Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410039/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SIENNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Sienno
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/3786-018
1.5.8.) Numer faksu: 48/3786-134
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc2ab3c9-497c-487a-ba30-21ea453b912d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc2ab3c9-497c-487a-ba30-21ea453b912d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048817/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności budynku Urzędu Gminy Sienno wraz z rewitalizacją rynku w Siennie”.
Zaplanowane do realizacji zadanie polegać będzie na:
- remoncie elewacji istniejącego budynku biurowego, polegający na czyszczeniu i malowaniu istniejących gzymsów pośrednich, dociepleniu elewacji, wymianie balustrad balkonowych, montażu nowych sztukaterii wokół otworów okiennych i drzwiowych, daszków szklanych nad wejściami do budynku, częściowej wymianie okien i drzwi wejściowych, wymianie daszków nad oknami w piwnicy,
- remoncie dachu istniejącego budynku, polegający na czyszczeniu i malowaniu dachu, rynien i rur spustowych oraz wymiana istniejących obróbek blacharskich,
- remoncie istniejących schodów betonowych przy wejściach do budynku od strony północnej i wschodniej,
- rozbiórce istniejących schodów betonowych od strony zachodniej i południowej oraz wykonanie w ich miejscu schodów wraz z pochylniami dla osób niepełnosprawnych z płyt betonowych i palisad,
- rozbiórce istniejącego komina przy budynku,
- budowie budynku kotłowni na gaz płynny wraz z instalacją podziemnego zbiornika lpg o poj. 4850 l,
- budowie wiaty śmietnikowej,
- częściowej wymianie istniejących nawierzchni, krawężników i obrzeży wokół budynku oraz całej nawierzchni placu przed budynkiem od strony południowej,
- remoncie pomieszczeń znajdujących się na poziomie piętra przedmiotowego budynku administracyjnego, polegający na szpachlowaniu, malowaniu pomieszczeń, wymianie istniejących posadzek, wymianie drzwi, montażu sufitu kasetonowego wraz z oprawami led oraz wymiana istniejących balustrad,
- instalacji oświetlenia awaryjnego poziomie piętra w istniejącego budynku,
- instalacji windy dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku biurowego,
- instalacji oświetlenia led placu przed budynkiem biurowym,
- montażu elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem zieleni wokół budynku i na płycie Rynku, (ławki, kosze na odpadki)
- przebudowie drogi powiatowej nr 1923W Sienno- Kochanówka- Grabowiec na odc. od Sienna do końca Starej Wsi w km od 0+000 do km 0+177-Rynek wraz z przylegającymi chodnikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6182625,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8620600,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6182625,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Grzyb"INTEGRA" Przedsiębiorstwo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670786898
7.3.3) Ulica: Botaniczna, 13
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty drogowe, ogrodnicze, instalacje elektryczne, gazowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Grzyb INTEGRA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Robert Grzyb INTEGRA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6182625,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.