Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00477859/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00488758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SZP.281.65.2024 - Usługa opracowania trzech programów funkcjonalno-użytkowych oraz zbiorczych zestawień kosztów dla inwestycji pn. „Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT "CENTRUM ZDROWIA MATKI POLKI"
1.2.) Oddział zamawiającego: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471610127
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rzgowska 281/289
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-338
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 422711751
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.wronka@iczmp.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iczmp.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495314
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00477853
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Art. 112 ust. 2 PZP:
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
- Art. 112 ust. 2 pkt 4) PZP
-- Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100), których przedmiotem było opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz ustalenie wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy Pzp i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga, aby w zakres co najmniej 2 programów funkcjonalno-użytkowych wchodził co najmniej opis instalacji gazów medycznych, oraz w zakres co najmniej 1 programu funkcjonalno-użytkowego wchodził co najmniej opis kolumn anestezjologicznych.
Przez trzy usługi rozumie się usługi wykonane w ramach trzech odrębnych umów zawartych z różnymi podmiotami.
-- Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności
techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
A. co najmniej jedną osobą, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis instalacji gazów medycznych i kolumn anestezjologicznych;
B. co najmniej jedną osobą, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis myjni-dezynfektora.
Zamawiający uzna także warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która wykonała 1 program funkcjonalno-użytkowy, w którego zakres wchodził opis instalacji gazów medycznych, kolumn anestezjologicznych oraz myjni-dezynfektora, jak również w przypadku wykazania jednej osoby, która wykonała oba programy funkcjonalno-użytkowe o zakresie wskazanym w pkt A. i B.
Po zmianie:
Art. 112 ust. 2 PZP:
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
- Art. 112 ust. 2 pkt 4) PZP
-- Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi o łącznej wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100), których przedmiotem było opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego oraz ustalenie wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy Pzp i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga, aby w zakres co najmniej 2 programów funkcjonalno-użytkowych wchodził co najmniej opis instalacji gazów medycznych, oraz w zakres co najmniej 1 programu funkcjonalno-użytkowego wchodził co najmniej opis kolumn anestezjologicznych.
Przez trzy usługi rozumie się usługi wykonane w ramach trzech odrębnych umów.
Zamawiający wyjaśnia, iż uzna także, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że zamiast co najmniej 1 programu funkcjonalno-użytkowego, w zakres którego wchodził co najmniej opis kolumn anestezjologicznych wykonał co najmniej 1 program funkcjonalno-użytkowy w którego zakresie była ujęta kolumna anestezjologiczna lub panel anestezjologiczny lub program funkcjonalno-użytkowy dotyczył oddziału intensywnej terapii.
-- Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolności
techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
A. co najmniej jedną osobą, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis instalacji gazów medycznych i kolumn anestezjologicznych;
B. co najmniej jedną osobą, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis myjni-dezynfektora.
Zamawiający uzna także warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która wykonała 1 program funkcjonalno-użytkowy, w którego zakres wchodził opis instalacji gazów medycznych, kolumn anestezjologicznych oraz myjni-dezynfektora, jak również w przypadku wykazania jednej osoby, która wykonała oba programy funkcjonalno-użytkowe o zakresie wskazanym w pkt A. i B.
Zamawiający uzna także, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że zamiast co najmniej jednej osoby, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis instalacji gazów medycznych i kolumn anestezjologicznych, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis instalacji gazów medycznych i w którego zakresie była ujęta kolumna anestezjologiczna lub panel anestezjologiczny lub program funkcjonalno-użytkowy dotyczył oddziału intensywnej terapii.
Zamawiający uzna także, iż Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe, jeżeli wykaże, że zamiast co najmniej jednej osoby, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, którego zakres obejmował co najmniej opis myjni-dezynfektora, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która opracowała 1 program funkcjonalno-użytkowy, w którego zakresie była ujęta myjnia-dezynfektor.
Zamawiający uzna także warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która wykonała 1 program funkcjonalno-użytkowy, w którego zakres wchodził opis instalacji gazów medycznych, kolumn anestezjologicznych/w którego zakresie była ujęta kolumna anestezjologiczna lub panel anestezjologiczny lub program funkcjonalno-użytkowy dotyczył oddziału intensywnej terapii oraz myjni-dezynfektora/ w którego zakresie była ujęta myjnia-dezynfektor, jak również w przypadku wykazania jednej osoby, która wykonała oba programy funkcjonalno-użytkowe o zakresie wskazanym powyżej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
- Art. 112 ust. 2 pkt 4) PZP
-- Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczone wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
-- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Po zmianie:
- Art. 112 ust. 2 pkt 4) PZP
-- Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat (liczone wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
-- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-16 10:00
Po zmianie:
2024-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-16 10:30
Po zmianie:
2024-09-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-15
Po zmianie:
2024-10-18
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.