eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74742e39-f7f3-47a5-bfa3-07aa7df23dce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00429696/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/978705

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Platformazakupowa.pl zwanej dalej Platformą pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/978705.
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1
SWZ. Instrukcja korzystania z systemu dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej a komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978705
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy
d) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
e) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
f) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części
oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
g) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę. Sposób
wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
h) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
i) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą
starannością oraz ewentualne rabaty.
j) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów
sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
k) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem
oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
l) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, tel.: 42/2547400, ;
 Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych : iodo@asp.lodz.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi”, KBZ.261.19.2024, prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy a następnie archiwizowane zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt ASP w Łodzi;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.261.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - monitor i akcesoria komputerowe na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik ASP-01-M dla części 1 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PC = (C min/C) x 60
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od
pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Jeśli oferent wpisze w ofercie termin dłuższy niż 14 dni oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp.
W przypadku nie wpisania w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia podpisania umowy. Wskazanie
niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 10,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 11-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż wskazane w SWZ najkrótsze punktowane terminy, jednak zaoferowanie krótszego terminu będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego punktowanego terminu realizacji zamówienia tj. 7 dni.
Oferty ze wskazanym terminem 14 dni od dnia podpisania umowy otrzymają 0 punktów.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za krótszy termin realizacji zamówienia niż wymagany w SWZ zgodnie z poniższym wzorem.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia tj. do 7 dni otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja oceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PT = (Tn/T) x 40
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj. do 7 dni.
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić
będzie ofertę najkorzystniejszą.
Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - monitor i HUB na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik ASP-02-M dla części 2 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PC = (C min/C) x 60
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od
pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Jeśli oferent wpisze w ofercie termin dłuższy niż 14 dni oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp.
W przypadku nie wpisania w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia podpisania umowy. Wskazanie
niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 10,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 11-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż wskazane w SWZ najkrótsze punktowane terminy, jednak zaoferowanie krótszego terminu będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego punktowanego terminu realizacji zamówienia tj. 7 dni.
Oferty ze wskazanym terminem 14 dni od dnia podpisania umowy otrzymają 0 punktów.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za krótszy termin realizacji zamówienia niż wymagany w SWZ zgodnie z poniższym wzorem.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia tj. do 7 dni otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja oceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PT = (Tn/T) x 40
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj. do 7 dni.
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić
będzie ofertę najkorzystniejszą.
Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - komputer przenośny na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik ASP-03-KP dla części 3 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PC = (C min/C) x 60
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od
pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Jeśli oferent wpisze w ofercie termin dłuższy niż 14 dni oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp.
W przypadku nie wpisania w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia podpisania umowy. Wskazanie
niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 10,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 11-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż wskazane w SWZ najkrótsze punktowane terminy, jednak zaoferowanie krótszego terminu będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego punktowanego terminu realizacji zamówienia tj. 7 dni.
Oferty ze wskazanym terminem 14 dni od dnia podpisania umowy otrzymają 0 punktów.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za krótszy termin realizacji zamówienia niż wymagany w SWZ zgodnie z poniższym wzorem.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia tj. do 7 dni otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja oceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PT = (Tn/T) x 40
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj. do 7 dni.
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić
będzie ofertę najkorzystniejszą.
Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - komputer stacjonarny na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik ASP-04-KS dla części 4 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PC = (C min/C) x 60
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od
pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Jeśli oferent wpisze w ofercie termin dłuższy niż 14 dni oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp.
W przypadku nie wpisania w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia podpisania umowy. Wskazanie
niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 10,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 11-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż wskazane w SWZ najkrótsze punktowane terminy, jednak zaoferowanie krótszego terminu będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego punktowanego terminu realizacji zamówienia tj. 7 dni.
Oferty ze wskazanym terminem 14 dni od dnia podpisania umowy otrzymają 0 punktów.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za krótszy termin realizacji zamówienia niż wymagany w SWZ zgodnie z poniższym wzorem.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia tj. do 7 dni otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja oceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PT = (Tn/T) x 40
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj. do 7 dni.
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić
będzie ofertę najkorzystniejszą.
Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - komputer stacjonarny na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik ASP-05-KS dla części 5 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PC = (C min/C) x 60
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od
pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Jeśli oferent wpisze w ofercie termin dłuższy niż 14 dni oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp.
W przypadku nie wpisania w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia podpisania umowy. Wskazanie
niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 10,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 11-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż wskazane w SWZ najkrótsze punktowane terminy, jednak zaoferowanie krótszego terminu będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego punktowanego terminu realizacji zamówienia tj. 7 dni.
Oferty ze wskazanym terminem 14 dni od dnia podpisania umowy otrzymają 0 punktów.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za krótszy termin realizacji zamówienia niż wymagany w SWZ zgodnie z poniższym wzorem.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia tj. do 7 dni otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja oceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
PT = (Tn/T) x 40
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj. do 7 dni.
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić
będzie ofertę najkorzystniejszą.
Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta wg załącznika nr 1 do SWZ.
2. Formularz cenowy odpowiednio do części zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ
3. Formularz asortymentowy – załączniki FA1 – FA4 do SWZ odpowiednio dla danej części
Uwaga! Formularz cenowy i asortymentowy stanowią treść oferty.
4. Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
5. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Zamawiający będzie badać, czy nie zachodzą wobec
każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian zawartej Umowy wyłącznie w przypadkach spełnienia warunków określonych poniżej oraz w przepisach Prawa zamówień publicznych. Zmiany nieistotne mogą być dokonane z uwzględnieniem słusznych interesów stron i bez konieczności zaistnienia okoliczności określonych w Prawie zamówień publicznych opisanych poniżej.
Zmiany umowy będą możliwe w następujących sytuacjach:
1) wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej brutto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiotu zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
2) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem
zachowania ceny jednostkowej brutto na poziomie nie wyższym niż cena określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy przedmiotu zamówienia wycofanego z produkcji i zastąpienie go zamiennym,
3) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia,
4) polegająca na zastąpieniu oferowanego Urządzenia innym urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych
parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego Urządzenia (wynikających z opisu przedmiotu zamówienia), w przypadku:
a) gdy w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe będzie dostarczenie przedmiotu zamówienia uwzględniającego najbardziej aktualne i adekwatne rozwiązania techniczne lub technologiczne;
b) gdy z powodu zmiany obowiązujących przepisów prawa konieczne okaże się zastąpienie oferowanego Urządzenia innym urządzeniem,
c) braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby oferowanych Urządzeń, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę Umowy, przede wszystkim dostawa Urządzeń może nie zostać wykonana w umówionym terminie.
5) Gdy w okresie realizacji umowy nastąpią, niedające się przewidzieć na etapie składania ofert, warunki techniczne, logistyczne lub prawne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające jej realizację. W takim przypadku zmianie ulegną te postanowienia Umowy, które będą wymagały dostosowania z uwagi na zaistnienie opisanych powyżej okoliczności, w tym termin wykonania umowy lub OPZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy - Platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.