Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397836/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2024/BZP 00062034/01 - Wynik z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i utwardzenie dróg gminnych płytami drogowymi typu YOMB w podziale na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 29
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-56-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i utwardzenie dróg gminnych płytami drogowymi typu YOMB w podziale na 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d819966e-5392-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011172/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zakup i utwardzenie dróg gminnych płytami YOMB w podziale na 7 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2023.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Zakup i utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Domatowo ul. Ofiar Piaśnicy, Domtówko -Mała Piaśnica, Leśniewo ul. Kwiatowa i Leśniewo ul. Nad Strumieniem, Nad Potokiem, Bystra;Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6, 6.1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 505701,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Zakup i utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Łebcz ul. Królewska; Starzyński Dwór ul. BrzozowaPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6, 6.1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 228943,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Zakup i utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Mrzezino ul. Jesionowa, Smolno ul. Jaśminowa, Brzozowa i Lipowa oraz Osłonino ul. Leśna;Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6, 6.1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 289918,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV. Zakup i utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Połchowo ul. Żytnia i Rekowo Górne ul. Leśna,Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6, 6.1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 114471,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V. Zakup i utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Połczyno BIS ul. Dębowa, Połczyno BIS ul. Nowa, Połczyno BIS ul. Różana, Połczyno BIS ul. Widokowa;Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6, 6.1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 246829,27 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI. Zakup i utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Żelistrzewo ul. Morska, Widokowa i Lazurowa, Żelistrzewo ul. Kwiatowa oraz Żelistrzewo ul. Brzozowa;Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6, 6.1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 179661,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII. Utwardzenie płytami YOMB w miejscowościach: Łebcz ul. Żytnia.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części w załączniku nr 6 i 6.2 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 20666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607484,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANDAR Andrzej Szczęsny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881034609
7.3.3) Ulica: Ziołowa 3,
7.3.4) Miejscowość: Połczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Smolno ul. Jaśminowa, Brzozowa i Lipowa oraz Osłonino ul. Leśna;
W dniu 02 października 2023 roku o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęły 4 oferty od Wykonawców:
1. Firma Usługowo – Handlowa JMG Jarosław Liss
Ul. Lipowa 7, 84-107 Kłanino 522.591,33 zł.
2. SANDAR Andrzej Szczęsny
Połczyno, ul. Ziołowa 3, 84-100 Puck 309.898,00 zł.
3. OL-TRANS Hewelt sp. z o.o.
Ul. Lipowa 6, 84-123 Mrzezino 552.118,86 zł.
4. Usługi Kom.-Trans. Prace Ziemne Koparką i
Brukarstwo DAKON Emil Jurkowski
Mierzyno 1A 478.880,00 zł.
1. W dniu 3 października 2023 r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy SANDAR Andrzej Szczęsny, Połczyno, ul. Ziołowa 3, 84-100 Puck o wyjaśnienie rażąco niskiej ceny. Cena całkowita złożonej przez Wykonawcę oferty wynosząca dla cz. III – 309.898,00 zł. brutto jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i 10 ustawy PZP. Zamawiający wyznaczył Wykonawcy termin na udzielenie wyjaśnień oraz złożenie dowodów do dnia 6 października 2023 r., natomiast Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wyjaśnień.
Wobec tego Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
2. Oferta z najniższą ceną w przedmiotowym postępowaniu to 478.880,00 zł. złożona przez Wykonawcę: Usługi Kom.-Trans. Prace Ziemne Koparką i Brukarstwo DAKON Emil Jurkowski Mierzyno 1A, przewyższa kwotę 356.600,00 zł. brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z art. 260 ustawy, o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla cz. III.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152012 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216538,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152012,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANDAR Andrzej Szczęsny ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881034609
7.3.3) Ulica: ul. Ziołowa 3
7.3.4) Miejscowość: Połczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ SZCZĘSNY " S A N D A R "
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ SZCZĘSNY " S A N D A R "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152012 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337132 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477539,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337132 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANDAR Andrzej Szczęsny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881034609
7.3.3) Ulica: ul. Ziołowa 3
7.3.4) Miejscowość: Połczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337132 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493267,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANDAR Andrzej Szczęsny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881034609
7.3.3) Ulica: ul. Ziołowa 3
7.3.4) Miejscowość: Połczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ SZCZĘSNY " S A N D A R "
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ SZCZĘSNY " S A N D A R "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19824 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57195 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19824 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANDAR Andrzej Szczęsny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881034609
7.3.3) Ulica: ul. Ziołowa 3
7.3.4) Miejscowość: Połczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ SZCZĘSNY " S A N D A R "
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ SZCZĘSNY " S A N D A R "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19824 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd", z podziałem na 2 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.