eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, modyfikacji strony oraz produkcji, osadzenia i obsługi maksymalnie 3 nowych szkoleń z zakresu PPP, (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, modyfikacji strony oraz produkcji, osadzenia i obsługi maksymalnie 3 nowych szkoleń z zakresu PPP, (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, modyfikacji strony oraz produkcji, osadzenia i obsługi maksymalnie 3 nowych szkoleń z zakresu PPP, (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1691c2f5-38fc-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085855/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Dzierżawa platformy e-learning wraz administracją przez okres 24 miesięcy, w tym świadczenie usług przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie będzie współfinansowane ze środków Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich na lata 2021 – 2027 w ramach projektu PTFE.01.01-IZ.00-0007/23 pn. Wsparcie działań merytorycznych i technicznych prowadzonych przez Departament Partnerstwa Publiczno - Prywatnego w latach 2023-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.43.2024.KR(MS)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na świadczenie usług przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, modyfikacji strony oraz produkcji, osadzenia i obsługi maksymalnie 3 nowych szkoleń z zakresu PPP, w ramach Platformy szkoleniowej pod adresem: https://pppszkolenia.gov.pl/. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik nr 2 do SWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80420000-4 - Usługi e-learning

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72212930-7 - Usługi opracowywania oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, wpłynęły dwie oferty. Pierwsza oferta, złożona przez Wykonawcę GLK Multimedia sp. z o.o., ul. Kamińskiego 17/19, 90-229 Łódź, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy.
Druga oferta, złożona przez Wykonawcę Mariusz Tomiałojć ELOCUS,
ul. Drzymały 3B/24, 87-100 Toruń, zawiera cenę przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Całkowita cena brutto ww. oferty (po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowcy) wynosi 622 626,00 zł, natomiast kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 315 187,50 zł brutto. Zamawiający nie zwiększa kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622626,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622626,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.