Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym
w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przytezni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznymw Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni”
im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8496a1d7-4690-4131-a78a-569de236453a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025489/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-11-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest „Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”
2. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest m. in do:
a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z utylizacją,
b) remontu szybu windowego,
c) remontu pomieszczenia po demontażu starego dźwigu do montażu nowego dźwigu,
d) dostawy nowego dźwig ,
e) montażu nowego dźwigu ,
f) realizacji przedmiotu umowy oraz zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych dla jej realizacji,
g) uzyskania zgody na eksploatację dźwigu wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami, przy użyciu materiałów i urządzeń własnych. Wykonawca zagwarantuje, iż jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu umowy jest zgodna z wszelkimi norma-mi i atestami obowiązującymi w tym zakresie.
4. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym, kadrowym, finansowym oraz uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na należyte zrealizowanie przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się, że dźwig i aparatura sterowa nie będzie posiadać kodowanych zabezpieczeń, uniemożliwiających konserwację innym firmom poza producentem.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację dźwigu, książkę rewizyjną dźwigu oraz instrukcję eksploatacji dźwigu (w tym konserwacji) najpóźniej w dniu odbioru końcowego /w języku polskim/. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji w języku polskim.
7. Zakres przedmiotu umowy obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego, tj. konserwatorów, kierownika i zastępcy Komórki Rozwoju w zakresie zapewniającym właściwą obsługę dźwigu .
8. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego powierzyć wykonania umowy osobom trzecim – in-nym niż wskazanym w formularzu ofertowym. W przypadku powierzenia wykonania umowy osobom trzecim Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu jej wykonania.
9. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu kontroli wykonywania umowy, a w szczególności do przedstawiania wszelkich dokumentów i informacji związanych z wykonywaniem umowy oraz składania oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający lub upoważniony przez niego podmiot ma prawo do dokonywania kontroli wykonywania umowy w każdym momencie, a w szczególności ma prawo wglądu we wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem umowy przez Wykonawcę.
10. Wszystkie prace prowadzone w ramach umowy będą prowadzone w sposób minimalizujący zakłócenia organizacji pracy Zamawiającego, w tym w szczególności w sposób zapewniający zachowanie komunikacji między piętrami budynku.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu, na jego pisemne żądanie, zgłoszone w każdym czasie obowiązywania umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego uwzględniającym uzasadniony czas potrzebny do ich przygotowania, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji w zakresie niezbędnym do dokonania przez Zamawiającego oceny prawidłowości wykonania umowy, a także w zakresie niezbędnym do wykonania przez Zamawiającego obowiązków informacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.W trakcie prowadzonego postępowania wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze jego prowadzenie jest nieuzasadnione ponieważ wystąpiły warunki korzystne dla realizacji w/w. zadania w ramach posiadanych środków finansowych.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.