eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceDowóz uczniów oraz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów oraz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.koltun@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7858804-61f2-4a97-b9b4-e496d830bacd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów oraz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7858804-61f2-4a97-b9b4-e496d830bacd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055852/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450103

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204670,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla 4 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice: przy ul. Jana III Sobieskiego, Sucharskiego, którzy obowiązek szkolny będą realizować w następujących placówkach oświatowych:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Będzinie, ul. 11 Listopada 7 – 1 uczeń,
b) Zespół Szkół Specjalnych w Czeladzi, ul. Szpitalna 85 – 3 uczniów.
1.2.Uczniowie niepełnosprawni będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają w terminie od 2 września 2024r. do 27 czerwca 2025 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.
1.3. Uczniowie będą odbierani z miejsca zamieszkania w czasie gwarantującym ich dowóz do placówek szkolnych na określoną godzinę, wynikającą z planu lekcyjnego. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Dopuszcza się możliwość zmian terminów dowozu, wynikających m.in. ze zwolnień lekarskich uczniów, skrócenia lekcji czy zamknięcia placówki szkolnej. O takiej sytuacji wykonawca będzie powiadamiany przez rodzica ucznia.
1.4 Pojazd wożący uczniów musi być ubezpieczony.
1.5 OPRÓCZ KIEROWCY, W POJEŹDZIE, POWINIEN JECHAĆ Z UCZNIAMI PRZYGOTOWANY DO TEJ PRACY OPIEKUN, ZGODNIE Z ART. 39 USTAWY PRAWO OŚWIATOWE (T.J. DZ.U.2024.737 ZE ZM.), KTÓRY SPRAWOWAĆ BĘDZIE OPIEKĘ NAD UCZNIAMI W CZASIE TRANSPORTU, ZAPEWNI POMOC W PRZEMIESZCZANIU SIĘ POMIĘDZY DOMEM/SZKOŁĄ A ŚRODKIEM TRANSPORTU, WYKONA NIEZBĘDNE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZE, A W RAZIE POTRZEBY UDZIELI PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ. OSOBA TA MUSI POSIADAĆ UKOŃCZONY KURS „PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ”.
1.6 Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami do momentu przekazania ich pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna.
1.7 Ze względu na możliwą zmianę liczbę dowożonych uczniów niepełnosprawnych samochód powinien mieć przynajmniej 3 miejsca rezerwowe.
1.8 Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład dla poszczególnych kursów, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru uczniów mając na uwadze konieczność dowiezienia uczniów do placówki zgodnie z planem ich zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Rozkład kursów Wykonawca ustali w porozumieniu z dyrektorami placówek i przedstawi Zamawiającemu.
1.9 Adresy zamieszkania uczniów niepełnosprawnych będą ujęte w załączniku nr 1 do podpisanej umowy.
1.10 WYKONAWCA GWARANTUJE BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I MIENIA PODCZAS WYKONYWANIA USŁUG PRZEWOZU UCZNIÓW. ZAMAWIAJĄCY NIE BIERZE ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI, ZDARZENIA, JAKIEGOKOLWIEK TYPU, W KTÓRYCH WYNIKU NASTĄPI USZKODZENIE CIAŁA, ŚMIERĆ CZY SZKODA MATERIALNA, SPOWODOWANA DZIAŁALNOŚCIĄ WYKONAWCY. WYKONAWCA ZAMÓWIENIA MUSI JE REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZGODZIE Z USTAWĄ Z DNIA 6 WRZEŚNIA 2001 R. O TRANSPORCIE DROGOWYM (T.J. DZ.U.2024.728 ZE ZM.) ORAZ USTAWĄ PRAWO O RUCHU DROGOWYM (T.J. DZ.U.2023.1047 ZE ZM.).
1.11 Usługa musi być świadczona pojazdem posiadającym aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
