Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego (monitory interaktywne, laptopy, drukarki 3D) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000741370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademii Umiejętności 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodnik-bielsko.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodnik-bielsko.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego (monitory interaktywne, laptopy, drukarki 3D) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63ea3929-3700-4767-89bb-368e1e3ba2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00270061/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego (monitory interaktywne, laptopy, drukarki 3D) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ogrodnik_bielsko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ogrodnik_bielsko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ogrodnik_bielsko (korzystanie z platformy jest bezpłatne). Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie platformy zakupowej Open Nexus, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej Open Nexus, określone w Regulaminie platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy pzp.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwane dalej: „RODO”) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku – Białej ul. Akademii Umiejętności 1.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: adres e-mail: kburchart@gkk.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych („PZP”) w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w postaci przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – w niniejszym przypadku postępowania pn. „Dostawa sprzętu komputerowego (monitory interaktywne, laptopy, drukarki 3D dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej”, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwymi negocjacjami, znak sprawy: 1/D/2024;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w zależności od potrzeby, będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy PZP, członkowie komisji przetargowej, jak również podmioty zajmujące się obsługą prawną i bezpieczeństwem danych osobowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej, dostawcy usług technicznych i informatycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej;
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wymagany prawem, a Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP;
6) posiada Pani/Pan:
na zasadach art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na zasadach art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na zasadach art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na zasadach art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne na mocy przepisu prawa; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP, a brak podania danych może skutkować niemożliwością udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub niemożnością wykonania czynności, dla których konieczne jest przetwarzanie Pani/Pana danych .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/D/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i uruchomienie 2 szt. monitorów interaktywnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W zakresie kryterium nr 1 – „Cena brutto przedmiotu zamówienia (C)”: komisja dokona oceny wg wzoru:
Oferta najtańsza otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn/Cb x 100 x 60% = ilość punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena oferty brutto przedmiotu zamówienia spośród ocenianych ofert,
Cb – cena oferty brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny oferty brutto przedmiotu zamówienia.
W zakresie kryterium 2:
Zamawiający oceni okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia przyznając punkty wg zasady:
dotyczy części/pakietu nr 1
60 miesięcy gwarancji i rękojmi – 0 pkt,
72 miesiące gwarancji i rękojmi i więcej - 10 pkt,
84 miesiące gwarancji i rękojmi i więcej - 20 pkt,
Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
MINIMALNY wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji na przedmiot zamówienia lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
W zakresie kryterium 3:
Zamawiający oceni termin realizacji przedmiotu zamówienia przyznając punkty wg zasady:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 10 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy – 10 pkt,
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 5 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy – 20 pkt,
Oferowany termin realizacji przedmiotu zamówienia należy podać w dniach. Jeżeli wykonawca poda termin w tygodniach, Zamawiający przeliczy go na dni zgodnie z zasadą 1 tydzień = 7 dni kalendarzowych.
MAKSYMALNY wymagany przez zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia lub nie podanie (wpisanie) terminu, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Uwaga:
Przy stosowaniu wzorów matematycznych wyniki obliczeń będą uwzględniane przez komisję przetargową do dwóch miejsc po przecinku a zaokrąglenia będą przyjmowane wg ogólnie obowiązujących zasad matematycznych.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny oferty. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i uruchomienie 4 szt. komputerów typu laptop
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W zakresie kryterium nr 1 – „Cena brutto przedmiotu zamówienia (C)”: komisja dokona oceny wg wzoru:
Oferta najtańsza otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn/Cb x 100 x 60% = ilość punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena oferty brutto przedmiotu zamówienia spośród ocenianych ofert,
Cb – cena oferty brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny oferty brutto przedmiotu zamówienia.
