Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00009198/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pocztowe dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 15
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 230 07 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.rzeszowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28b237f-7b99-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066689/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi pocztowe dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu lub poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem referencyjnym postępowania.
2. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAPu lub poczty elektronicznej.
3. Korzystanie z systemu miniPortal i ePUAP jest bezwzględnie wymagane dla przekazywania oferty oraz załączników do oferty.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Posiadając
konto na ePUAP wykonawca ma dostęp do dedykowanych formularzy: „Formularz do komunikacji” oraz „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”(https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia). Formularze udostępniane są również przez miniPortal.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przesyłanej za pośrednictwem dedykowanych formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz w Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz innych oświadczeń, dokumentów lub informacji, przekazywanych w postępowaniu wraz z ofertą, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający rekomenduje aby przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, oświadczeń, zawiadomień oraz informacji, innych niż oferta i załączniki do oferty, odbywało się za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: zampubliczne@powiat.rzeszowski.pl. Dokumenty te nie mogą być szyfrowane.
9. Wszelkie wezwania, zawiadomienia i informacje kierowane do wykonawców, zamawiający przekazywał będzie w postaci elektronicznej jako załączniki lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu poczty elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty.
10. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wezwania, zawiadomienia lub informacje, za pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
11. W przypadku gdy wykonawca nie potwierdzi otrzymania wiadomości, zamawiający uzna, że wiadomość wysłana na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu oferty, została doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią przez wykonawcę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz dokonywania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych dla Starostwa Powiatowego w Rzeszowie a także Zamiejscowego Referatu Komunikacji w Sokołowie Małopolskim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana, oferta z najniższą ceną lub oferta,
która będzie jedyną ofertą złożoną w postępowaniu bądź będzie jedyną ofertą niepodlegającą
odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpisani są do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2022. poz.896 ze zm.).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie cen jednostkowych usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana cennika usług powszechnych, o którym mowa w art.57 ust.1 ustawy pp lub stawki podatku od towarów i usług.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie cen jednostkowych usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia odzwierciedlona zmianą „wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem” ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS.
3. Jeżeli kwota maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie wyczerpaniu przed 31.12.2023 r., Zamawiający będzie uprawniony do jej zwiększenia w taki sposób, aby pokryte zostało wynagrodzenie Wykonawcy za ostatni miesiąc świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jakie można wpisać w formularzu ogłoszenia, powyżej określone zostały jedynie rodzaje przewidywanych zmian. Wszystkie informacje dotyczące zakresu zmian oraz okoliczności i warunków ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w części „zmiany umowy” §8 (Rozdział 3 SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-19
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Tarnobrzega oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.