1.12 Wykonawca w stosunku do osób, które będą w imieniu Wykonawcy realizować Umowę i w stosunku do których zachodzi konieczność pobrania zaświadczenia z KRK jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznej rekrutacji pracowników, poprzez zastosowanie wymogów określonych w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. 2024.560).
1.13 Wykonawca przy realizacji usługi przewozu osób zobowiązany jest spełniać wymogi
z Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560). Wykonawca zapewnia, że w przypadku takiego wymogu personel Wykonawcy uczestniczący przy realizacji niniejszego zamówienia będzie posiadać:
a/ aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 2, art. 21 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) wraz z informacją, że osoba ta nie figuruje we wskazanym Rejestrze oraz nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
b/ W przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Polska, Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji informacji współpracowników z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariacie związanej z kontaktami z dziećmi. Jeśli natomiast nie ma w danym kraju takiego rejestru w/w Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazać oświadczenie odebrane od personelu przed dopuszczeniem do czynności z małoletnimi, w którym wskaże na brak możliwości uzyskania zaświadczeń o niekaralności w danym państwie wraz z oświadczeniem, że współpracownicy nie zostali nigdy prawomocnie skazani w tym kraju za czyny zabronione odpowiadające przestępstwom których weryfikacji wymagają polskie przepisy.
Na każde wezwanie Zamawiającego organizator przedłoży wskazane wyżej dokumenty do wglądu.
W przypadku powzięcia informacji o wszczęciu wobec kogokolwiek z personelu Wykonawcy uczestniczącego przy realizacji zamówienia postępowania karnego o przestępstwo przeciwko wolności seksualnej lub przestępstwo przeciwko małoletniemu , określonych w art.21 Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie odsunąć taką osobę od wszelkich form kontaktu z małoletnimi.
Szacowana liczba dni realizacji usługi: 188.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 51111,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla 2 niepełnosprawnych uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice: przy ul. Jana III Sobieskiego, Maszyńsko, którzy obowiązek szkolny będą realizować w następujących placówkach oświatowych:
a) Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczy w Chorzowie, ul. Czysta 7 –1 uczeń,
b) Zespół Szkolno – Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 – 1 uczeń.
1.2 Uczniowie niepełnosprawni będą przewożeni zgodnie z harmonogramem pracy placówek, do których uczęszczają, w terminie:
- w pkt.1.1.a od 2 września 2024r. do 31 sierpnia 2025 r., najkrótszą trasą: miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania;
- w pkt.1.1.b od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., najkrótszą trasą: miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania;
1.3 Uczniowie będą odbierani z miejsca zamieszkania (ul. Jana III Sobieskiego, Maszyńsko), w czasie gwarantującym dowóz do placówki na określoną godzinę, wynikającą z planu zajęć. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zakończeniu zajęć. Dopuszcza się możliwość zmian terminów dowozu, wynikających m.in. ze zwolnień lekarskich uczniów, skrócenia zajęć czy zamknięcia placówki. O takiej sytuacji wykonawca będzie powiadamiany przez rodziców uczniów.
1.4 POJAZD WOŻĄCY MUSI BYĆ UBEZPIECZONY ORAZ DOSTOSOWANY DO POTRZEB WOŻONYCH NIEPEŁNOSPRAWNYCH UCZNIÓW ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 20 CZERWCA 1997 R. PRAWO O RUCHU DROGOWYM (T.J. DZ.U.2023.1047 ZE ZM.), W TYM POJAZD MUSI UMOŻLIWIĆ PRZEWOŻENIE OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM, MA POSIADAĆ WINDĘ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH LUB SZYNY UMOŻLIWIAJĄCE WJAZD WÓZKIEM DO POJAZDU.
