Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514864/01 - Wynik z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w lokalu Wykonawcy w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 56 89 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w lokalu Wykonawcy w roku 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0dbc1f1-7b9e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.opsbielany.waw.pl/przetargi/22-12.php3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1. w zakresie złożenia oferty wraz z załącznikami przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. wszelkie pozostałe dokumenty postępowania - drogą elektroniczną na adres: przetarg@opsbielany.waw.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania na której dostępne będą wszelkie dokumenty (m. in. Ogłoszenie, zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty) związane z prowadzonym postępowaniem: https://www.opsbielany.waw.pl/przetargi/22-12.php
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „formularza do komunikacji”. Dostęp do wymienionych formularzy jest realizowany poprzez miniPortal.
2. Ofertę wraz z załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w ogólnodostępnych formatach danych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty oraz wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar pliku po zaszyfrowaniu przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
5. Wielkość pojedynczego pliku podpisanego za pomocą podpisu zaufanego (dokument wraz z podpisem tzn. po podpisaniu) nie może przekroczyć 10 MB.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB. Limit wynika z systemu poczty elektronicznej wykorzystywanej przez Zamawiającego. Należy również mieć na uwadze limit zastosowany w systemie poczty elektronicznej wykorzystywanym przez Wykonawcę.
7. Zamawiający rekomenduje stosowanie podpisu wewnętrznego oraz dołączanie znacznika czasu lub znacznika czasu i list CRL (tzw. LTV) przy kwalifikowanym podpisie elektronicznym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu
i wydawaniu gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w lokalu Wykonawcy, na podstawie kart obiadowych o stałej wartości. Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami
w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia, w tym w szczególności przepisami ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2132 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 sierpnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1657 z późn. zm.), rozporządzeniami wykonawczymi, rozporządzeniami unijnymi oraz z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP.
II. Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia wynosi 45 000 posiłków.
III. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości dokładnego, wynikającego
z faktycznego bieżącego zapotrzebowania, oszacowania ilości posiłków Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia. Ewentualne zmniejszenie zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż ewentualne zmniejszenie nie będzie większe niż 20 % zamówienia.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący integralną częścią niniejszego SWZ zawarty został w Załączniku Nr 1.
V. VI. Dla wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest posiadanie orzeczenia lekarskiego dla celów sanitarno – epidemiologicznych o zdolności lub przeciwwskazaniach do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia lub choroby zakaźnej na inne osoby ( praca na stanowiskach związanych m. in. z wytwarzaniem, pakowaniem, dystrybucją lub przechowywaniem nieopakowanej żywności, przygotowaniem i wydawaniem posiłków, myciem naczyń i pojemników przeznaczonych na żywność).
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniupodobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.
214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 20%
wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą
odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określonym w SWZ. Zamówienia polegające
na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona
potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.
214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nieprzekraczającej 20%
wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą
odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określonym w SWZ. Zamówienia polegające
na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona
potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kucharza
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie dietetyka
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące w szczególności:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów co wyraża się poprzez prowadzenie przez Wykonawcę zarejestrowanej działalności gospodarczej wpisanej do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem umożliwiającym spożycie posiłku jednorazowo 15 osobom (miejsca siedzące przy stoliku, bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania) w zlokalizowanym w granicach Rejonu 2, zgodnie z mapą stanowiącą załącznik Nr 1A do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej.2. Jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, Strony dopuszczają dokonanie zmian postanowień umowy w przypadku:
2.1 zmian ze względów organizacyjnych w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy,
2.2 zmian o charakterze obiektywnym po stronie Zamawiającego, w wyniku których sposób realizacji zamówienia musi być
odmienny niż wskazany w SWZ.
2.3 zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie
dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
2.4 zmiany osób wykonujących przedmiot zamówienia pod warunkiem:
2.4.1 powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany,
2.4.2 podania powodów zmiany,
2.4.3 zaproponowania osób, które będą zdolne do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ
2.5 zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją umowy:
2.5.1 zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy oraz nie częściej niż po upływie kolejnych 3 miesięcy od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wynagrodzenia,
2.5.2 zmiana wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić, gdy zmiana kosztów związanych z realizacją umowy będzie wyższa lub niższa niż 2% od półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
2.5.3 zmiana wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała w odniesieniu do wskaźnika zmiany kosztów (półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego) ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w terminie do 30 czerwca kolejnego roku po zawarciu umowy za pierwsze półrocze roku następującego po dniu zawarcia umowy
2.5.4 łączna maksymalna wartość zmiany umowy może wynieść 5 % wynagrodzenia brutto Wykonawcy, proporcjonalnie do pozostałego okresu trwania umowy
2.5.5 warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy będzie wykazanie przez daną stronę umowy, że zmiana kosztów związanych z realizacją umowy miała faktyczny wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy
2.5.6 Strony umowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zmiany kosztów związanych z realizacją umowy, mogą zwrócić się z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wraz z wnioskiem strona umowy będzie zobowiązana pisemnie przedstawić szczegółową kalkulację uzasadniającą odpowiednio wzrost albo obniżenie kosztów. Jeżeli po upływie 14-dniowego terminu strona umowy nie
zwróci się o zmianę wynagrodzenia, to druga strona umowy uzna, iż zmiana kosztów nie ma faktycznego wpływu na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.5.7 zmiana wynagrodzenia wykonawcy wymaga zawarcia aneksu do umowy i będzie następować od daty wprowadzenia zmian w umowie i dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.