Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413612/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im.KEN w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292448091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.luczak@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgih-sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8933f3fd-8431-40d7-944d-dbfc838c13481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8933f3fd-8431-40d7-944d-dbfc838c1348
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00400369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Doposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn."Zawodowa Autostrada” współfinansowany współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSGIH/ 1/PZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144067,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Część 1 - „Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia gastronomicznego do pracowni gastronomicznej zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznychi Hotelarskim im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu”
W tym:
Wagi kuchenna LCD – 4 szt, urządzenie multifunkcyjne, Cyrkulator zanurzeniowy do gotowania, Wkład dystansujący do pojemników izolowanych GN 1/1 i GN 2/1 lub równoważny, Pojemnik GN 1/1 i 2/1 do cyrkulatora lub równoważny po 1 sztuce, Szybkoschłodziarki szokowe, Pistolet wędzarniczy – 3 prędkości podawania dymu, Ostrzałka do noży elektryczna, Urządzenia podgrzewające do zup i sosów – 2 szt, Grill kontaktowy podwójny, Smażalnik, Naleśnikarka, Pakowarki próżniowo – listwowe , Opiekacz
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ - formularz oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 37031,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b. Część 2 – „Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowe wrazz oprogramowaniem oraz innych urządzeń w Zespole Szkół Gastronomicznych
i Hotelarskim im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu:”
W tym:
Komputery- 24 szt.( typ a – 16 szt, typ b -8 szt.), Monitory – 24 szt, Klawiatury i myszy – 24 szt, pakiety oprogramowania biurowego –24 szt., Okulary VR (z oprogramowaniem edukacyjnym zestaw 8 sztuk z przenośnym etui), Pakiet oprogramowania do okularów VR dla dwóch innowacyjnych narzędzi edukacyjnych -licencja na dwa lata
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ - formularz oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 107036,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 15.07.2024 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2024/BZP 00413612 ogłoszenie o zamówieniu publicznym ( dostawa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605),na zadanie pn.:„Doposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu” w części 1 pn. Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia gastronomiczne go do pracowni gastronomicznej zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskim im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 26 lipca 2024 roku. Do końca terminu składania ofert wpłynęło pięć ofert, jednakże wszystkie oferty podlegały odrzuceniu. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał i unieważnić postępowanie w części 1.
Podstawa prawna art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) który brzmi następująco „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 15.07.2024 r. Zamawiający zamieścił na stronie E- zamówienia pod numerem nr 2024/BZP 00413612 ogłoszenie o zamówieniu publicznym ( dostawa) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605),na zadanie pn.:„Doposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu” w części 2 pn. „Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz innych urządzeń w Zespole Szkół Gastronomicznych i Hotelarskim im. Komisji Edukacji Narodowej w Sandomierzu” z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 26 lipca 2024 roku. Do końca terminu składania ofert wpłynęło sześć ofert, jednakże pięć oferty podlegało odrzuceniu a oferta firmy Technet Sp. z o.o. ul. Żwirki i Wigury 38 lok.5/6 26-600 Radom, która była najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na powyższe Zamawiający musiał unieważnić postępowanie w części 2.
Podstawa prawna art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) który brzmi następująco „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155262,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155262,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów niebezpiecznych
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.