848/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik " - w formule " zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozielska1
1.5.2.) Miejscowość: Rudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428
1.5.8.) Numer faksu: 324106428 wew,123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Rudnik " - w formule " zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2697a42-ec1c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033337/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii dla zad. pn." Odnawialne źródła energii dla mieszkańców Gminy Krzanowice i Gminy Rudnik współf.w ramach RPO W.Śl 2014-2020-środki REACT-EU.Projektuj i buduj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ramach działania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ślaskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 14. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19- REACT-EU. Działanie 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU – konkurs.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211989/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8956545,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest:Budowa instalacji fotowoltaicznych w ilości 305 szt.Zakres obejmuję między innymi następujące prace:
1) zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznych w tym wizja w terenie,
2) zabudowa zestawów fotowoltaicznych na budynkach użytkowników indywidualnych (gospodarstwa domowe),
3) uruchomienie wykonanych instalacji fotowoltaicznych,
4) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, instrukcji eksploatacji oraz warunków gwarancji,
5) wykonanie niezbędnych robót demontażowych I odtworzeniowych związanych z przejściem przez przegrody budowlane,
6) wykonanie niezbędnych prób, odbiorów i uruchomień,
7) sporządzenie kompletnego wniosku zgłoszeniowego do OSD i dokonanie zgłoszenia zgodnie z wymaganiami OSD .
Szczegółowy opis dla zad.1 zawiera załącznik nr 4 do SWZ tj. Program funkcjonalno-użytkowy (w skrócie PFU). Pozostałe wymagania określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09330000-1 - Energia słoneczna
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09332000-5 - Instalacje słoneczne
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 6374000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest: „Budowa instalacji solarnych w ilości 166 szt”.Zakres obejmuje między innymi następujące prace:
1) zaprojektowanie instalacji solarnych w tym wizja w terenie,
2) zabudowa zestawów solarnych na budynkach użytkowników indywidualnych (gospodarstwa domowe)
3) Uruchomienie wykonanych instalacji solarnych
4) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, instrukcji eksploatacji oraz warunków gwarancji,
5) wykonanie niezbędnych robót demontażowych I odtworzeniowych związanych z przejściem przez przegrody budowlane,
6) wykonanie niezbędnych prób, odbiorów i uruchomień,
Szczegółowy opis dla zad.2 zawiera załącznik nr 4 do SWZ tj. Program funkcjonalno-użytkowy (w skrócie PFU). Pozostałe wymagania określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09330000-1 - Energia słoneczna
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 1659455,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest „Budowa pomp ciepła do cwu w ilości 103 szt.1) zaprojektowanie pomp ciepła w tym wizja w terenie,
2) zabudowa zestawów pomp ciepła na budynkach użytkowników indywidualnych gospodarstwa domowe)
3) uruchomienie wykonanych pomp ciepła
4) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, instrukcji eksploatacji oraz warunków gwarancji,
5) wykonanie niezbędnych robót demontażowych I odtworzeniowych związanych z przejściem przez przegrody budowlane,
6) wykonanie niezbędnych prób, odbiorów i uruchomień,
Szczegółowy opis dla zad.3 zawiera załącznik nr 4 do SWZ tj. Program funkcjonalno-użytkowy (w skrócie PFU). Pozostałe wymagania określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 923090,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5345335,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7970297,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5617114,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hymon Fotowoltaika Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930676222
7.3.3) Ulica: Dojazd 16a
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5617114,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2738678,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2914980,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2738678,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO - TEAM Sp. z o.o SP.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732844438
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie robót montażowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ECO-TEAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA"
jakie przetargi wygrała firma
"ECO-TEAM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2738678,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1420687,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2556955,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1420687,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Ekologia Przetargi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392021430
7.3.3) Ulica: Piaskowa 7
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Projekt,dostawa,montaż
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA EKOLOGIA PRZETARGI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA EKOLOGIA PRZETARGI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1420687,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.