eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa i rozbudowa pawilonu "Okrąglak" na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa pawilonu "Okrąglak" na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45234dd3-40d4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa pawilonu "Okrąglak" na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45234dd3-40d4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Przebudowa i rozbudowa pawilonu "Okrąglak" na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.68.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Roboty rozbiórkowe i fundamenty.
Przedmiot zamówienia w CZĘŚCI 1 obejmować będzie m.in.:
- roboty rozbiórkowe i ziemne;
- roboty żelbetowe oraz izolacyjne - fundamenty: stopy i ławy fundamentowe ze ściągami.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz według wytycznych z opisu inwestycji - ZAŁĄCZNIK NR 7A.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiary robót.
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przedmiar robót ma charakter tylko i wyłącznie pomocniczy. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Do wyceny należy przyjąć wykonanie rozbiórek, robót ziemnych oraz ław i stóp fundamentowych wraz ze ściągami i izolacją.
Istotne warunki zamówienia.
1. Podane w przedmiarze podstawy wyceny i technologia nie są obowiązujące dla Wykonawcy.
2. Oferent winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu, itp.
3. Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
4. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z wymaganiami i przedmiarem robót.
7. W czasie wykonywania robót w obrębie istniejącego, zabytkowego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew należy zachować szczególną ostrożność. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. Drzewa należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
8. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do:
- prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
- stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy,
- zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
- bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek,
- oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
- zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym.
9. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały,
- protokoły odbiorów częściowych,
- oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy,
- dokumenty przekazania odpadów na wysypisko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 - Pozostałe roboty budowlane.
Przedmiot zamówienia w CZĘŚCI 2 obejmować będzie m.in.:
- roboty ziemne;
- roboty żelbetowe oraz budowlane konstrukcyjne;
- przyłącze i zewnętrzna instalacja wody;
- przyłącze i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej;
- zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, grawitacyjnej;
- wewnętrzna instalacja wod-kan;
- instalacja grzewcza – pompa ciepła 14 kW, ogrzewanie podłogowe;
- stolarka i ślusarka;
- rozdzielnice oraz instalacje elektryczne wewnętrzne;
- roboty elewacyjne oraz wykończeniowe;
- instalacja wentylacji i klimatyzacji
- uziemienia i odgrom;
- balustrady i sufity;
- wyposażenie sanitarne i oprawy oświetleniowe;
- nawierzchnie z kostki brukowej / goekraty / kamieni ozdobnych;
- nasadzenia ozdobne i trawnik siewem.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz według wytycznych z opisu inwestycji - ZAŁĄCZNIK NR 7B.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiary robót.
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Elementy takie, jak wyposażenie kuchni, meble, dodatkowe instalacje pozostają w gestii przyszłego najemcy obiektu. Do wyceny zadania należy przyjąć kosztorysowe, z wyłączeniem tych dotyczących rozbiórek i fundamentów: ław, stóp fundamentowych, ich izolacji oraz ściągów.
Istotne warunki zamówienia.
1. Podane w przedmiarze podstawy wyceny i technologia nie są obowiązujące dla Wykonawcy.
2. Oferent winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu, itp.
3. Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
4. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z wymaganiami i przedmiarem robót.
7. W czasie wykonywania robót w obrębie istniejącego, zabytkowego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew należy zachować szczególną ostrożność. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. Drzewa należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
8. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do:
- prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
- stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy,
- zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
- bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek,
- oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
- zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym,
- po zakończeniu prac naniesienie wykonanych obiektów do zasobów geodezyjnych.
9. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty:
- instrukcje obsługi w języku polskim zabudowanych urządzeń, dokumentację DTR,
- certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały,
- protokoły odbiorów częściowych i badań,
- oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy,
- dokumenty przekazania odpadów na wysypisko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 1250000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219877,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219877,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.U.H. MABAPA Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-151

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219877,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.