eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AlwerniaDowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Alwernia wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu do szkół na terenie miasta Krakowa i Chrzanowa



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Alwernia wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu do szkół na terenie miasta Krakowa i Chrzanowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Alwernia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-566

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@alwernia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://alwernia.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Alwernia wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu do szkół na terenie miasta Krakowa i Chrzanowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98729b68-3927-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050774/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Alwernia wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu do szkół specjalnych na terenie miasta Krakowa oraz Chrzanowa w roku szkolnym 2024/2025 w dwóch częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394596

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222780 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do szkół specjalnych na terenie miasta Krakowa z miejscowości Kwaczała, Podłęże, Regulice oraz Mirów w roku szkolnym 2024/2025 tj.: od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025r., codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 149234,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki
w czasie dowozu do szkoły specjalnej na terenie miasta Chrzanowa z miejscowości Kwaczała, Alwernia, Regulice, Grojec, Nieporaz w roku szkolnym 2024/2025 tj.: od 2 września 2024 r.
do 27 czerwca 2025 r., codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 91368,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust.1. w dniu 30.08.2024 r. Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na błędnym wyliczeniu kosztów i wycenie realizacji usługi, co prowadziłoby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Ujawniona wada miałaby znaczący wpływ na realizację zadania. Dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158371,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa MARS Marek Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761424372

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.