Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,140413,178f9a4bd83acfeb7a046283cac27088.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae86d37e-5dd6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zadań z zakresu ochrony środowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.84.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 811600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zadań określonych w punkcie 2.
2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie, m.in. do dostarczenia i wdrożenia oprogramowania, udzielenia licencji, przeprowadzenia szkoleń, świadczenia usług serwisowych, w zakresie następujących zadań:
ZADANIE NR 1:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska.
ZADANIE NR 2:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do prowadzenia publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
ZADANIE NR 3:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zadań wynikających z ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), dotyczącego prowadzenia weryfikacji oraz księgowania opłat rejestrowych i rocznych (BDO) wnoszonych przez podmioty wprowadzające produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujące odpadami.
ZADANIE NR 4:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego w zakresie obsługi księgowej, w tym prowadzenia kont redystrybucyjnych rachunków bankowych prowadzonych przez marszałka, a wynikających z następujących ustaw:
- z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1113),
- z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1658 z późn. zm.),
- z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2056),
- z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1622),
- z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1903 z póź.zm.),
- z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o obowiązkach przedsiębiorców
w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 877).”
ZADANIE NR 5:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi sprawozdań w Bazie danych
o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
3. W ramach zamówienia wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe, które obejmują:
a) usuwanie awarii systemu,
b) aktualizację oprogramowania uwzględniającą zmiany prawa w okresie obowiązywania umowy,
c) wizyty konsultacyjne w siedzibie Zamawiającego, w ilości wskazanej w ofercie,
d) doradztwo telefoniczne oraz elektroniczne dotyczące korzystania z oprogramowania,
e) dostosowanie systemu do zmian formatów,
f) usuwanie usterek, przez które rozumie się wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w oprogramowaniu nie powodujące ograniczenia lub zakłócenia realizacji funkcji oprogramowania,
g) ewentualną rozbudowę bądź modyfikację systemu w zakresie funkcjonalności,
w przypadku konieczności jego rozbudowy w trakcie obowiązywania umowy,
a związanej z zadaniami wskazanymi w punkcie 2.
4. W ramach umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu niewyłącznej licencji do korzystania z oprogramowania przez okres 2 lat dla zadań nr 1 - 4 oraz przez okres 17 miesięcy dla zadania nr 5, od dnia podpisania odpowiedniego protokołu odbioru.
5. Wykonawca dostarczy oprogramowanie dla zadań nr 1 - 4 i dokona jego wdrożenia w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy oprogramowanie dla zadania nr 5 i dokona jego wdrożenia w terminie ustalonym z Zamawiającym nie później niż do dnia 28.06.2024 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48610000-7 - Systemy baz danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972993,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972993,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972993,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMOTERM SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540339496
7.3.3) Ulica: Łangowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-031
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972993,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-28INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Urząd Pracy w Kielcach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
- Ochrona i bieżące utrzymanie obiektów
- "Usługi konwojowania wartości pieniężnych będących w dyspozycji ZTM w Kielcach"
- Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNA GMINA OCHOTNICA DOLNA Etap I
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Dostawa licencji oprogramowania
- Migracja systemów operacyjnych wraz z działającymi z nimi usługami z fizycznych serwerów do infrastruktury klastra Hiperkowergentnego.
- Zakup licencji bazodanowych Oracle EE oraz SE2 wraz ze wsparciem producenta.
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów w gminach podregionu lubelskiego w Gminie Serniki
więcej: Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.