eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Joniec"Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Joniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Joniec 29

1.5.2.) Miejscowość: Joniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236616041

1.5.8.) Numer faksu: 236616330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugjoniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugjoniec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Admnistracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2818787e-038e-4701-95f6-93e7352bc47e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005235/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2818787e-038e-4701-95f6-93e7352bc47e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na Portalu https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce „Pomoc”, oraz w Instrukcji stanowiącej załącznik Nr 9 do SWZ Nr ZPI.271.12.2024

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwane dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania przetargowego ofercie, znak: znak: ZPI.271.12.2024 jest Gmina Joniec, z siedzibą w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec e-mail: joniec@ugjoniec.pl., tel. (23) 661 60 41.
2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@ugjoniec.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na robotę budowlaną pn. „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" prowadzonym w trybie podstawowym.
4) Dane mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 oraz art 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, po spełnieniu określonych przesłanek, przysługują następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) Zamawiający informuje, iż:
a. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji:
i. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
ii. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Adamowo (działka numer ewidencyjny 102, 103) – ok 850 m, odcinek od km 0+000 do km 0+850

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Adamowo (działka numer ewidencyjny 105) – ok 600 m, odcinek od km 0+000 do km 0+600

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Królewo (działka numer ewidencyjny 395) – ok 830 m, odcinek od km 0+000 do km 0+830

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Królewo (działka numer ewidencyjny 830/4, 571/4) – ok 183 m, odcinek „A” od km 0+000,00 km 0+148,00 oraz początek odcinka „B” znajduje się w km 0+108,70 na odcinku „A”. Odcinek „B” ma długość 35,00 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Omięciny (działka numer ewidencyjny 172/2) – ok. 500 m, odcinek od km 0+000 do km 0+500

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Omięciny (Omięciny działka numer ewidencyjny 45/1, Proboszczewice działka numer ewidencyjny 170) – ok 355 m, odcinek od km 0+000,00 do km 0+355,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Stara Wrona (działka numer ewidencyjny 109) i Ludwikowo (działka numer ewidencyjny 158) ok 700 m, odcinek od km 0+000 do km 0+700

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VIII:
„Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Stara Wrona - Omięciny (działka numer ewidencyjny 110, 167) – ok 600 m, odcinek od km 0+000 do km 0+600

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45000000-7 - Roboty budowlane

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, dla każdej z Części o którym mowa w art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia,
chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2. Ceną oferty będzie wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie zamówienia (dla każdej z Części).
3.
1) Wykonawca powinien podać cenę oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Cena oferty powinna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych cyfrowo i słownie, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
2) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. a) Cena – 60%;
b) Okres gwarancji – 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
2.1. Opis kryterium „Cena - C”:
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:
C = (Cmin : Cx) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
2.2. Opis kryterium „Okres gwarancji” - G”:
Do oceny Zamawiający przyznaje punkty na poniższych zasadach:
Wykonawca, który przedstawi najdłuższy okres gwarancji otrzyma max 40 pkt, a inni odpowiednio mniej.
Brak podania okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.
Punktacja we wspomnianym kryterium będzie przyznawana następująco:
• Za okres gwarancji 36 miesiące - 0 pkt.
• Za okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt
• Za okres gwarancji 60 miesięcy - 40 pkt
3. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
CZĘŚĆ I:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 550 000,00 zł brutto.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ II:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł brutto.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ III:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ IV:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ V:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ VI:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 250 000,00 zł brutto.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ VII:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 450 000,00 zł brutto.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda.
CZĘŚĆ VIII:
1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości robót co najmniej 350 000,00 zł brutto.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w okresie ostatnich min. 3 lat od upływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót drogowych przy realizacji co najmniej dwóch robót drogowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda.
Dotyczy wszystkich części:
1.w zakresie doświadczenia:
W przypadku robót trwających, czyli których wykonawca nie zakończył na dzień składania ofert, wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunku przedkładając protokoły odbioru wraz z zapłaconymi fakturami częściowymi.
2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Doświadczenie zdobyte na różnych budowach sumuje się.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacje dotyczące wszystkich (ośmiu) części:
Podstawy wykluczenia:
1. Podstawy wykluczenia, o których mowa w: art. 108 ust. 1 Pzp.
Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 ro szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835, tj.
„Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wszystkich części:
Na wezwanie Zamawiającego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 17 SWZ) należy złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dotyczy wszystkich (ośmiu) Części:
1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca ma obowiązek złożyć ofertę na druku Zamawiającego (załącznik nr 1 do SWZ). Brak złożenia oferty na druku Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (o ile dotyczy),
3) oświadczenie Wykonawcy, każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 16.1.1.1 oraz w pkt 16.1.1.2 SWZ składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 2 do SWZ,
4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ) - wypełniony załącznik nr 3 do SWZ,
5) wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 16.1.1.1 oraz w pkt 16.1.1.2. SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, jeśli podpisuje osoba nie wskazana w odpowiednim rejestrze.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wszystkich (ośmiu) części:
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku:
Nr 57 8230 0007 0200 9492 2000 0001 Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Nowym Mieście.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert.
3. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu-uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt 9 SWZ oferty wykonawcy.
6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.
Ustala się wadium do zamówienia w wysokości:
CZĘŚĆ I:
- 24 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" Adamowo (działka numer ewidencyjny 102, 103) – ok 850 m, odcinek od km 0+000 do km 0+850 znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ II:
- 16 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" Adamowo (działka numer ewidencyjny 105) – ok 600 m, odcinek od km 0+000 do km 0+600 znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ III:
- 24 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" Królewo (działka numer ewidencyjny 395) – ok 830 m, odcinek od km 0+000 do km 0+830 znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ IV:
- 6 200,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" Królewo (działka numer ewidencyjny 830/4, 571/4) – ok 183 m, odcinek „A” od km 0+000,00 km 0+148,00 oraz początek odcinka „B” znajduje się w km 0+108,70 na odcinku „A”. Odcinek „B” ma długość 35,00 m, znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ V:
- 12 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" Omięciny (działka numer ewidencyjny 172/2) – ok. 500 m, odcinek od km 0+000 do km 0+500, znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ VI:
- 11 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec" Omięciny (Omięciny działka numer ewidencyjny 45/1, Proboszczewice działka numer ewidencyjny 170) – ok 355 m, odcinek od km 0+000,00 do km 0+355,00 znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ VII:
- 20 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Stara Wrona (działka numer ewidencyjny 109) i Ludwikowo (działka numer ewidencyjny 158) ok 700 m, odcinek od km 0+000 do km 0+700 znak: ZPI.271.12.2024
CZĘŚĆ VIII:
- 17 000,00 zł
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Joniec"
Stara Wrona - Omięciny (działka numer ewidencyjny 110, 167) – ok 600 m, odcinek od km 0+000 do km 0+600 znak: ZPI.271.12.2024

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W § 14 Zmiany umowy w projekcie umowy zostały wprowadzone Istotne dla stron postanowienia, które mogą zostać wprowadzone do treści umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.