Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00448387/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Stawiski
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stawiski.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stawiski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b0a180a-a678-4c26-8cd8-b2c4be6f67ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032716/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63360,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 1: sąsiedzkie usługi opiekuńcze dla 7 podopiecznych w ilości 150 godzin miesięcznie.Zadanie obejmuje opiekę nad 7 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 150. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 21-22 godziny. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Sąsiedzkie usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Centrum Usług Społecznych w Stawiskach.
4. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
5. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 2: sąsiedzkie usługi opiekuńcze dla 7 podopiecznych w ilości 150 godzin miesięcznie.Zadanie obejmuje opiekę nad 7 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 150. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 21-22 godziny. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Sąsiedzkie usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Centrum Usług Społecznych w Stawiskach.
4. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
5. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 3: sąsiedzkie usługi opiekuńcze dla 2 podopiecznych w ilości 46 godzin miesięcznie.Zadanie obejmuje opiekę nad 2 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 46. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 23 godziny. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Sąsiedzkie usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Centrum Usług Społecznych w Stawiskach.
4. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
5. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.5.) Wartość części: 6624,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 4: sąsiedzkie usługi opiekuńcze dla 2 podopiecznych w ilości 46 godzin miesięcznie.Zadanie obejmuje opiekę nad 2 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 46. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 23 godziny. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Sąsiedzkie usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Centrum Usług Społecznych w Stawiskach.
4. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
5. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.5.) Wartość części: 6624,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 5: sąsiedzkie usługi opiekuńcze dla 2 podopiecznych w ilości 48 godzin miesięcznie.Zadanie obejmuje opiekę nad 2 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 48. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 24 godziny. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Sąsiedzkie usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji, oraz, w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi sąsiedzkie będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika Centrum Usług Społecznych w Stawiskach.
4. Usługi sąsiedzkie będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
5. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług sąsiedzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.5.) Wartość części: 6912,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Zelkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76122809706
7.3.3) Ulica: ul. Projektowana 6
7.3.4) Miejscowość: Stawiski
7.3.5) Kod pocztowy: 18-520
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Chojnowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90032000743
7.3.3) Ulica: ul. Smolniki 5/8
7.3.4) Miejscowość: Stawiski
7.3.5) Kod pocztowy: 18-520
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Papież
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67031006780
7.3.3) Ulica: ul. Smolniki 8/8
7.3.4) Miejscowość: Stawiski
7.3.5) Kod pocztowy: 18-520
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Dzikowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65081102487
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 8/5
7.3.4) Miejscowość: Stawiski
7.3.5) Kod pocztowy: 18-520
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wyszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7603121898
7.3.3) Ulica: ul. Łomżyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Stawiski
7.3.5) Kod pocztowy: 18-520
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6912,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI STAWISKI
więcej: przetargi STAWISKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
- "Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Przasnysz" - świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.