Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455324/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wozu asenizacyjnego do odbioru ścieków bytowych z gospodarstw indywidualnych na terenie Miasta i Gminy Bieżuń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056
1.5.8.) Numer faksu: +48236578039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wozu asenizacyjnego do odbioru ścieków bytowych z gospodarstw indywidualnych na terenie Miasta i Gminy Bieżuń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d56056-6f3f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012871/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wozu asenizacyjnego do odbioru ścieków bytowych z gospodarstw indywidualnych na terenie Miasta i Gminy Bieżuń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 858330,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego kompletnego zarejestrowanego na wskazane dane i ubezpieczonego samochodu asenizacyjnego o pojemności zbiornika 10m3 wraz z dokumentem gwarancyjnym, przeprowadzenie próby eksploatacji, wykonywanie serwisu gwarancyjnego, przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi wyznaczonego personelu Zamawiającego
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dalej jako „OPZ", znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz załączniku 3a do SWZ opis oferowanego przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 3a stanowi przedmiotowy środek dowodowy który należy wypełnić podpisać i złożyć wraz z ofertą.
3) Przedmiot zamówienia został opisany również w „Projektowanych postanowieniach umowy" stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4) Nazwa i kod CPV - Wspólnego Słownika Zamówień:
34.14.45.00-3 pojazdy do transportu odpadów i ścieków
5) Okres gwarancji jakości i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 24 miesiące na kompletne podwozie oraz 24 miesiące na kompletną zabudowę. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. W zakresie rękojmi mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
UWAGA okres gwarancji jest kryterium oceny ofert
6) Przedmiotowe środki dowodowe:
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertę złożyć podpisany przedmiotowy środek dowodowy stanowiący załącznik nr 3A do SWZ – opis oferowanego przedmiotu zamówienia który powinien zawierać Faktyczne parametry oferowanego przedmiotu zamówienia ( w przypadku określenia minimum i maximum przez Zamawiającego należy wskazać konkretną wartość !!!! )Wykonawca wypełnia podając proponowane rozwiązania i/lub parametry techniczne
7) Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa ARTEM Artur Krawczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761063070
7.3.3) Ulica: Strażacka
7.3.4) Miejscowość: Borkowo Kościelne
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krawczak Artur , Firma Handlowo Usługowa "ARTEM"
jakie przetargi wygrała firma
Krawczak Artur , Firma Handlowo Usługowa "ARTEM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.