1.5 Oprócz kierowcy, w pojeździe, powinien jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy Prawo oświatowe, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności pielęgnacyjno-opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba ta musi posiadać ukończony kurs „pierwszej pomocy przedmedycznej”.
1.6 Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami do momentu oddania go pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna.
1.7 Ze względu na możliwą zmianę liczbę dowożonych uczniów niepełnosprawnych samochód powinien mieć przynajmniej 1 miejsce rezerwowe.
1.8 Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład dla poszczególnych kursów, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru ucznia mając na uwadze konieczność dowiezienia ucznia do placówki zgodnie z planem jego zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Rozkład kursów wykonawca ustali z Dyrektorem Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Chorzowie oraz Dyrektorem Zespołu Szkolno –Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabosłyszących w Katowicach.
1.9 Adresy zamieszkania uczniów niepełnosprawnych ujęte będą w załączniku nr 1 do podpisanej umowy.
1.10 Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów.
ZAMAWIAJĄCY NIE BIERZE ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI, ZDARZENIA, JAKIEGOKOLWIEK TYPU, W KTÓRYCH WYNIKU NASTĄPI USZKODZENIE CIAŁA, ŚMIERĆ CZY SZKODA MATERIALNA, SPOWODOWANA DZIAŁALNOŚCIĄ WYKONAWCY. WYKONAWCA ZAMÓWIENIA MUSI JE REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZGODZIE Z USTAWĄ Z DNIA 6 WRZEŚNIA 2001 R. O TRANSPORCIE DROGOWYM (T.J. DZ.U.2024.728 ZE ZM.) ORAZ USTAWĄ Z DNIA 20 CZERWCA 1997 PRAWO O RUCHU DROGOWYM ((T.J. DZ.U.2023.1047 ZE ZM.).
1.11 Usługa musi być świadczona pojazdem posiadającym aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
1.12 Wykonawca w stosunku do osób, które będą w imieniu Wykonawcy realizować Umowę i w stosunku do których zachodzi konieczność pobrania zaświadczenia z KRK jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznej rekrutacji pracowników, poprzez zastosowanie wymogów określonych w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. 2024.560).
1.13 Wykonawca przy realizacji usługi przewozu osób zobowiązany jest spełniać wymogi
z Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560). Wykonawca zapewnia, że w przypadku takiego wymogu personel Wykonawcy uczestniczący przy realizacji niniejszego zamówienia będzie posiadać:
a/ aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 2, art. 21 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) wraz z informacją, że osoba ta nie figuruje we wskazanym Rejestrze oraz nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
b/ W przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Polska, Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji informacji współpracowników z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariacie związanej z kontaktami z dziećmi. Jeśli natomiast nie ma w danym kraju takiego rejestru w/w Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazać oświadczenie odebrane od personelu przed dopuszczeniem do czynności z małoletnimi, w którym wskaże na brak możliwości uzyskania zaświadczeń o niekaralności w danym państwie wraz z oświadczeniem, że współpracownicy nie zostali nigdy prawomocnie skazani w tym kraju za czyny zabronione odpowiadające przestępstwom których weryfikacji wymagają polskie przepisy.
Na każde wezwanie Zamawiającego organizator przedłoży wskazane wyżej dokumenty do wglądu.
W przypadku powzięcia informacji o wszczęciu wobec kogokolwiek z personelu Wykonawcy uczestniczącego przy realizacji zamówienia postępowania karnego o przestępstwo przeciwko wolności seksualnej lub przestępstwo przeciwko małoletniemu , określonych w art.21 Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie odsunąć taką osobę od wszelkich form kontaktu z małoletnimi.
Szacowana liczba dni realizacji usługi: 208 – pkt. 2a
Szacowana liczba dni realizacji usługi: 188 – pkt. 2b

