Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00389824/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu oczyszczania ścieków na terenie gminy Moryń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Moryń
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-503
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@moryn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moryn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9425481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu oczyszczania ścieków na terenie gminy Moryń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8831190c-2d4f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045035/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa systemu oczyszczania ścieków na terenie gminy Moryń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISR.271.6.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8935326,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa systemu oczyszczania ścieków na terenie gminy Moryń w ramach której przewidziano do wykonania następujące roboty budowlane:- zadanie 1.1 – budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Gądno ul. Zielona,
- zadanie 1.2 – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gądno ul. Moryńska,
- zadania 1.3 – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przyjezierze,
- zadania 1.4 – modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowości Moryń ul. Rynkowa i Szkolna,
- zadania 1.5 – budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Bielin,
- zadanie 1.6 – budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Moryniu od ulicy Leśnej w kierunku działki nr 793 obręb Przyjezierze II,
- zadanie 1.7 – budowa sieci kanalizacyjnej w Moryniu w kierunku Przyjezierza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- wykonanie Projektu budowlanego ( PZT i PAB), Projektu Technicznego (PT)
- uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, map i innych niezbędnych opracowań (np. inwentaryzacja zieleni, operat wodnoprawny itp.),
- wykonanie robót budowlanych,
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowane projekty techniczne oraz odpowiednie zgody, pozwolenia, zgłoszenia, decyzje, itp. Program funkcjonalno-użytkowy określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej, a także wykonania robót budowlanych w zakresie inwestycji podzielonych na części od 1 do 7.
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia obejmujące: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zawarto w Programach Funkcjonalno – Użytkowych. Obowiązkiem Wykonawcy po sporządzeniu dokumentacji projektowej, a przed przystąpieniem do robót budowlanych jest uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiającej ich rozpoczęcie i realizację lub dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takiej decyzji.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w systemie zaprojektuj i wybuduj w rozumieniu art. 7 pkt 21 UPZP, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
a) programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) wraz z załącznikami i OPZ
b) wzorze umowy,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 8760124,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach której przewidziano do wykonania następujące usługi:- zadanie 2.1 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.1 budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Gądno ul. Zielona,
- zadanie 2.2 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.2 budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gądno ul. Moryńska,
- zadanie 2.3 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.3 budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przyjezierze,
- zadanie 2.4 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.4 modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowości Moryń ul. Rynkowa i Szkolna,
- zadanie 2.5 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.5 budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Bielin,
- zadanie 2.6 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.6 budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Moryniu od ulicy Leśnej w kierunku działki nr 793 obręb Przyjezierze II,
- zadanie 2.7 – Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania 1.7 budowa sieci kanalizacyjnej w Moryniu w kierunku Przyjezierza.
) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW INSPEKTORÓW NADZORU
Obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego zostały określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapoznania się z dokumentacją techniczną, umową o wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z istniejącymi urządzeniami,
b) wykonywania swoich zasadniczych obowiązków i uprawnień, rozpatrując sytuacje zaistniałe w ramach realizacji projektu inwestycyjnego, biorąc pod uwagę wszystkie istotne okoliczności, aktywnie i kompetentnie działać na rzecz prawidłowego wykonania inwestycji,
c) wykonywania swoich obowiązków i uprawnień poprzez personel posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zagadnieniach związanych z realizacją inwestycji, jak również, w przypadku gdy prawo tego wymaga, posiadających stosowane uprawnienia, których posiadanie zostanie potwierdzone właściwymi dokumentami. Zawsze tam, gdzie będzie to stosowne i nie pozostanie w sprzeczności z umową zawartą z Zamawiającym lub etyką zawodową, Wykonawca winien chronić przede wszystkim interesy Zamawiającego,
d) monitorowania głównego postępowania u Wykonawcy prowadzonego w trybie „wybuduj”, wnosząc przy tym ewentualne uwagi, pomysły, oraz informując przy tym samego Zamawiającego,
e) odebrania od Zamawiającego Dokumentacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy,
f) sprawdzenia kompletności dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz weryfikacja dokumentacji pod kątem wzajemnej zgodności składających się na nią opracowań,
g) analiza i wsparcie Zamawiającego w zakresie oceny i akceptacji opracowanego przez wykonawcę robót szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie robót budowlanych,
h) powołania Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w składzie:
- Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018 poz. 1202 ze zm.)
- Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018 poz. 1202 ze zm.)
- Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018 poz. 1202 ze zm.)
- Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. stanowisk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 175202,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7946515,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10940850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7945515,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dankom Daniel Błażkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812692788
7.3.3) Ulica: Lisie Pole 52
7.3.4) Miejscowość: Nawodna
7.3.5) Kod pocztowy: 74-506
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DANIEL BŁAŻKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DANIEL BŁAŻKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7946515,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodnie Centrum Konsultingowe „Euro Invest” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211237820
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 111/307
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZACHODNIE CENTRUM KONSULTINGOWE "EURO INVEST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZACHODNIE CENTRUM KONSULTINGOWE "EURO INVEST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa dla części 2 zamówienia obejmującej pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zawiera ewentualny zakres objęty prawem opcji, wyłącznie po jej uruchomieniu odrębnym pismem/oświadczeniem w wysokości 61 500,00zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset złotych 00/100 gr.) brutto, określone w Ofercie Wykonawcy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.