eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiennoPoprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SIENNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40

1.5.2.) Miejscowość: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48/3786-018

1.5.8.) Numer faksu: 48/3786-134

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc2ab3c9-497c-487a-ba30-21ea453b912d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc2ab3c9-497c-487a-ba30-21ea453b912d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048817/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie”.
Zaplanowane do realizacji zadanie polegać będzie na:
- remoncie elewacji istniejącego budynku biurowego, polegający na czyszczeniu i malowaniu istniejących gzymsów pośrednich, dociepleniu elewacji, wymianie balustrad balkonowych, montażu nowych sztukaterii wokół otworów okiennych i drzwiowych, daszków szklanych nad wejściami do budynku, częściowej wymianie okien i drzwi wejściowych, wymianie daszków nad oknami w piwnicy,
- remoncie dachu istniejącego budynku, polegający na czyszczeniu i malowaniu dachu, rynien i rur spustowych oraz wymiana istniejących obróbek blacharskich,
- remoncie istniejących schodów betonowych przy wejściach do budynku od strony północnej i wschodniej,
- rozbiórce istniejących schodów betonowych od strony zachodniej i południowej oraz wykonanie w ich miejscu schodów wraz z pochylniami dla osób niepełnosprawnych z płyt betonowych i palisad,
- rozbiórce istniejącego komina przy budynku,
- budowie budynku kotłowni na gaz płynny wraz z instalacją podziemnego zbiornika lpg o poj. 4850 l,
- budowie wiaty śmietnikowej,
- częściowej wymianie istniejących nawierzchni, krawężników i obrzeży wokół budynku oraz całej nawierzchni placu przed budynkiem od strony południowej,
- remoncie pomieszczeń znajdujących się na poziomie piętra przedmiotowego budynku administracyjnego, polegający na szpachlowaniu, malowaniu pomieszczeń, wymianie istniejących posadzek, wymianie drzwi, montażu sufitu kasetonowego wraz z oprawami led oraz wymiana istniejących balustrad,
- instalacji oświetlenia awaryjnego poziomie piętra w istniejącego budynku,
- instalacji windy dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biurowego,
- instalacji oświetlenia led placu przed budynkiem biurowym,
- montażu elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem zieleni wokół budynku i na płycie Rynku, (ławki, kosze na odpadki)
- przebudowie drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka- Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do km 0+177-Rynek wraz z przylegającymi chodnikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6182625,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8620600,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6182625,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Grzyb"INTEGRA" Przedsiębiorstwo Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670786898

7.3.3) Ulica: Botaniczna, 13

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty drogowe, ogrodnicze, instalacje elektryczne, gazowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6182625,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.