eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubnice"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu MALI ODKRYWCY- organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie gminy Łubnice"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu MALI ODKRYWCY- organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie gminy Łubnice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubnice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Łubnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łubnice 66A

1.5.2.) Miejscowość: Łubnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158659236

1.5.8.) Numer faksu: 158659236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubnice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18a0a0db-2706-4ece-b848-82b5ae6f9569

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu MALI ODKRYWCY- organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie gminy Łubnice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a0a0db-2706-4ece-b848-82b5ae6f9569

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012484/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu MALI ODKRYWCY- organizacja zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie gminy Łubnice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) Priorytet 8 Edukacja na wszystkich etapach życia w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Działanie 8.1 Wsparcie edukacji przedszkolnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206322,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego i multimedialnego w postaci wyposażenia komputerowego i dydaktycznego do oddziałów przedszkolnych do szkół w Gminie Łubnice.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w Rozdziale I ust. 4 - CZĘŚĆ 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 72304,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego i multimedialnego w postaci wyposażenia komputerowego i dydaktycznego do oddziałów przedszkolnych do szkół w Gminie Łubnice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział I ust. 4 - Część 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

30213100-6 - Komputery przenośne

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 134017,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj. Zamawiający nie określił w SWZ warunków zlecenia dostaw objętych niniejszym postępowaniem
z wykorzystaniem klauzul społecznych oraz aspektów społecznych zgodnych z zasadą konkurencyjności, a co wymagała instytucja finansująca tj. Województwo Świętokrzyskie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj. Zamawiający nie określił w SWZ warunków zlecenia dostaw objętych niniejszym postępowaniem
z wykorzystaniem klauzul społecznych oraz aspektów społecznych zgodnych z zasadą konkurencyjności, a co wymagała instytucja finansująca tj. Województwo Świętokrzyskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.