Og³oszenie z dnia 2024-09-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz uczniów z terenu Gminy M³ynarze do Publicznej Szko³y Podstawowej w M³ynarzach w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina M³ynarze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668321
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ostro³êcka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³ynarze
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmlynarze@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mlynarze.bipgminy.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy M³ynarze do Publicznej Szko³y Podstawowej w M³ynarzach w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cdb94137-3f61-4be1-b6d5-2de6f3390109
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00495472
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051507/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy M³ynarze do Publicznej Szko³y Podstawowej w M³ynarzach w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdb94137-3f61-4be1-b6d5-2de6f33901093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.,
zwanej dalej Platform±.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
7) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.ploraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.); zwanego dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy M³ynarze
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych z którym mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej ugmlynarze@post.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga dowóz dzieci z terenu Gminy M³ynarze do Publicznej Szko³y Podstawowej w M³ynarzach. wraz z zapewnieniem opiekunów dzieciom na ca³ej trasie”
2) Pod pojêciem dowo¿enie rozumie siê dowo¿enie dzieci z miejsca przeznaczonego do wsiadania do placówki o¶wiatowej po³o¿onej na terenie gminy M³ynarze
3) Pod pojêciem odwo¿enie rozumie siê odwo¿enie dzieci z placówki o¶wiatowej po³o¿onej na terenie Gminy M³ynarze do miejsca przeznaczonego do wysiadania.
4) Us³uga ¶wiadczona bêdzie na 2 trasach ³±cznie, w tym po 1 kursie na ka¿dej trasie dowozu i po 2 kursy na ka¿dej trasie odwozu. £±czna d³ugo¶æ codziennie do przywozu i odwozu szacuje siê na ok. 225,00 km.
a) I kurs autobusowy obejmuje nastêpuj±ce miejscowo¶ci i ilo¶ci przystanków w poszczególnych miejscowo¶ciach: Za³ê¿e-Ponikiewka - 1 przystanek, G³a¿ewo-¦wiêszki - 3 przystanki, G³a¿ewo-Cholewy - 2 przystanki, Rupin - 1 przystanek, D³ugo³êka-Koski, Ochenki, M³ynarze - plac na terenie szko³y.
b) II kurs autobusowy obejmuje nastêpuj±ce miejscowo¶ci i ilo¶ci przystanków w poszczególnych miejscowo¶ciach: Strzemieczne- Oleksy - 1 przystanek, Strzemieczne Wiosny - 1 przystanek, Strzemieczne -Hieronimy - 1 przystanek, Sadykierz - 1 przystanek, Modzele - 1 przystanek, Ogony - 1 przystanek, M³ynarze - plac na terenie szko³y.
5) Dowóz odbywaæ ma siê w godzinach porannych z zastrze¿eniem przyjazdu dzieci do godziny 7.50. Szczegó³owy rozk³ad dowozów zostanie opracowany przez Wykonawcê przy wspó³pracy dyrekcji placówko o¶wiatowej.
6) Odwóz odbywaæ siê bêdzie dwukrotnie na ka¿dym z kursów, o godzinach 13:30 9 14:30. Szczegó³owy rozk³ad odwozów zostanie opracowany przez Wykonawcê przy wspó³pracy dyrekcji placówko o¶wiatowej.
7) Ilo¶æ kursów oraz ich d³ugo¶æ mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji. Wykonawca ka¿dorazowo bêdzie informowany o zmianach .
8) Us³ug± objêtych zostanie nastêpuj±ca ilo¶æ dzieci 86,.
9) Zestawienie ilo¶ci uczniów dowo¿onych do szko³y z terenu Gminy M³ynarze w roku szkolnym 2024/2025 zostanie przekazany przez dyrekcjê placówki o¶wiatowej w chwili sporz±dzania rozk³adu jazdy,
10) Ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie z przyczyn nie zale¿nych od Zamawiaj±cego.
11) Przedmiot zamówienia musi byæ ¶wiadczony pojazdami przystosowanymi do przewozu min. 52 osób (bez kierowcy i opiekuna) zapewniaj±c wszystkim przewo¿onym uczniom miejsca siedz±ce oraz bezpieczeñstwo zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami dotycz±cymi krajowego przewozu osób. Pojazdy musz± spe³niaæ wymagania art. 66 ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autokaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:a) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów;
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie przez Wykonawcê licencji na krajowy transport osób. Wykazanie spe³nienia powy¿szego warunku nast±pi o dane zawarte w Centralnej Ewidencji Przewo¼ników dostêpne na https://kreptd.gitd.gov.pl/
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykazanie siê przez wykonawcê dysponowania minimum 2 autobusami, wyprodukowanymi nie wcze¶niej ni¿ w 2014 roku, którymi bêdzie wykonywa³ us³ugê dowozu: posiadaj±cymi min. 65 miejsc siedz±cych oraz pasy bezpieczeñstwa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:a) pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie -(je¿eli dotyczy);
b) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy.
c) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê, za³±czniki i o¶wiadczenia (je¶li uprawnienie tych osób nie wynika z
innych dokumentów do³±czonych do oferty) - (je¿eli dotyczy)- podpisane podpisem kwalifikowanym;
d) orygina³ zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby- (je¿eli dotyczy) podpisany podpisem kwalifikowanym;
e) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków i nie podleganiu wykluczeniu (zgodnie z
za³±cznikiem nr 1 do SIWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca
spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlega wykluczeniu
dowód wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
b) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy:a) zmiany zakresu ¶wiadczonej us³ugi, zmianê terminu, zasad wynagradzania w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cej wp³yw na termin lub zakres zamówienia
b) zmiany terminu na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
c) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
d) zmiana podwykonawców us³ug w przypadku wyst±pienia o zmianê na wniosek zamawiaj±cego lub wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiaj±cego;
e) zmiany zakresu ¶wiadczonej us³ugi w przypadku zmiany ilo¶ci dzieci;
f) zmiany zakresu ¶wiadczonej us³ugi w przypadku zmiany przebiegu trasy;
g) zmiany zakresu ¶wiadczonej us³ugi w przypadku zmiany rozk³adu odwozów i przywozu;
h) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT, w zwi±zku ze zmian± ustawy. Zakres zmiany obejmuje jedynie zmianê wynagrodzenia o wska¼nik zmiany stawki podatku VAT
i) istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jego zawarcia.
j) zmian oznaczenia danych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych.
k) zmian Personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego; maj±cych istotny wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia
l) zmiany zakresu ¶wiadczonej us³ugi, zmianê terminu, zasad wynagradzania w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki, epidemie, pandemie, dzia³anie si³y wy¿szej), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na realizacjê us³ugi.
m) W zakresie sprostowania omy³ek pisarskich w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
n) W zakresie terminu oraz przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów prawa – powoduj±ce dostosowanie umowy do nowych oraz przedmiotu zamówienia do nowych przepisów
znaków
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca podlega równie¿ wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) zwanej dalej ustawie o przeciwdzia³ania agresji na Ukrainie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydzia³u Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wy¿ywienia.
- Dowóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa ³amanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby so³ectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Us³uga transportu produktów leczniczych i sprzêtu do ¿ywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg le¶nych, do 14 le¶nictw w Nadle¶nictwie Osie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.