Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406885/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00413670/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00428988/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku w Gródku nad Dunajcem – wprowadzenie funkcji społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fc08890-319f-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku w Gródku nad Dunajcem – wprowadzenie funkcji społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc08890-319f-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054367/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku W Gródku nad Dunajcem (wprowadzenie funkcji społecznych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Modernizacja budynku w Gródku nad Dunajcem – wprowadzenie funkcji społecznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę, nadbudowę oraz przebudowę budynku usługowego wraz z infrastrukturą techniczną. W szczególności należy wykonać następujące roboty:
2.1. roboty rozbiórkowe,
2.2. roboty ziemne i fundamentowe,
2.3. podbicie fundamentów,
2.4. stan surowy,
2.5. stolarka,
2.6. stan wykończeniowy,
2.7. roboty zewnętrzne,
2.8. dostawa i montaż podnośnika zewnętrznego,
2.9. instalacje elektryczne,
2.10. okablowanie strukturalne,
2.11. instalacje sanitarne (deszczowa, wod-kan, co, went. mechaniczna).
3. Parametry techniczne i dane liczbowe dotyczące obiektu budowlanego:
3.1. Powierzchnia użytkowa: 1004 m2 - istniejąca oraz 103,14 m2 – projektowana,
3.2. Kubatura: 4 051,05 m2 – istniejąca, 377,72 m3 – projektowana,
3.3. Kategoria obiektu – XII.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań:
4.1. Dokumentacja projektowa,
4.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
4.3. Przedmiar robót (materiał pomocniczy do wyceny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45313100-5 - Instalowanie wind
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1070100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1389806,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1070100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Kipiel Usługi Budowlane działający w ramach spółki cywilnej pn. FIRMA KIPIEL S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "REMBUD" Kipiel Tomasz Usługi Budowlane działający w ramach spółki cywilnej pn. FIRMA KIPIEL S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120881772
7.3.4) Miejscowość: Bobowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "KIPIEL" S.C. TOMASZ I WOJCIECH KIPIEL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "KIPIEL" S.C. TOMASZ I WOJCIECH KIPIEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1070100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GRÓDEK NAD DUNAJCEM
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025 (zadania 6-10)
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS dla Urzędu Gminy Gródek nad Dunajcem
więcej: przetargi GRÓDEK NAD DUNAJCEM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.