Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443945/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W NOWYM TARGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2612609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytarg.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42d407bb-0ffe-4b3d-a9cf-c623d84f40d11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d407bb-0ffe-4b3d-a9cf-c623d84f40d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074074/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń sanitarnych w bud. ul. Sądowa 7 oraz malowamie pomieszczeń biurowych sądu wraz z wykonaniem zabudowy z płyt G-K instalacji systemu klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353658,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 7 obejmujący:
- remont pomieszczeń sanitarnych zlokalizowanych na parterze i na I piętrze budynku przy ul. Sądowej 7 w tym 1 pomieszczenia sanitarnego z pełnym przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wg obecnie obowiązujących standardów.
- prace malarskie w pomieszczeniach biurowych sądu wraz z wykonaniem w niektórych pomieszczeniach zabudowy z płyt G-K elementów instalacji systemu klimatyzacji .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775755,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowe Dawid Soliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852327835
7.3.3) Ulica: Dębowiec 805
7.3.4) Miejscowość: Dębowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi remontowe Dawid Soliński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi remontowe Dawid Soliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Umieszczenie radarowych wyświetlaczy prędkości na drogach powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa materiałów szkoleniowych, oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z przepompownią
- Modernizację nawierzchni ulic oraz wykonanie odwodnienia dróg na terenie Miasta Nowy Targ - droga wewnętrzna przy ul. Szaflarskiej 142.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.