W zakresie kryterium 2:
Zamawiający oceni okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia przyznając punkty wg zasady:
dotyczy części/pakietu nr 2
36 miesięcy gwarancji i rękojmi – 0 pkt,
48 miesięcy gwarancji i rękojmi i więcej - 10 pkt,
60 miesięcy gwarancji i rękojmi i więcej - 20 pkt,
Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
MINIMALNY wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji na przedmiot zamówienia lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
W zakresie kryterium 3:
Zamawiający oceni termin realizacji przedmiotu zamówienia przyznając punkty wg zasady:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 10 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy – 10 pkt,
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 5 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy – 20 pkt,
Oferowany termin realizacji przedmiotu zamówienia należy podać w dniach. Jeżeli wykonawca poda termin w tygodniach, Zamawiający przeliczy go na dni zgodnie z zasadą 1 tydzień = 7 dni kalendarzowych.
MAKSYMALNY wymagany przez zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia lub nie podanie (wpisanie) terminu, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Uwaga:
Przy stosowaniu wzorów matematycznych wyniki obliczeń będą uwzględniane przez komisję przetargową do dwóch miejsc po przecinku a zaokrąglenia będą przyjmowane wg ogólnie obowiązujących zasad matematycznych.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny oferty. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i uruchomienie 2 szt. drukarek 3D
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W zakresie kryterium nr 1 – „Cena brutto przedmiotu zamówienia (C)”: komisja dokona oceny wg wzoru:
Oferta najtańsza otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn/Cb x 100 x 60% = ilość punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena oferty brutto przedmiotu zamówienia spośród ocenianych ofert,
Cb – cena oferty brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny oferty brutto przedmiotu zamówienia.
W zakresie kryterium 2:
Zamawiający oceni okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia przyznając punkty wg zasady:
dotyczy części/pakietu nr 3
24 miesięcy gwarancji i rękojmi – 0 pkt,
36 miesięcy gwarancji i rękojmi i więcej - 10 pkt,
48 miesięcy gwarancji i rękojmi i więcej - 20 pkt,
Oferowany okres gwarancji należy podać w miesiącach. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
MINIMALNY wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji na przedmiot zamówienia lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
W zakresie kryterium 3:
Zamawiający oceni termin realizacji przedmiotu zamówienia przyznając punkty wg zasady:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 10 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy – 10 pkt,
Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 5 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy – 20 pkt,
Oferowany termin realizacji przedmiotu zamówienia należy podać w dniach. Jeżeli wykonawca poda termin w tygodniach, Zamawiający przeliczy go na dni zgodnie z zasadą 1 tydzień = 7 dni kalendarzowych.
MAKSYMALNY wymagany przez zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni kalendarzowych. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego niż wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia lub nie podanie (wpisanie) terminu, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Uwaga:
Przy stosowaniu wzorów matematycznych wyniki obliczeń będą uwzględniane przez komisję przetargową do dwóch miejsc po przecinku a zaokrąglenia będą przyjmowane wg ogólnie obowiązujących zasad matematycznych.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów oceny oferty. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:1.1.zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę sprzętu komputerowego (np. monitory, urządzenia drukujące, komputery, urządzenia wielofunkcyjne)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XIVA pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę sprzętu komputerowego (np. monitory, urządzenia drukujące, komputery, urządzenia wielofunkcyjne)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Certyfikat CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy ofert składanych na część/pakiet nr 1,2 i 3;5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikat CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy ofert składanych na część/pakiet nr 1,2 i 3;5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Inne niezbędne dokumenty, w tym oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ;
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania.
3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1.4. SWZ polegają na zdolnościach innych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Szczegółowe warunki realizacji umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2. Integralną część umowy stanowi Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz oferta wykonawcy.
3. Przewidywane istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy określa paragraf 6 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/ogrodnik_bielsko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA APLIKACJI SERWERA BAZY DANYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 13 w Bielsku-Białej"
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla wybranych przedszkoli Miasta Bielska-Białej osiem Części
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR- 2 Części postępowania"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowe do IBSPAN
- Dostawa urządzeń projekcyjnych
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania III
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukującego, sieciowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.