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 71999,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz 50 uczniów do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach według wyznaczonej trasy wraz z zapewnieniem im opieki:

1.Trasa rozpoczyna się na ul. Jana III Sobieskiego nr domu 500 (przystanek autobusowy Kamyce, Posesja 500) i biegnie w kierunku Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach na trasie określonej w załączniku nr 1 - mapka.
a) szacowana dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi ok.: 13 km.
b) Przewoźnik zatrzymuje się na przystankach komunikacji miejskiej, ale powinien przewidzieć co najmniej 4 przystanki na żądanie.
c) Planowane godziny:
dowóz: przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych rano ok. godz. 7.20 - wyjazd
z przystanku najbliższego posesji nr 500 przy ul. Jana III Sobieskiego do ok. godz. 7.50 – przyjazd do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach.
Odwóz: po zajęciach lekcyjnych od ok. godz. 13.30.
1.1 Uczniowie będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia 2 września 2024r. do 27 czerwca 2025 r., najkrótszą trasą miejsce odbioru – placówka oświatowa – miejsce odbioru.
1.2 Uczniowie będą odbierani z miejsca wyznaczonego postoju, w czasie gwarantującym ich dowóz do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach na określoną godzinę, wynikającą z planu lekcyjnego. Odbiór uczniów ze szkoły będzie następował po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
1.3 Pojazd wożący uczniów musi być ubezpieczony zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2023.1047 z późn. zm.).
1.4 Oprócz kierowcy, w pojeździe, powinien jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun, zgodnie z art. 39 ustawy Prawo oświatowe, który sprawować będzie opiekę nad uczniami w czasie transportu, zapewni pomoc w przemieszczaniu się pomiędzy domem/szkołą a środkiem transportu, wykona niezbędne czynności opiekuńcze, a w razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba ta musi posiadać ukończony kurs „pierwszej pomocy przedmedycznej”.
1.5 Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dowożonymi uczniami do momentu przekazania ich pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej, do której uczeń uczęszcza, a w przypadku transportu do domu do momentu oddania pod opiekę pełnoletniego opiekuna.
1.6 Ze względu na możliwą zmianę liczbę dowożonych uczniów samochód powinien mieć przynajmniej 5 miejsca rezerwowe.
1.7 Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład dla poszczególnych kursów, wskazujący trasę przejazdu oraz czas odbioru uczniów mając na uwadze konieczność dowiezienia uczniów do placówki zgodnie z planem ich zajęć oraz możliwie najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży. Rozkład kursów Wykonawca ustali w porozumieniu z dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach w dniu podpisania umowy.
1.8 WYKONAWCA GWARANTUJE BEZPIECZEŃSTWO OSÓB I MIENIA PODCZAS WYKONYWANIA USŁUG PRZEWOZU UCZNIÓW. ZAMAWIAJĄCY NIE BIERZE ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYPADKI, ZDARZENIA, JAKIEGOKOLWIEK TYPU, W KTÓRYCH WYNIKU NASTĄPI USZKODZENIE CIAŁA, ŚMIERĆ CZY SZKODA MATERIALNA, SPOWODOWANA DZIAŁALNOŚCIĄ WYKONAWCY. WYKONAWCA ZAMÓWIENIA MUSI JE REALIZOWAĆ ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ZGODZIE Z USTAWĄ Z DNIA 6 WRZEŚNIA 2001 R. O TRANSPORCIE DROGOWYM (T.J. DZ.U.2024.728 ZE ZM.) ORAZ USTAWĄ Z DNIA 20 CZERWCA 1997 PRAWO O RUCHU DROGOWYM ((T.J. DZ.U.2023.1047 Z PÓŹN. ZM.).
1.9 USŁUGA MUSI BYĆ ŚWIADCZONA POJAZDEM POSIADAJĄCYM AKTUALNE OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE OC I NW, AKTUALNE BADANIA TECHNICZNE DOPUSZCZAJĄCE POJAZD DO RUCHU.
1.10 Wykonawca w stosunku do osób, które będą w imieniu Wykonawcy realizować Umowę i w stosunku do których zachodzi konieczność pobrania zaświadczenia z KRK jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznej rekrutacji pracowników, poprzez zastosowanie wymogów określonych w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. 2024.560).
1.11 Wykonawca przy realizacji usługi przewozu osób zobowiązany jest spełniać wymogi
z Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560). Wykonawca zapewnia, że w przypadku takiego wymogu personel Wykonawcy uczestniczący przy realizacji niniejszego zamówienia będzie posiadać:
a/ aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 2, art. 21 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) wraz z informacją, że osoba ta nie figuruje we wskazanym Rejestrze oraz nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
b/ W przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Polska, Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji informacji współpracowników z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariacie związanej z kontaktami z dziećmi. Jeśli natomiast nie ma w danym kraju takiego rejestru w/w Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazać oświadczenie odebrane od personelu przed dopuszczeniem do czynności z małoletnimi, w którym wskaże na brak możliwości uzyskania zaświadczeń o niekaralności w danym państwie wraz z oświadczeniem, że współpracownicy nie zostali nigdy prawomocnie skazani w tym kraju za czyny zabronione odpowiadające przestępstwom których weryfikacji wymagają polskie przepisy.
Na każde wezwanie Zamawiającego organizator przedłoży wskazane wyżej dokumenty do wglądu.
W przypadku powzięcia informacji o wszczęciu wobec kogokolwiek z personelu Wykonawcy uczestniczącego przy realizacji zamówienia postępowania karnego o przestępstwo przeciwko wolności seksualnej lub przestępstwo przeciwko małoletniemu , określonych w art.21 Ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie odsunąć taką osobę od wszelkich form kontaktu z małoletnimi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81559,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Jackiewicz Transport "Grześ Bus"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241815675

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 18 lok. 15

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Jackiewicz Transport "Grześ Bus"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241815675

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 18 lok. 15

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92496,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Sebastian Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243524249

7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 223A/III lok. 8

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92496,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.